• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Жолооч, цагдаа нараа автобусны буудлаа чөлөөлчих л дөө

Х.БАЯР

Эрх баригчид нийслэлийн автозамын түгжрэлийг бууруулахад нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гэсэн үлгэр домог өчнөөн жил ярив. Олон зуун автобус оруулж ирж автобусны паркийг сайжруулна хэмээсэн нь сүүлдээ худал хулгай, булхай луйвар байсан нь илэрч, нэг насаараа хотын мэрийн суудалд тухлах санаатай байсан Д.Сумъяабазар аваргыг албан тушаалаас нь огцруулж өндөрлөв. Түгжрэл бууруулах сайд хэмээн зүгээр суун цалин авч байсан Ж.Сүхбаатар ч үнэнд гүйцэгдэн огцорч УИХ-д Байнгын хороон дарга болж томров. 

Олон зуун супер автобус авчирч гийгүүлэх, энэ дундаас мөнгө цавчихаасаа илүүтэй өнөө байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, маршрут чиглэл, явах хуваарийг нь  тодорхой болгож сайжруулах ажил бишгүй нэг байх юмсанж. 

Бүр эхний ээлжинд автобус хоорондын зайг тодорхой болгочихмоор байх юм. Нэг чиглэлийн хамаг автобус нь нэг талдаа гарчхаад нэг буудал дээр нь өчнөөн хүн зогсоод хүлээж байхад нөгөө эсрэг чиглэлийн буудал дээр нь хэдхэн минутын зайтай гурав дөрвөөрөө ирж байх жишээний. Яахав мэдээж замын түгжрэлээс болоод арын автобус нь өмнөхөө гүйцээд ирэх тохиолдол байдаг л байх, гэхдээ л хоорондын зайг нь тохируулаад өгвөл болмоор.

Автобусны буудал дахь зогсоолын халаасыг таксичид эзлээд ярайтал зогсчихдог, хэдэн автобус нь нэг бол буудалдаа орж чадахгүй тээр хойно зогсох, эсвэл хоёрдугаар эгнээнд зогсч зорчигчдоо чирэгдүүлдэг, хойш урагш нь гүйлгэдэг явдал буудал бүр дээр. Хувийн таксины зарим жолооч бүр автобусны зогсоол дээр машинаа тавьж түгжчихээд дэлгүүр хэсээд алга болно. Тэгээд ард нь тулаад зогсчихсон автобус хөдөлж чадахгүй өчнөөн хугацаа алдана. 

Торгуулийн төлөвлөгөөгөө биелүүлэх гэж гэрлэн дохиотой уулзвар дээр шүгэл хангинуулан зохиомол түгжрэл үүсгэж байгаа цагдаа нар үүнийг үл тооно. Тээврийн цагдаагийнхан байсгээд л нэг аян зарлаж, торгууль хуримтлуулдгаа больчихоогүй л бол “автобусны буудал” гэсэн нэг арга хэмжээ зохион байгуулаач. Үгүй юм гэхэд хяналтын камерынхаа бичлэгийг шүүгээд буудал дээр машинаа тавьж автобусны хөдөлгөөнд саад учруулж байгаа жолооч нартай тооцоо бодвол уг нь нөгөө нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулж, авто замын түгжрэлийг бууруулна гэдэг том том амлалтынх нь нэг хэсэг болмоор. Ганцхан ийм ажлыг  хийхэд “ногоон автобус” оруулж ирэх шиг хэдэн тэрбум төгрөг халаасанд нь орохгүй болохоор хайхрахгүй орхиод байдаг юм уу даа.

Нэгдүгээр эгнээ ч гэсэн дээ, эхэн үедээ овоо цэгцтэй зөвхөн автобуснууд л зорчдог байсан одоо аажим аажимдаа суларсаар хэн дуртай яаруу жолооч нар  л нэгдүгээр эгнээний чөлөөтэйг ашиглан давхиж орж ирээд автобуснуудад гай болох нь улам л элбэгшээд. Хяналтын камерт энэ бүхэн бичигдэж, торгууль төлөөс тавьдаг л юм шиг. Гэхдээ торгуулиа төлдөг нь ховор. 

“Энэ оны наймдугаар сарын 1-ний байдлаар замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчсөн 463 мянга орчим торгууль баталгаажсанаас жолооч нарын 76 хувь нь төлөөгүй байна. Мөн өнгөрсөн онд 830 мянган торгууль бичигдсэнээс 47 хувь нь торгуулиа төлөөгүй байгаа” гэсэн мэдээлэл гарч байсан. Тэгэхээр манай цагдаагийнхан том том жиптэй баяцуул, дарга нараас торгуулиа нэхээд байж чаддаггүй айдаг эргүүл, зохицуулалтад гарч байгаа цагдаа нар нь ч аль машин торгуультайг мэдэхгүй болохоор зөрчил гаргагч жолооч нар бүр даварчихсан хэрэг. 

Торгуулиа төлөлгүй нэг сараас хэтэрсэн бүх жолооч нарыг хөдөлгөөнд оролцуулахгүй зогсоочих л доо. Тэгвэл Тээврийн цагдаагийнхан ч торгуулийн мөнгөө олоод авна, нийслэлийн замын хөдөлгөөн ч хэсэгтээ сийрэгхэн байх юм биш үү. Энэ бол хүний хувийн машиныг тэгш сондгойгоор явуулна гэж өмчид нь халдсанаас хамаагүй цэвэр ажиллагаа болох биш үү. 

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны аравдугаар сарын 12. Пүрэв. №158 (5886)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Жолооч, цагдаа нараа автобусны буудлаа чөлөөлчих л дөө

Х.БАЯР

Эрх баригчид нийслэлийн автозамын түгжрэлийг бууруулахад нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гэсэн үлгэр домог өчнөөн жил ярив. Олон зуун автобус оруулж ирж автобусны паркийг сайжруулна хэмээсэн нь сүүлдээ худал хулгай, булхай луйвар байсан нь илэрч, нэг насаараа хотын мэрийн суудалд тухлах санаатай байсан Д.Сумъяабазар аваргыг албан тушаалаас нь огцруулж өндөрлөв. Түгжрэл бууруулах сайд хэмээн зүгээр суун цалин авч байсан Ж.Сүхбаатар ч үнэнд гүйцэгдэн огцорч УИХ-д Байнгын хороон дарга болж томров. 

Олон зуун супер автобус авчирч гийгүүлэх, энэ дундаас мөнгө цавчихаасаа илүүтэй өнөө байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, маршрут чиглэл, явах хуваарийг нь  тодорхой болгож сайжруулах ажил бишгүй нэг байх юмсанж. 

Бүр эхний ээлжинд автобус хоорондын зайг тодорхой болгочихмоор байх юм. Нэг чиглэлийн хамаг автобус нь нэг талдаа гарчхаад нэг буудал дээр нь өчнөөн хүн зогсоод хүлээж байхад нөгөө эсрэг чиглэлийн буудал дээр нь хэдхэн минутын зайтай гурав дөрвөөрөө ирж байх жишээний. Яахав мэдээж замын түгжрэлээс болоод арын автобус нь өмнөхөө гүйцээд ирэх тохиолдол байдаг л байх, гэхдээ л хоорондын зайг нь тохируулаад өгвөл болмоор.

Автобусны буудал дахь зогсоолын халаасыг таксичид эзлээд ярайтал зогсчихдог, хэдэн автобус нь нэг бол буудалдаа орж чадахгүй тээр хойно зогсох, эсвэл хоёрдугаар эгнээнд зогсч зорчигчдоо чирэгдүүлдэг, хойш урагш нь гүйлгэдэг явдал буудал бүр дээр. Хувийн таксины зарим жолооч бүр автобусны зогсоол дээр машинаа тавьж түгжчихээд дэлгүүр хэсээд алга болно. Тэгээд ард нь тулаад зогсчихсон автобус хөдөлж чадахгүй өчнөөн хугацаа алдана. 

Торгуулийн төлөвлөгөөгөө биелүүлэх гэж гэрлэн дохиотой уулзвар дээр шүгэл хангинуулан зохиомол түгжрэл үүсгэж байгаа цагдаа нар үүнийг үл тооно. Тээврийн цагдаагийнхан байсгээд л нэг аян зарлаж, торгууль хуримтлуулдгаа больчихоогүй л бол “автобусны буудал” гэсэн нэг арга хэмжээ зохион байгуулаач. Үгүй юм гэхэд хяналтын камерынхаа бичлэгийг шүүгээд буудал дээр машинаа тавьж автобусны хөдөлгөөнд саад учруулж байгаа жолооч нартай тооцоо бодвол уг нь нөгөө нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулж, авто замын түгжрэлийг бууруулна гэдэг том том амлалтынх нь нэг хэсэг болмоор. Ганцхан ийм ажлыг  хийхэд “ногоон автобус” оруулж ирэх шиг хэдэн тэрбум төгрөг халаасанд нь орохгүй болохоор хайхрахгүй орхиод байдаг юм уу даа.

Нэгдүгээр эгнээ ч гэсэн дээ, эхэн үедээ овоо цэгцтэй зөвхөн автобуснууд л зорчдог байсан одоо аажим аажимдаа суларсаар хэн дуртай яаруу жолооч нар  л нэгдүгээр эгнээний чөлөөтэйг ашиглан давхиж орж ирээд автобуснуудад гай болох нь улам л элбэгшээд. Хяналтын камерт энэ бүхэн бичигдэж, торгууль төлөөс тавьдаг л юм шиг. Гэхдээ торгуулиа төлдөг нь ховор. 

“Энэ оны наймдугаар сарын 1-ний байдлаар замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчсөн 463 мянга орчим торгууль баталгаажсанаас жолооч нарын 76 хувь нь төлөөгүй байна. Мөн өнгөрсөн онд 830 мянган торгууль бичигдсэнээс 47 хувь нь торгуулиа төлөөгүй байгаа” гэсэн мэдээлэл гарч байсан. Тэгэхээр манай цагдаагийнхан том том жиптэй баяцуул, дарга нараас торгуулиа нэхээд байж чаддаггүй айдаг эргүүл, зохицуулалтад гарч байгаа цагдаа нар нь ч аль машин торгуультайг мэдэхгүй болохоор зөрчил гаргагч жолооч нар бүр даварчихсан хэрэг. 

Торгуулиа төлөлгүй нэг сараас хэтэрсэн бүх жолооч нарыг хөдөлгөөнд оролцуулахгүй зогсоочих л доо. Тэгвэл Тээврийн цагдаагийнхан ч торгуулийн мөнгөө олоод авна, нийслэлийн замын хөдөлгөөн ч хэсэгтээ сийрэгхэн байх юм биш үү. Энэ бол хүний хувийн машиныг тэгш сондгойгоор явуулна гэж өмчид нь халдсанаас хамаагүй цэвэр ажиллагаа болох биш үү. 

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны аравдугаар сарын 12. Пүрэв. №158 (5886)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Нийтлэл
  • •Чуулган
  • •Фото мэдээ
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Уул уурхай
  • •Нийслэл
  • •Ипотекийн зээл
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Видео мэдээ
  • •Боловсрол
  • •Улсын Онцгой Комисс
ХУРААХ
НҮБ: Охидын эрхийг хамгаалахад...
Дөрвөн үхэр хулгайлан...

Жолооч, цагдаа нараа автобусны буудлаа чөлөөлчих л дөө

ӨЛЗИЙБАЯР 2023-10-12
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Жолооч, цагдаа нараа автобусны буудлаа чөлөөлчих л дөө

Х.БАЯР

Эрх баригчид нийслэлийн автозамын түгжрэлийг бууруулахад нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гэсэн үлгэр домог өчнөөн жил ярив. Олон зуун автобус оруулж ирж автобусны паркийг сайжруулна хэмээсэн нь сүүлдээ худал хулгай, булхай луйвар байсан нь илэрч, нэг насаараа хотын мэрийн суудалд тухлах санаатай байсан Д.Сумъяабазар аваргыг албан тушаалаас нь огцруулж өндөрлөв. Түгжрэл бууруулах сайд хэмээн зүгээр суун цалин авч байсан Ж.Сүхбаатар ч үнэнд гүйцэгдэн огцорч УИХ-д Байнгын хороон дарга болж томров. 

Олон зуун супер автобус авчирч гийгүүлэх, энэ дундаас мөнгө цавчихаасаа илүүтэй өнөө байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, маршрут чиглэл, явах хуваарийг нь  тодорхой болгож сайжруулах ажил бишгүй нэг байх юмсанж. 

Бүр эхний ээлжинд автобус хоорондын зайг тодорхой болгочихмоор байх юм. Нэг чиглэлийн хамаг автобус нь нэг талдаа гарчхаад нэг буудал дээр нь өчнөөн хүн зогсоод хүлээж байхад нөгөө эсрэг чиглэлийн буудал дээр нь хэдхэн минутын зайтай гурав дөрвөөрөө ирж байх жишээний. Яахав мэдээж замын түгжрэлээс болоод арын автобус нь өмнөхөө гүйцээд ирэх тохиолдол байдаг л байх, гэхдээ л хоорондын зайг нь тохируулаад өгвөл болмоор.

Автобусны буудал дахь зогсоолын халаасыг таксичид эзлээд ярайтал зогсчихдог, хэдэн автобус нь нэг бол буудалдаа орж чадахгүй тээр хойно зогсох, эсвэл хоёрдугаар эгнээнд зогсч зорчигчдоо чирэгдүүлдэг, хойш урагш нь гүйлгэдэг явдал буудал бүр дээр. Хувийн таксины зарим жолооч бүр автобусны зогсоол дээр машинаа тавьж түгжчихээд дэлгүүр хэсээд алга болно. Тэгээд ард нь тулаад зогсчихсон автобус хөдөлж чадахгүй өчнөөн хугацаа алдана. 

Торгуулийн төлөвлөгөөгөө биелүүлэх гэж гэрлэн дохиотой уулзвар дээр шүгэл хангинуулан зохиомол түгжрэл үүсгэж байгаа цагдаа нар үүнийг үл тооно. Тээврийн цагдаагийнхан байсгээд л нэг аян зарлаж, торгууль хуримтлуулдгаа больчихоогүй л бол “автобусны буудал” гэсэн нэг арга хэмжээ зохион байгуулаач. Үгүй юм гэхэд хяналтын камерынхаа бичлэгийг шүүгээд буудал дээр машинаа тавьж автобусны хөдөлгөөнд саад учруулж байгаа жолооч нартай тооцоо бодвол уг нь нөгөө нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулж, авто замын түгжрэлийг бууруулна гэдэг том том амлалтынх нь нэг хэсэг болмоор. Ганцхан ийм ажлыг  хийхэд “ногоон автобус” оруулж ирэх шиг хэдэн тэрбум төгрөг халаасанд нь орохгүй болохоор хайхрахгүй орхиод байдаг юм уу даа.

Нэгдүгээр эгнээ ч гэсэн дээ, эхэн үедээ овоо цэгцтэй зөвхөн автобуснууд л зорчдог байсан одоо аажим аажимдаа суларсаар хэн дуртай яаруу жолооч нар  л нэгдүгээр эгнээний чөлөөтэйг ашиглан давхиж орж ирээд автобуснуудад гай болох нь улам л элбэгшээд. Хяналтын камерт энэ бүхэн бичигдэж, торгууль төлөөс тавьдаг л юм шиг. Гэхдээ торгуулиа төлдөг нь ховор. 

“Энэ оны наймдугаар сарын 1-ний байдлаар замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчсөн 463 мянга орчим торгууль баталгаажсанаас жолооч нарын 76 хувь нь төлөөгүй байна. Мөн өнгөрсөн онд 830 мянган торгууль бичигдсэнээс 47 хувь нь торгуулиа төлөөгүй байгаа” гэсэн мэдээлэл гарч байсан. Тэгэхээр манай цагдаагийнхан том том жиптэй баяцуул, дарга нараас торгуулиа нэхээд байж чаддаггүй айдаг эргүүл, зохицуулалтад гарч байгаа цагдаа нар нь ч аль машин торгуультайг мэдэхгүй болохоор зөрчил гаргагч жолооч нар бүр даварчихсан хэрэг. 

Торгуулиа төлөлгүй нэг сараас хэтэрсэн бүх жолооч нарыг хөдөлгөөнд оролцуулахгүй зогсоочих л доо. Тэгвэл Тээврийн цагдаагийнхан ч торгуулийн мөнгөө олоод авна, нийслэлийн замын хөдөлгөөн ч хэсэгтээ сийрэгхэн байх юм биш үү. Энэ бол хүний хувийн машиныг тэгш сондгойгоор явуулна гэж өмчид нь халдсанаас хамаагүй цэвэр ажиллагаа болох биш үү. 

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны аравдугаар сарын 12. Пүрэв. №158 (5886)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
6 цагийн өмнө өмнө

А.Миеэгомбо: Эрүүл Мэндийн Яамны тендерийн ажлыг хийж гүйцэтгээд, үлдэгдэл мөнгөө авч чаддаггүй ээ

6 цагийн өмнө өмнө

Б.Энх-Оргил өнөөдөр дэлхийн аварга цолны төлөө тулалдана

7 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа

7 цагийн өмнө өмнө

Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө

7 цагийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний өдөр нэг хожил, нэг хожигдолтой боллоо

7 цагийн өмнө өмнө

Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа

7 цагийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно

7 цагийн өмнө өмнө

Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой

7 цагийн өмнө өмнө

“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?

7 цагийн өмнө өмнө

Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна

7 цагийн өмнө өмнө

Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ

7 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр

7 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

23 цагийн өмнө өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” төмөр замын төслийн бүтээн байгуулалт 84 хувьтай байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн Онцгой байдлын газарт ажиллаж, холбогдох үүрэг чиглэлийг өглөө

1 өдрийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний тоглолтоо "Imperial Esports" багтай хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гадаад валютын улсын нөөцийн хэмжээ 6.0 тэрбум ам.долларт буюу түүхэн дээд хэмжээнд хүрлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Энэ онд 3933 нэгж талбар чөлөөлж, орон сууц, дэд бүтцийн төслүүдийг хэрэгжүүлж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Түлш хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвөөс яндан, зуух хөөлөх ажлыг тогтмол хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Зэсийн баяжмал хайлуулах, боловсруулах үйлдвэрийн эрх зүйн орчныг сайжруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахим системд холбогдох мэдээллийг нэгтгэж ажиллахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний хөгжлийн газрыг тохируулагч агентлаг болгох санал

1 өдрийн өмнө өмнө

“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 10-12 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгуулжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын хуралдаанаар үнийн өсөлтийн асуудлаар танилцуулга сонсоно

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

САНАЛ БОЛГОХ
2025-11-28 өмнө

Нийслэлийн сургуулиуд цахимаар хичээллэх хуваарь гаргажээ

2025-11-28 өмнө

Улаанбаатар метро төслийн бүтээн байгуулалтыг 2026 онд эхлүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Хамтран зээлдэгч ипотекийн зээлд дахин хамрагдах боломжтой юу?

2025-11-28 өмнө

Н.Алтанхуяг, Лу.Гантөмөр нар Ерөнхийлөгчид өрсөлдөнө

2025-11-28 өмнө

С.Наранцогтыг тушаал ахиулах нь Д.Амарбаясгалан асуудалгүй гэсэн үг үү?

2025-11-28 өмнө

Өвлийн элсэлтийн шалгалт арванхоёрдугаар сарын 4-нд эхэлнэ

2025-11-30 өмнө

Гандантэгчэнлин хийдийн гэрэлтүүлгийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-11-30 өмнө

Бичил хорооллын таван байрны фасад дулаалгын ажил дууслаа

2025-11-29 өмнө

Тун удахгүй: “SANTA VILLAGE - САНТАГИЙН ТОСГОН”

2025-11-29 өмнө

“Эрдэнэс тавантоглой” ХК-д хийх хөндлөнгийн аудит эхэллээ

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: Орон сууцны шинэ загвар, ухаалаг шийдэл бүхий төсөл, хөтөлбөрүүдийг эрчимтэй хэрэгжүүлж байна

2025-12-02 өмнө

Битүүмжлэх технологийг ашиглан барилга угсралтын ажлыг үргэлжлүүлж байна

2025-11-30 өмнө

Лаг хатааж шатаах үйлдвэр төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн бүрэн шинжилгээ хийнэ

2025-11-28 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2025-11-29 өмнө

СХД-ийн эмнэлэгт эмчлүүлж буй хүүхдийн 81 хувь нь томуугийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдаагүй байна

2025-12-01 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 10-р хорооны өрхийн ЭМТ-ийн барилгын ажил дууслаа

2025-12-02 өмнө

Сүхбаатарын талбайгаас Скай Резорт чиглэлд автобус явна

2025-12-01 өмнө

Х.Нямбаатар: 100-4200 кВт-ын зуухтай ӨЭМТ, хорооны байруудыг ирэх жил хийн болон цахилгаан халаагуурт шилжүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Электрон тамхийг тусгай зөвшөөрөлтэй худалддаг болно

2025-12-01 өмнө

Н.Наранбаатар: Хүүхдийн хэвтэн эмчлүүлэх 1280 орыг нэмлээ

2025-11-28 өмнө

Л.Өлзийсайханы үүрэг хүлээх цаг буюу Цэцээс УИХ руу буцахын учир…

2025-12-01 өмнө

Монголбанкны Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчтэй хийх сонсгол болно

2025-11-29 өмнө

Г.Занданшатар: Төсвийг танаснаар зөв голдиролд нь оруулж чадсан

2025-11-29 өмнө

“Богдхан уулын хишиг” барилдаан өнөөдөр болно

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-3 орчимд агаар бохирдолтой байгаа

2025-12-02 өмнө

СХД-ийн 62 дугаар сургуулийн өргөтгөлийг ашиглалтад орууллаа

2025-11-30 өмнө

Л.Энхрийлэн Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

2025-11-29 өмнө

Төрийн өмчит зарим компанийн удирдлагад хариуцлага тооцно

2025-12-01 өмнө

Ипотекийн зээлдэгчийн орлогыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

2025-11-29 өмнө

Улсын Их Хурлын Ерөнхий нарийн бичгийн даргаар Л.Өлзийсайханыг томилжээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.