• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Улаанбаатарын авто замын гэрлэн дохиог цөөлье

Т.Эрдмаа 

Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулахад өнгөрсөн жилд 420 тэрбум зарцуулсан. Гэвч түгжрэл буурсангүй. Энэ мөнгө хаачив, хаана юунд зарцуулав, нийслэлийн замыг өргөтгөсөн, давхар зам тавьсан зүйл алга гээд бөөн л эрэл сурал. Өнөөдөр түгжрэл их байгаа тул автомашины дугаарын төгсгөлийн тооны тэгш сондгойгоор явуулна, явуулахгүй дээрээ тулж талцсан маргаан гардаг болоод байгаа. Одоо ч энэ маргаан үргэлжилсээр. Бүр авто машины дугаар шинээр олгохгүй гэсэн яриа ч гарах болов. Улаанбаатар хотын үе үеийн удирдлагууд түгжрэл арилгах талаар ийм, тийм судалгаа хийсэн. Ер нь бол шинжлэх ухаанчаар хандаж байгаа гээд баахан төсөл, төлөвлөгөө ярьдаг ч ажил хэрэг болж  олигтой үр дүнд хүрсэн нь үгүй.  

Энэ жил сонгуулийн жил учраас “Хаврын улс төрийн синдром” эхлэх нь гарцаагүй. Одоохондоо цас зуд гээд ажин түжин л байх шиг. Сонгуультай хаврын их улс төрд Улаанбаатар хотын түгжрэлийн асуудал яригдах нь гарцаагүй. Улаанбаатар хотод нэр дэвшигчид энэ түгжрэл, утаа хоёрыг ярихгүй бол “хүн биш” болно шүү дээ. Гэхдээ үр дүнд хүрэх, ажил, амьдралд ойр шийдэж болох зүйл л яриасай. Метро, дүүжин тээвэр энэ тэр бол амьдралаас тасархай чихэнд нэг л наалдацгүй байгаа шүү. 

Манай Улаанбаатар хотод зохицоод байх шийдэл гэж иргэд бодохгүй байгаагаа цахим хуудсаараа илэрхийлсээр. Наад зах нь нийтийн тээврийн автобусаа олигтой явуулчхаж чадахгүй байгааг иргэд харсаар, мэдэрсээр л байна. Гадаадын олон хүн амтай томоохон хотын нэг дүүргийн хэмжээнд хүрэхгүй хүн оршин сууж байгаа Улаанбаатарыг удирдаж чадахгүй байгаад иргэд бухимдаж байгаа юм шүү дээ. 

Дэлхийд хамгийн бага нягтаршилтай хүн амтай байж хамгийн их нягтралтай хот байгуулаад түүндээ чихэлдээд байгаад л хамаг учир нь бий гэдэг. Ингэж нягтруулж байж газрын наймааг цэцэглүүлж байгаа шүү гэсэн шүүмжлэл ч гардаг. 

Хэн хүнгүй л Улаанбаатар хотын төв замаас гадна ойр ойрхон гэрлэн дохиотой шулуун зам олон байна. Энэ гэрлэн дохиогоо цөөлөөд  явган хүний гүүрэн болон нүхэн гарц олныг байгуулах ёстой гэсэн санал ч гарч байгаа. Тодруулбал, олон хүн амтай том хотуудын төв замын хөдөлгөөн чөлөөтэй урсаж байдаг. Ачаалал ихтэй томоохон уулзварууд нь давхар замтай, гэрлэн дохио тэр бүр байдаггүй. Байлаа гэхэд маш цөөн. Гэтэл Улаанбаатар хотын төв зам болон ачаалал ихтэй захын замууд гэрлэн дохиогоор дүүрэн. Дэгсдүүлээд хэлэхэд тав алхаад л гэрлэн дохио гэж болно. Ийм байхад түгжрэхгүй гээд яах билээ. Зарим иргэн давхар гүүрэн зам Налайхаас Эмээлт хүртэл тавихад Улаанбаатар хот  түгжрээгүй болно ч гэдэг. 

Тэгэхээр шинэ зам,  гүүр тавих явган хүний гарцыг гүүрэн болон нүхэн байдлаар  шийдэх,  барилгын стандартад өөрчлөлт оруулахад түгжрэл арилна гэсэн санал ч нэлээд гардаг. Ер нь түгжрэл арилахад утаа багадаа 50 хувь буурна гэсэн тооцоо судалгаа ч яригдах юм билээ. Хүн бүр л энэ түгжрэл, утаа хоёрын яаж шийдэх билээ гэдэгт сэтгэлээ чилээж санаагаа уралдуулж л байгаа. Харин иргэдийнхээ санал дүгнэлтийг хүлээж авдаг удирдлагууд даанч алга. Жирийн иргэдтэй адилхан түгжрээд, утаатай харанхуй гудамжаар алхаж үзээгүй дарга нар шийдвэр гаргаад байгаад л хамаг учир байх шиг. Замын түгжрэл арилгахад тэр зарцуулж байгаа 420 тэрбум төгрөгөөр ядаж нэг гүүрэн зам барих ажил эхлүүлээсэй билээ. Ядаж л ачаалал ихтэй  дөрвөн замын уулзварууд, огтлолцох цэгүүд дээр давхар зам тавьчихвал түгжрэл буурна гэж иргэд хэлээд л байх юм даа. Эрхэм улстөрчид минь тэгэхээр энэ хавар Улаанбаатарын түгжрэл, утаа хоёрыг шийднэ гэж бүтэхгүй зүйл ярьж оноо авахыг санаархахаас илүүтэй ажил хэрэг болох шийдэл л яриарай даа.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2024 оны хоёрдугаар сарын 19. Даваа. №015 (5933)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ
Долларын ханш юуг “дохио”-лоод байна вэ?!
Ухаахудагийг “Энержи ресурс”-т үлдээх үү?!
“Эрдэнэс Тавантолгой”-гоос үндэсний компаниудыг гаргаж, Хятадаас компани урих уу?



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Улаанбаатарын авто замын гэрлэн дохиог цөөлье

Т.Эрдмаа 

Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулахад өнгөрсөн жилд 420 тэрбум зарцуулсан. Гэвч түгжрэл буурсангүй. Энэ мөнгө хаачив, хаана юунд зарцуулав, нийслэлийн замыг өргөтгөсөн, давхар зам тавьсан зүйл алга гээд бөөн л эрэл сурал. Өнөөдөр түгжрэл их байгаа тул автомашины дугаарын төгсгөлийн тооны тэгш сондгойгоор явуулна, явуулахгүй дээрээ тулж талцсан маргаан гардаг болоод байгаа. Одоо ч энэ маргаан үргэлжилсээр. Бүр авто машины дугаар шинээр олгохгүй гэсэн яриа ч гарах болов. Улаанбаатар хотын үе үеийн удирдлагууд түгжрэл арилгах талаар ийм, тийм судалгаа хийсэн. Ер нь бол шинжлэх ухаанчаар хандаж байгаа гээд баахан төсөл, төлөвлөгөө ярьдаг ч ажил хэрэг болж  олигтой үр дүнд хүрсэн нь үгүй.  

Энэ жил сонгуулийн жил учраас “Хаврын улс төрийн синдром” эхлэх нь гарцаагүй. Одоохондоо цас зуд гээд ажин түжин л байх шиг. Сонгуультай хаврын их улс төрд Улаанбаатар хотын түгжрэлийн асуудал яригдах нь гарцаагүй. Улаанбаатар хотод нэр дэвшигчид энэ түгжрэл, утаа хоёрыг ярихгүй бол “хүн биш” болно шүү дээ. Гэхдээ үр дүнд хүрэх, ажил, амьдралд ойр шийдэж болох зүйл л яриасай. Метро, дүүжин тээвэр энэ тэр бол амьдралаас тасархай чихэнд нэг л наалдацгүй байгаа шүү. 

Манай Улаанбаатар хотод зохицоод байх шийдэл гэж иргэд бодохгүй байгаагаа цахим хуудсаараа илэрхийлсээр. Наад зах нь нийтийн тээврийн автобусаа олигтой явуулчхаж чадахгүй байгааг иргэд харсаар, мэдэрсээр л байна. Гадаадын олон хүн амтай томоохон хотын нэг дүүргийн хэмжээнд хүрэхгүй хүн оршин сууж байгаа Улаанбаатарыг удирдаж чадахгүй байгаад иргэд бухимдаж байгаа юм шүү дээ. 

Дэлхийд хамгийн бага нягтаршилтай хүн амтай байж хамгийн их нягтралтай хот байгуулаад түүндээ чихэлдээд байгаад л хамаг учир нь бий гэдэг. Ингэж нягтруулж байж газрын наймааг цэцэглүүлж байгаа шүү гэсэн шүүмжлэл ч гардаг. 

Хэн хүнгүй л Улаанбаатар хотын төв замаас гадна ойр ойрхон гэрлэн дохиотой шулуун зам олон байна. Энэ гэрлэн дохиогоо цөөлөөд  явган хүний гүүрэн болон нүхэн гарц олныг байгуулах ёстой гэсэн санал ч гарч байгаа. Тодруулбал, олон хүн амтай том хотуудын төв замын хөдөлгөөн чөлөөтэй урсаж байдаг. Ачаалал ихтэй томоохон уулзварууд нь давхар замтай, гэрлэн дохио тэр бүр байдаггүй. Байлаа гэхэд маш цөөн. Гэтэл Улаанбаатар хотын төв зам болон ачаалал ихтэй захын замууд гэрлэн дохиогоор дүүрэн. Дэгсдүүлээд хэлэхэд тав алхаад л гэрлэн дохио гэж болно. Ийм байхад түгжрэхгүй гээд яах билээ. Зарим иргэн давхар гүүрэн зам Налайхаас Эмээлт хүртэл тавихад Улаанбаатар хот  түгжрээгүй болно ч гэдэг. 

Тэгэхээр шинэ зам,  гүүр тавих явган хүний гарцыг гүүрэн болон нүхэн байдлаар  шийдэх,  барилгын стандартад өөрчлөлт оруулахад түгжрэл арилна гэсэн санал ч нэлээд гардаг. Ер нь түгжрэл арилахад утаа багадаа 50 хувь буурна гэсэн тооцоо судалгаа ч яригдах юм билээ. Хүн бүр л энэ түгжрэл, утаа хоёрын яаж шийдэх билээ гэдэгт сэтгэлээ чилээж санаагаа уралдуулж л байгаа. Харин иргэдийнхээ санал дүгнэлтийг хүлээж авдаг удирдлагууд даанч алга. Жирийн иргэдтэй адилхан түгжрээд, утаатай харанхуй гудамжаар алхаж үзээгүй дарга нар шийдвэр гаргаад байгаад л хамаг учир байх шиг. Замын түгжрэл арилгахад тэр зарцуулж байгаа 420 тэрбум төгрөгөөр ядаж нэг гүүрэн зам барих ажил эхлүүлээсэй билээ. Ядаж л ачаалал ихтэй  дөрвөн замын уулзварууд, огтлолцох цэгүүд дээр давхар зам тавьчихвал түгжрэл буурна гэж иргэд хэлээд л байх юм даа. Эрхэм улстөрчид минь тэгэхээр энэ хавар Улаанбаатарын түгжрэл, утаа хоёрыг шийднэ гэж бүтэхгүй зүйл ярьж оноо авахыг санаархахаас илүүтэй ажил хэрэг болох шийдэл л яриарай даа.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2024 оны хоёрдугаар сарын 19. Даваа. №015 (5933)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Засгийн газар
  • •Нийслэл
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Нийтлэл
  • •Гэмт хэрэг
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Ипотекийн зээл
  • •Шүүхийн танхимаас
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Чуулган
  • •Фото мэдээ
  • •Боловсрол
  • •Видео мэдээ
ХУРААХ
Навальный шүүх хуралд онлайнаар...
Өвөлжилт хүндэрсэн аймаг,...

Улаанбаатарын авто замын гэрлэн дохиог цөөлье

Kuzmo 2024-02-19
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Улаанбаатарын авто замын гэрлэн дохиог цөөлье

Т.Эрдмаа 

Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулахад өнгөрсөн жилд 420 тэрбум зарцуулсан. Гэвч түгжрэл буурсангүй. Энэ мөнгө хаачив, хаана юунд зарцуулав, нийслэлийн замыг өргөтгөсөн, давхар зам тавьсан зүйл алга гээд бөөн л эрэл сурал. Өнөөдөр түгжрэл их байгаа тул автомашины дугаарын төгсгөлийн тооны тэгш сондгойгоор явуулна, явуулахгүй дээрээ тулж талцсан маргаан гардаг болоод байгаа. Одоо ч энэ маргаан үргэлжилсээр. Бүр авто машины дугаар шинээр олгохгүй гэсэн яриа ч гарах болов. Улаанбаатар хотын үе үеийн удирдлагууд түгжрэл арилгах талаар ийм, тийм судалгаа хийсэн. Ер нь бол шинжлэх ухаанчаар хандаж байгаа гээд баахан төсөл, төлөвлөгөө ярьдаг ч ажил хэрэг болж  олигтой үр дүнд хүрсэн нь үгүй.  

Энэ жил сонгуулийн жил учраас “Хаврын улс төрийн синдром” эхлэх нь гарцаагүй. Одоохондоо цас зуд гээд ажин түжин л байх шиг. Сонгуультай хаврын их улс төрд Улаанбаатар хотын түгжрэлийн асуудал яригдах нь гарцаагүй. Улаанбаатар хотод нэр дэвшигчид энэ түгжрэл, утаа хоёрыг ярихгүй бол “хүн биш” болно шүү дээ. Гэхдээ үр дүнд хүрэх, ажил, амьдралд ойр шийдэж болох зүйл л яриасай. Метро, дүүжин тээвэр энэ тэр бол амьдралаас тасархай чихэнд нэг л наалдацгүй байгаа шүү. 

Манай Улаанбаатар хотод зохицоод байх шийдэл гэж иргэд бодохгүй байгаагаа цахим хуудсаараа илэрхийлсээр. Наад зах нь нийтийн тээврийн автобусаа олигтой явуулчхаж чадахгүй байгааг иргэд харсаар, мэдэрсээр л байна. Гадаадын олон хүн амтай томоохон хотын нэг дүүргийн хэмжээнд хүрэхгүй хүн оршин сууж байгаа Улаанбаатарыг удирдаж чадахгүй байгаад иргэд бухимдаж байгаа юм шүү дээ. 

Дэлхийд хамгийн бага нягтаршилтай хүн амтай байж хамгийн их нягтралтай хот байгуулаад түүндээ чихэлдээд байгаад л хамаг учир нь бий гэдэг. Ингэж нягтруулж байж газрын наймааг цэцэглүүлж байгаа шүү гэсэн шүүмжлэл ч гардаг. 

Хэн хүнгүй л Улаанбаатар хотын төв замаас гадна ойр ойрхон гэрлэн дохиотой шулуун зам олон байна. Энэ гэрлэн дохиогоо цөөлөөд  явган хүний гүүрэн болон нүхэн гарц олныг байгуулах ёстой гэсэн санал ч гарч байгаа. Тодруулбал, олон хүн амтай том хотуудын төв замын хөдөлгөөн чөлөөтэй урсаж байдаг. Ачаалал ихтэй томоохон уулзварууд нь давхар замтай, гэрлэн дохио тэр бүр байдаггүй. Байлаа гэхэд маш цөөн. Гэтэл Улаанбаатар хотын төв зам болон ачаалал ихтэй захын замууд гэрлэн дохиогоор дүүрэн. Дэгсдүүлээд хэлэхэд тав алхаад л гэрлэн дохио гэж болно. Ийм байхад түгжрэхгүй гээд яах билээ. Зарим иргэн давхар гүүрэн зам Налайхаас Эмээлт хүртэл тавихад Улаанбаатар хот  түгжрээгүй болно ч гэдэг. 

Тэгэхээр шинэ зам,  гүүр тавих явган хүний гарцыг гүүрэн болон нүхэн байдлаар  шийдэх,  барилгын стандартад өөрчлөлт оруулахад түгжрэл арилна гэсэн санал ч нэлээд гардаг. Ер нь түгжрэл арилахад утаа багадаа 50 хувь буурна гэсэн тооцоо судалгаа ч яригдах юм билээ. Хүн бүр л энэ түгжрэл, утаа хоёрын яаж шийдэх билээ гэдэгт сэтгэлээ чилээж санаагаа уралдуулж л байгаа. Харин иргэдийнхээ санал дүгнэлтийг хүлээж авдаг удирдлагууд даанч алга. Жирийн иргэдтэй адилхан түгжрээд, утаатай харанхуй гудамжаар алхаж үзээгүй дарга нар шийдвэр гаргаад байгаад л хамаг учир байх шиг. Замын түгжрэл арилгахад тэр зарцуулж байгаа 420 тэрбум төгрөгөөр ядаж нэг гүүрэн зам барих ажил эхлүүлээсэй билээ. Ядаж л ачаалал ихтэй  дөрвөн замын уулзварууд, огтлолцох цэгүүд дээр давхар зам тавьчихвал түгжрэл буурна гэж иргэд хэлээд л байх юм даа. Эрхэм улстөрчид минь тэгэхээр энэ хавар Улаанбаатарын түгжрэл, утаа хоёрыг шийднэ гэж бүтэхгүй зүйл ярьж оноо авахыг санаархахаас илүүтэй ажил хэрэг болох шийдэл л яриарай даа.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2024 оны хоёрдугаар сарын 19. Даваа. №015 (5933)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ
Долларын ханш юуг “дохио”-лоод байна вэ?!
Ухаахудагийг “Энержи ресурс”-т үлдээх үү?!
“Эрдэнэс Тавантолгой”-гоос үндэсний компаниудыг гаргаж, Хятадаас компани урих уу?
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
15 цагийн өмнө өмнө

116 айлын гэр нурж, хашаа, байшингийн дээвэр хууларсан зэрэг дуудлага, мэдээлэл бүртгэгдлээ

15 цагийн өмнө өмнө

Тажикистан-Монголын анхны бизнес форум боллоо

15 цагийн өмнө өмнө

У.Хүрэлсүхэд Тажикистан Улсын Мажлиси Намояндогон-ы дарга Идизода Файзали бараалхлаа

15 цагийн өмнө өмнө

Нэгдүгээр тойрог замын гүйцэтгэгчийг шалгаруулах нээлттэй тендерийг ирэх сард зарлана

18 цагийн өмнө өмнө

Хот, нийтийн аж ахуйн салбарын парк шинэчлэлтийн хүрээнд CAT олон үйлдэлтэй бага оврын 10 ширхэг ачигч машиныг хүлээн авлаа

19 цагийн өмнө өмнө

Жүдо бөхийн Улаанбаатарын “Их дуулга” тэмцээн өнөөдөр эхэлнэ

19 цагийн өмнө өмнө

“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ

20 цагийн өмнө өмнө

Улаанбаатар Амазонс багийн эмэгтэйчүүд Францын Орлейнс багтай хасагдах шатанд тоглоно

20 цагийн өмнө өмнө

Хан-Уул дүүргийн 20 дугаар хороонд 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил 85 хувьтай үргэлжилж байна

20 цагийн өмнө өмнө

Эмомали Рахмон: Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн энэ айлчлал харилцаа, хамтын ажиллагааг урагшлуулахад жинтэй хувь нэмэр оруулна гэдэгт итгэлтэй байна

20 цагийн өмнө өмнө

У.Хүрэлсүх: “Чингис хаан” үндэсний музей болон Тажикистан Улсын Үндэсний музей соёлын өвийг судлан хамгаалах, түгээн дэлгэрүүлэх хамтын ажиллагааны үндсийг тавьсанд сэтгэл хангалуун байна

20 цагийн өмнө өмнө

Монгол, Тажикистаны харилцаа, хамтын ажиллагааны баримт бичгүүдэд гарын үсэг зурлаа

20 цагийн өмнө өмнө

Туулын хурдны замын газар чөлөөлөлтөд 115 нэгж талбараас өнөөдрийн байдлаар 15 нэгж талбарт газар дүйцүүлэн олгоод байна

20 цагийн өмнө өмнө

Зургаан цагаан мэнгэтэй хөхөгчин хонь өдөр

20 цагийн өмнө өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 21-23 хэм дулаан байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нисдэг тэргээр алба хаагчдыг түймрийн голомтод хүргэлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Тэмээтэй хөшөөний уулзвараас Зайсангийн гүүр хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

У.Хүрэлсүх, Бүгд Найрамдах Тажикистан Улсын Ерөнхийлөгч Эмомали Рахмон нар албан ёсны хэлэлцээ хийлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Намьянжугийн гудамжнаас Халдвартын эцэс хүртэлх замыг хааж, шинэчилнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Газарчны уулзвараас "Цайз 16"-ийн уулзвар хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

“FIBA 3x3 Jakarta” тэмцээнд Монгол Улсын шигшээ баг хасагдлаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Газрын ховор элемент ба өрсөлдөөн

1 өдрийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхийг албан ёсоор угтлаа

1 өдрийн өмнө өмнө

COP17 бага хуралд гадаадын 7-10 мянган зочин, төлөөлөгч оролцоно гэж төлөвлөжээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Саппорогийн уулзвараас Баруун 4 зам хүртэлх явган замыг шинэчлэх ажил үргэлжилж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Н.Отгонбаяр: Ногоон байгууламж хариуцсан ажилчдын цалинг 3-3.5 сая төгрөг болгоно

1 өдрийн өмнө өмнө

“FIBA 3x3 Jakarta” тэмцээнд Монгол Улсыг төлөөлж хоёр баг өрсөлдөнө

1 өдрийн өмнө өмнө

ТЭЗҮ-ийг холбогдох яамдын мэргэжлийн зөвлөлөөр батлууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Э.Т, Ц.С, Л.А нарыг яллагдагчаар татсан байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хүчирхийллийн улмаас гэрлэлт цуцлуулах нэхэмжлэл гаргасан бол...

САНАЛ БОЛГОХ
2025-07-19 өмнө

100 айлын уулзвараас Дарь-Эхийн уулзвар хүртэлх замын урд эгнээг шинэчиллээ

2025-07-19 өмнө

Ипотекийн зээлийг үнэт цаажуулах үйл ажиллагааны талаар бид энэ удаагийн "Нэг асуулт, нэг хариулт" подкаст

2025-07-19 өмнө

Натурын авто замаас Нарны зам хүртэлх авто замыг өнөөдрөөс хааж, шинэчилнэ

2025-07-19 өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй шарагчин үхэр өдөр

2025-07-19 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 26-28 хэм дулаан байна

2025-07-20 өмнө

Дарь-Эхийн уулзвараас Сансарын аюулгүй тойрог хүртэлх замыг хааж, шинэчилнэ

2025-07-20 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 28-30 хэм дулаан байна

2025-07-19 өмнө

Бөхийн өргөөнөөс Зүүн дөрвөн замын уулзвар хүртэлх замыг шинэчилж байна

2025-07-20 өмнө

Хоёр хар мэнгэтэй цагаан бар өдөр

2025-07-21 өмнө

“Эрдэнэс Тавантолгой”-гоос үндэсний компаниудыг гаргаж, Хятадаас компани урих уу?

2025-07-19 өмнө

Монгол Улсын эмэгтэй шигшээ баг медалийн төлөөх тоглолтоо Хятадын Тайван багтай өнөөдөр тоглоно

2025-07-20 өмнө

Монгол Улсын эмэгтэй шигшээ баг хүрэл медалийн төлөө Тайландын багтай өнөөдөр тоглоно

2025-07-20 өмнө

Дахин ийм алдаа гаргахгүй ажиллахыг Ерөнхий сайд анхаарууллаа

2025-07-19 өмнө

Монгол Улсын эмэгтэй шигшээ баг Хятадын Тайванд хожигдлоо

2025-07-19 өмнө

“Эрдэнэс Тавантолгой”-тай байгуулсан гэрээ бүрийг шалгахыг үүрэг өглөө

2025-07-20 өмнө

Улаанбаатар ММС энержи баг шигшээ шатанд Сербийн UB багтай тоглоно

2025-07-21 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.07.21/

2025-07-21 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 31-33 хэм дулаан байна

2025-07-21 өмнө

Үс засуулвал жаргал үргэлжид ирнэ

2025-07-22 өмнө

“Завхан аймгийн Их-Уул сумын Хонгор багийн нутаг дэвсгэрт автомашин онхолдсон байна”

2025-07-22 өмнө

Сансарын колонкын уулзвараас хойш Төгс хүнсний дэлгүүр хүртэлх авто замыг хэсэгчлэн хааж, шинэчилнэ

2025-07-22 өмнө

Түймрийн голомтод 429 хүн, 30 автомашинтайгаар ажиллаж байна

2025-07-22 өмнө

Ухаахудагийг “Энержи ресурс”-т үлдээх үү?!

2025-07-21 өмнө

Ерөнхий сайд албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцож ажиллахаа илэрхийлэв

2 өдрийн өмнө өмнө

Орон сууцны санхүүжилтийн тусгайлсан банк байгуулна

2025-07-21 өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Киргиз Улсад хийх төрийн айлчлал эхэллээ

2025-07-22 өмнө

45 дугаар сургуулийн урд талд түр байгууламж барьсан зөрчлийг арилгууллаа

2025-07-22 өмнө

Х.Нямбаатар: Дүүргүүдийн ажил нийслэлээс гаргаж буй бодлого, шийдвэрээс зөрдөг байж болохгүй

2025-07-21 өмнө

Сагсан бөмбөгийн эмэгтэйчүүдийн Азийн цомын В хэсэг манай охид дөрөвдүгээр байрт орлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

АТГ: О.Тэмүүлэнгийн зарцуулсан хөрөнгийн эх үүсвэр хууль ёсны болох нь тогтоогдлоо

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.