• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Метроны шугам Сонсголонгийн уулзвараас Амгалан зах хүртэл үргэлжилнэ

Улаанбаатар хотод их багтаамжийн нийтийн тээврийн хэрэгсэл буюу метрог байгуулах төслийн зөвлөх үйлчилгээг үзүүлэх, ажлын даалгавар, техникийн тодорхойлолтыг боловсруулах компанийг сонгон шалгаруулах олон улсын нээлттэй тендерийг өнөөдөр буюу 2024 оны хоёрдугаар сарын 29-ний өдөр зарласан.

Тендерийг сонгон шалгаруулж дуусмагц энэ оны есдүгээр сар гэхэд метроны барилгын ажлыг эхлүүлэхээр төлөвлөж буй. Үүнтэй холбоотойгоор метроны техникийн үзүүлэлтийн талаар танилцуулж байна.

Дээрх тендерийг Японы олон улсын хамтын ажиллагааны байгууллага ЖАЙКА-ийн 2013 онд гүйцэтгэсэн ТЭЗҮ-д тулгуурлан зарласан. Тус байгууллагын зүгээс метроны төсөл нь өртөг өндөртэй, их хэмжээний хөрөнгө оруулалт шаардагдах тул нийгэм эдийн засгийн хувьд үр ашигтай байх төлөвлөгөөг боловсруулсан бөгөөд эдийн засгийн хувьд үр өгөөж өгч байж метро нь цаашид үйл ажиллагаагаа явуулах боломжтой болохыг онцолж байгаа юм. Тухайн үед тасалбарын үнийг 600 төгрөг байхаар тооцоход метро ашигтай ажиллах тооцоолол гарч байсан ч энэ нь арван жилийн өмнөх тооцоолол тул өнөөгийн байдлаар тасалбарын үнэ 1000 төгрөг байвал ашигтай байх тооцоо гарчээ.

Улаанбаатар хотод байгуулах гэж буй метроны шугам нь Сонсголонгийн уулзвараас Амгалан зах хүртэл 17.7 км урт байх бөгөөд үүнээс 6.6 км нь газар доогуур хийгдэх юм. Метроны шугам 14 буудалтай, буудал хоорондын дундаж зай 1.3 км байна. Мөн нийт аяллын хугацаа 27 минут, дундаж хурд 39.2 км бөгөөд 17,000 хүртэлх хүн тээвэрлэх хүчин чадалтай байхаар төлөвлөөд буй.

Өнөөдрийн байдлаар Улаанбаатар хотын иргэд өдөрт дунджаар 2.9 сая орчим зорчих хөдөлгөөн хийдэг. Масс тээврийн хэрэгслийг нэвтрүүлснээр уг 2.9 сая зорчих хөдөлгөөний 40 орчим хувь нь метро руу шилжинэ гэсэн тооцоо гарсан юм.

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.09/
Үс засуулвал жаргал ирнэ
Бороо орохгүй, өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна
СБД-ийн 17-р хороонд хийж буй 150 хүүхдийн цэцэрлэгийн ажил 80 хувьтай байна



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Метроны шугам Сонсголонгийн уулзвараас Амгалан зах хүртэл үргэлжилнэ

Улаанбаатар хотод их багтаамжийн нийтийн тээврийн хэрэгсэл буюу метрог байгуулах төслийн зөвлөх үйлчилгээг үзүүлэх, ажлын даалгавар, техникийн тодорхойлолтыг боловсруулах компанийг сонгон шалгаруулах олон улсын нээлттэй тендерийг өнөөдөр буюу 2024 оны хоёрдугаар сарын 29-ний өдөр зарласан.

Тендерийг сонгон шалгаруулж дуусмагц энэ оны есдүгээр сар гэхэд метроны барилгын ажлыг эхлүүлэхээр төлөвлөж буй. Үүнтэй холбоотойгоор метроны техникийн үзүүлэлтийн талаар танилцуулж байна.

Дээрх тендерийг Японы олон улсын хамтын ажиллагааны байгууллага ЖАЙКА-ийн 2013 онд гүйцэтгэсэн ТЭЗҮ-д тулгуурлан зарласан. Тус байгууллагын зүгээс метроны төсөл нь өртөг өндөртэй, их хэмжээний хөрөнгө оруулалт шаардагдах тул нийгэм эдийн засгийн хувьд үр ашигтай байх төлөвлөгөөг боловсруулсан бөгөөд эдийн засгийн хувьд үр өгөөж өгч байж метро нь цаашид үйл ажиллагаагаа явуулах боломжтой болохыг онцолж байгаа юм. Тухайн үед тасалбарын үнийг 600 төгрөг байхаар тооцоход метро ашигтай ажиллах тооцоолол гарч байсан ч энэ нь арван жилийн өмнөх тооцоолол тул өнөөгийн байдлаар тасалбарын үнэ 1000 төгрөг байвал ашигтай байх тооцоо гарчээ.

Улаанбаатар хотод байгуулах гэж буй метроны шугам нь Сонсголонгийн уулзвараас Амгалан зах хүртэл 17.7 км урт байх бөгөөд үүнээс 6.6 км нь газар доогуур хийгдэх юм. Метроны шугам 14 буудалтай, буудал хоорондын дундаж зай 1.3 км байна. Мөн нийт аяллын хугацаа 27 минут, дундаж хурд 39.2 км бөгөөд 17,000 хүртэлх хүн тээвэрлэх хүчин чадалтай байхаар төлөвлөөд буй.

Өнөөдрийн байдлаар Улаанбаатар хотын иргэд өдөрт дунджаар 2.9 сая орчим зорчих хөдөлгөөн хийдэг. Масс тээврийн хэрэгслийг нэвтрүүлснээр уг 2.9 сая зорчих хөдөлгөөний 40 орчим хувь нь метро руу шилжинэ гэсэн тооцоо гарсан юм.



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Нийтлэл
  • •Чуулган
  • •Нийслэл
  • •Байнгын хороо
  • •E-Sport
  • •Гадаад харилцаа
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Яам, Агентлаг
  • •Фото мэдээ
  • •Халуун сэдэв
  • •Ярилцлага
ХУРААХ
Боловсролын салбарын их...
NBA-ын талбайд болсон тоглолтын...

Метроны шугам Сонсголонгийн уулзвараас Амгалан зах хүртэл үргэлжилнэ

Kuzmo 2024-02-29
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Метроны шугам Сонсголонгийн уулзвараас Амгалан зах хүртэл үргэлжилнэ

Улаанбаатар хотод их багтаамжийн нийтийн тээврийн хэрэгсэл буюу метрог байгуулах төслийн зөвлөх үйлчилгээг үзүүлэх, ажлын даалгавар, техникийн тодорхойлолтыг боловсруулах компанийг сонгон шалгаруулах олон улсын нээлттэй тендерийг өнөөдөр буюу 2024 оны хоёрдугаар сарын 29-ний өдөр зарласан.

Тендерийг сонгон шалгаруулж дуусмагц энэ оны есдүгээр сар гэхэд метроны барилгын ажлыг эхлүүлэхээр төлөвлөж буй. Үүнтэй холбоотойгоор метроны техникийн үзүүлэлтийн талаар танилцуулж байна.

Дээрх тендерийг Японы олон улсын хамтын ажиллагааны байгууллага ЖАЙКА-ийн 2013 онд гүйцэтгэсэн ТЭЗҮ-д тулгуурлан зарласан. Тус байгууллагын зүгээс метроны төсөл нь өртөг өндөртэй, их хэмжээний хөрөнгө оруулалт шаардагдах тул нийгэм эдийн засгийн хувьд үр ашигтай байх төлөвлөгөөг боловсруулсан бөгөөд эдийн засгийн хувьд үр өгөөж өгч байж метро нь цаашид үйл ажиллагаагаа явуулах боломжтой болохыг онцолж байгаа юм. Тухайн үед тасалбарын үнийг 600 төгрөг байхаар тооцоход метро ашигтай ажиллах тооцоолол гарч байсан ч энэ нь арван жилийн өмнөх тооцоолол тул өнөөгийн байдлаар тасалбарын үнэ 1000 төгрөг байвал ашигтай байх тооцоо гарчээ.

Улаанбаатар хотод байгуулах гэж буй метроны шугам нь Сонсголонгийн уулзвараас Амгалан зах хүртэл 17.7 км урт байх бөгөөд үүнээс 6.6 км нь газар доогуур хийгдэх юм. Метроны шугам 14 буудалтай, буудал хоорондын дундаж зай 1.3 км байна. Мөн нийт аяллын хугацаа 27 минут, дундаж хурд 39.2 км бөгөөд 17,000 хүртэлх хүн тээвэрлэх хүчин чадалтай байхаар төлөвлөөд буй.

Өнөөдрийн байдлаар Улаанбаатар хотын иргэд өдөрт дунджаар 2.9 сая орчим зорчих хөдөлгөөн хийдэг. Масс тээврийн хэрэгслийг нэвтрүүлснээр уг 2.9 сая зорчих хөдөлгөөний 40 орчим хувь нь метро руу шилжинэ гэсэн тооцоо гарсан юм.

ФОТО:

Сэдвүүд :
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.09/
Үс засуулвал жаргал ирнэ
Бороо орохгүй, өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна
СБД-ийн 17-р хороонд хийж буй 150 хүүхдийн цэцэрлэгийн ажил 80 хувьтай байна
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
9 цагийн өмнө өмнө

Гашуунсухайтын төмөр замын оффтейк гэрээгээр “гагнагдсан” гурвалыг илчлэх цаг иржээ

9 цагийн өмнө өмнө

Дараагийн Ерөнхий сайд Д.Амарбаясгалан уу, Г.Занданшатар уу?

10 цагийн өмнө өмнө

Хасын Хүлэгүүд баг өнөөдөр Ираны "Табиат" багтай тоглоно

10 цагийн өмнө өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.09/

10 цагийн өмнө өмнө

Үс засуулвал жаргал ирнэ

10 цагийн өмнө өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Иан Миллер 30 оноог авч, Хасын Хүлэгүүд баг эхний хожлоо байгууллаа

2 өдрийн өмнө өмнө

Бүх цэргийн наадамд Аймгийн хурц арслан Э.Мөнхбаатар түрүүллээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Бан Ги Мүн нар дурсгалын мод ҮЦХ-д тарилаа

2 өдрийн өмнө өмнө

Д.Амарбаясгалан:Хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоход парламент анхааран ажиллана

2 өдрийн өмнө өмнө

Индиана Пэйсэрс 4-р үед 15 онооны зөрүүг барьж, цувралын эхний тоглолтод хожлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Х.Ганхуяг:Татварын багц хуулийн шинэчлэл нь ....

2 өдрийн өмнө өмнө

СБД-ийн 17-р хороонд хийж буй 150 хүүхдийн цэцэрлэгийн ажил 80 хувьтай байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Өнөөдрийн байдлаар хоёр байршилд авто замын борооны ус зайлуулах шугам угсарч байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Урсгал сөрсөн жолоочийг 50 мянган төгрөгөөр торгож, эрхийг нь гурван сараар хаслаа

2 өдрийн өмнө өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаагчин хонь өдөр

2 өдрийн өмнө өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 24-26 хэм дулаан байна

2025-06-06 өмнө

Нарны гүүрний баруун талын туслах авто замаас Вокзалын автобусны буудал хүртэлх замын хөдөлгөөнийг нээлээ

2025-06-06 өмнө

Дүүжин замын тээврийн багана суурь байрлуулах ажил 30 хувьтай үргэлжилж байна

2025-06-06 өмнө

"Chinggis Warriors" баг анхны мажорын тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2025-06-06 өмнө

Нэг гишүүнд нэг заалт таалагдаагүйгээс болж УИХ-ын үйл ажиллагаа тасалдахад хүрлээ

2025-06-06 өмнө

“Шилэгдэж бус солигдож” гарч ирэх шинэ Ерөнхий сайд хэн бэ?

2025-06-06 өмнө

“Шувуу”-нууд наадмын өмнө наашлах уу?!

2025-06-06 өмнө

Төслийг баталж, хууль тогтоолын эцсийн найруулгыг сонслоо

2025-06-06 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.06/

2025-06-06 өмнө

Нэг цагаан мэнгэтэй улаан морь өдөр

2025-06-06 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 22-24 хэм дулаан байна

2025-06-05 өмнө

"Chinggis Warriors" баг мажорын анхны хожлоо байгууллаа

2025-06-05 өмнө

Олон улсын прокурорууд цахим орчин дахь гэмт хэрэгтэй хамтран тэмцэнэ

2025-06-05 өмнө

МАН-ынхан “...Дүрмээрээ явна” гэвэл эхлээд намын даргаа сонгож, тэр хүнээ Ерөнхий сайдаар томилуулна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-06-04 өмнө

М.Нарантуяа-Нара:Б.Мөнхбаясгалан гишүүнийг жонкуучин гар…

2025-06-04 өмнө

“Ах дүү хоёр” ам сөрж зам салав уу?

2025-06-02 өмнө

70 орны бодлого боловсруулагчид Астанад чууллаа

2025-06-04 өмнө

С.Одонтуяа: Хотын утааг Хятадаас бэлэн түлш импортолж бууруулна

2025-06-03 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.03/

2025-06-02 өмнө

Зайсангийн гүүрний өргөтгөл, шинэчлэлтийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-06-02 өмнө

Ж.Энхжаргалан: Алдаа дутагдал гаргавал шүүмжилж болно. Гэхдээ доромжилмооргүй байна

2025-06-02 өмнө

“ДЦС-3” ТӨХК-д гарсан галыг шөнийн 03:21 цагт галыг бүрэн унтраалаа

2025-06-05 өмнө

МАН-ынхан “...Дүрмээрээ явна” гэвэл эхлээд намын даргаа сонгож, тэр хүнээ Ерөнхий сайдаар томилуулна

2025-06-02 өмнө

"“Зуны зугаа-113” нэртэй тоглолтын үеэр 10 хутга, хоёр ширхэн зодооны хэрэгсэл хураасан"

2025-06-06 өмнө

“Шилэгдэж бус солигдож” гарч ирэх шинэ Ерөнхий сайд хэн бэ?

2025-06-06 өмнө

Нарны гүүрний баруун талын туслах авто замаас Вокзалын автобусны буудал хүртэлх замын хөдөлгөөнийг нээлээ

2025-06-04 өмнө

Нүхэн гарцуудын ус зайлуулах хөндлөн шүүрийн лагийг цэвэрлэлээ

2025-06-03 өмнө

С.Цэнгүүн:“Эс үйлдэхүй”-гээр хариуцлагаас зугтдаг байдлыг халах цаг болсон

2025-06-02 өмнө

Таван шар мэнгэтэй хар бар өдөр

2025-06-03 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2025-06-05 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 19-21 хэм дулаан байна

2025-06-05 өмнө

Үс засуулвал эрч хүч ихэснэ

2025-06-02 өмнө

Барс-2 захаас Хархорин зах хүртэл, 10-р хорооллын авто замын урд хэсгийн хэрэглэгчдийн халуун ус тасална

2025-06-04 өмнө

Татвар төлөгчийн банкин дахь дансыг бүхэлд нь хаадаг зохицуулалтыг хална

2025-06-03 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 21-23 хэм дулаан байна

2025-06-02 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.02/

2025-06-03 өмнө

Нийслэл бүсийн станцууд хүчин чадлаараа хэвийн ажиллаж байна

2025-06-03 өмнө

Нийслэлийн хэмжээнд 40 байршилд нөөцийн махны өргөтгөсөн худалдаа зохион байгуулж байна

2025-06-04 өмнө

Тэтгэврийн даатгалын сангийн ачааллыг бууруулна

2025-06-02 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 15-17 хэм дулаан байна

2025-06-06 өмнө

Нэг цагаан мэнгэтэй улаан морь өдөр

2025-06-04 өмнө

ААНОАТ-ын тухай хуульд өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн барина

2025-06-06 өмнө

Дүүжин замын тээврийн багана суурь байрлуулах ажил 30 хувьтай үргэлжилж байна

2025-06-06 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 22-24 хэм дулаан байна

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.