• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Нийслэлийн нэлээд ачаалал ихтэй дөрвөн замын уулзварын нэг бол Хан-Уул дүүргийн 120 мянгат хорооллын өмнөх дөрвөн замын уулзвар. Хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгойг тойрсон баячуудын хороолол орох, хаа хол Нисэх Яармагийн иргэд ажил албандаа ирэх, тарах, зүүн тийш Банзүрх дүүргийн орон сууцны хорооллууд руу зорчих гээд аль аль талдаа хөдөлгөөний эрчим ихтэй ийм л уулзвар.

Уг нь бол энэ уулзвар гэрлэн дохиотой, орчин үеийн техник технологиор бүтээсэн энэ гэрлэн дохио тал талаас ирж байгаа хөдөлгөөнийг ээлжлүүлээд, зохицуулан зүг зүгт нь гаргаад байж болмоор. Ингэх ч гэж өдий төдий хөрөнгө зарцуулан ийм төхөөрөг суурилуулсан баймаар.

Гэтэл ажил цуглах, орой тарах гээд хөдөлгөөн ид эрчимжиж түгжрэл эхэлдэг цагаар энд тээврийн цагдаагийн нэг замын зохицуулагч байнга жижүүрлэнэ.

Чухамдаа гар утас, богино долгионы холбоо барьсан тэр зохицуулагчийн хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэг нь хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгой тойрсон тансаг хороололд амьдардаг дарга нар, баячуудын машиныг түгжрэлд зогсоохгүй түргэн нэвтрүүлэх явдал бололтой.

Өглөөдөө урдаасаа хойшоо, оройдоо хойноос хотын төвөөс урагш чиглэсэн хөдөлгөөнийг л саадгүй нэвтрүүлэх үүрэгтэй. Харжээ байхад тэр холбоо РАЦ нь шажигнаад нэг дуугарвал л нөгөө шидэт дохиураа өргөөд л баруун, зүүн урсгалаа хаагаад зөвхөн урагшаа, хойшоо хөдөлгөөнийг явуулж эхэлнэ. Бодоход хэн нэгэн нь “наанаас чинь тэр даргын авгай харих гээд явж байгаа шүү, хөдөлгөөнөө зохицуулаад түгжрүүлэхгүйхэн шиг өнгөрүүл” гэсэн үүрэг өгдөг бололтой. Хойш урагшаа зорчих замаар том том жипүүд харваж өнгөрөөд л, баруун талаас өнөө нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах зориулалттай шугамын автобусууд ногоон гэрэл нэг, хоёр, гурван удаа ассан ч зогссоор л байна. Нисэх, Яармаг, ТЭЦ гээд баруун талаас ирдэг автобус нь ч олон. Ийм болохоор энэ замаар зорчигсдын ихэнх нь хол зам туулж ажил албандаа очиж, орой яаран яаран гэр орноо зүглэнэ.

Уг нь бол энэ замаар өнөө өөрсдийгөө тэнгэрийн хаан гээд бодчихсон, хөндлөн урсгалууд бүү хэл, бүх чигэлийн замыг хааж байгаад, элдэв дохио хангинуулаад давхидаг Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нар нь явдаггүй.

Гэсэн атлаа баячууд, хурган дарганцаруудын авгай хүүхдэд тал засч зөвхөн тэднийг өглөө ажил албанд нь,  орой гэрт нь түргэн хүргэхийн төлөө шидэт дохиур барьсан нэг хүнийг өглөө оройд тэнд зогсоон, өдий төдий олон хүнийг чирэгдүүлэн ажил албанаас нь хоцроож, оройд гэр орондоо очих цагаас нь хумсалж байх хэрэг Тээврийн цагдаагийнханд байх ёстой гэж үү.

Нөгөө талаас нь харвал тэртэй тэргүй гэрлэн дохио байсаар байтал тэнд нэг хүнийг халуун нар, хүйтэн бороо, цаснаар зогсоон алсын холбоогоор үүрэг өгөн чилээх ямар ч хэрэгтэй юм, яахав цалин авдаг ажил албаа л гүйцэтгэж байгаа юм гэх үү дээ.

Уг нь бол Монгол Улсын Үндсэн хуульд зааснаар бол хүн бүр тэгш эрхтэй баймаар. Хаа тэртээ нисэхэд ажиллаад орой орон гэрээдээ, хэдэн хүүхдээдээ  яаран яаран автобусанд суугаад явж байгаа  хүн, том том жип унасан дарганцрууд, тэдний  авгай нартай ижил тэгш эрхтэй баймаар.

Гэтэл яахаараа нэг хэсэг нь  орон гэртээ харихын тулд цагдаа нараар зохицуулуулан улаан гэрэл дундуур давхиад өнгөрдөг, нөгөө зарим нь болохоор ногоон гэрэл асчихаад байхад л “яагаад явахгүй байгаа юм бол” гээд сууж байх ёстой гэж.

Тээврийн цагдаагийнхан хүнийг алагчлан үзэж дарга нар, тэдний авгай хүүхдэд тал засахаа болиод зүгээр л гэрлэн дохиогоор нь зорчуулчих л даа. Нийслэлд гэрлэн дохиогүй, орой өглөөдөө “ар монголын чагтан түгжээ” үүсдэг уулзвар гарц бишгүй нэг байхад наад зохицуулагчдаа тэнд зогсоовол дээр баймаар.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны есдүгээр сарын 20. Лхагва. №148 (5876)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Нийслэлийн нэлээд ачаалал ихтэй дөрвөн замын уулзварын нэг бол Хан-Уул дүүргийн 120 мянгат хорооллын өмнөх дөрвөн замын уулзвар. Хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгойг тойрсон баячуудын хороолол орох, хаа хол Нисэх Яармагийн иргэд ажил албандаа ирэх, тарах, зүүн тийш Банзүрх дүүргийн орон сууцны хорооллууд руу зорчих гээд аль аль талдаа хөдөлгөөний эрчим ихтэй ийм л уулзвар.

Уг нь бол энэ уулзвар гэрлэн дохиотой, орчин үеийн техник технологиор бүтээсэн энэ гэрлэн дохио тал талаас ирж байгаа хөдөлгөөнийг ээлжлүүлээд, зохицуулан зүг зүгт нь гаргаад байж болмоор. Ингэх ч гэж өдий төдий хөрөнгө зарцуулан ийм төхөөрөг суурилуулсан баймаар.

Гэтэл ажил цуглах, орой тарах гээд хөдөлгөөн ид эрчимжиж түгжрэл эхэлдэг цагаар энд тээврийн цагдаагийн нэг замын зохицуулагч байнга жижүүрлэнэ.

Чухамдаа гар утас, богино долгионы холбоо барьсан тэр зохицуулагчийн хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэг нь хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгой тойрсон тансаг хороололд амьдардаг дарга нар, баячуудын машиныг түгжрэлд зогсоохгүй түргэн нэвтрүүлэх явдал бололтой.

Өглөөдөө урдаасаа хойшоо, оройдоо хойноос хотын төвөөс урагш чиглэсэн хөдөлгөөнийг л саадгүй нэвтрүүлэх үүрэгтэй. Харжээ байхад тэр холбоо РАЦ нь шажигнаад нэг дуугарвал л нөгөө шидэт дохиураа өргөөд л баруун, зүүн урсгалаа хаагаад зөвхөн урагшаа, хойшоо хөдөлгөөнийг явуулж эхэлнэ. Бодоход хэн нэгэн нь “наанаас чинь тэр даргын авгай харих гээд явж байгаа шүү, хөдөлгөөнөө зохицуулаад түгжрүүлэхгүйхэн шиг өнгөрүүл” гэсэн үүрэг өгдөг бололтой. Хойш урагшаа зорчих замаар том том жипүүд харваж өнгөрөөд л, баруун талаас өнөө нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах зориулалттай шугамын автобусууд ногоон гэрэл нэг, хоёр, гурван удаа ассан ч зогссоор л байна. Нисэх, Яармаг, ТЭЦ гээд баруун талаас ирдэг автобус нь ч олон. Ийм болохоор энэ замаар зорчигсдын ихэнх нь хол зам туулж ажил албандаа очиж, орой яаран яаран гэр орноо зүглэнэ.

Уг нь бол энэ замаар өнөө өөрсдийгөө тэнгэрийн хаан гээд бодчихсон, хөндлөн урсгалууд бүү хэл, бүх чигэлийн замыг хааж байгаад, элдэв дохио хангинуулаад давхидаг Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нар нь явдаггүй.

Гэсэн атлаа баячууд, хурган дарганцаруудын авгай хүүхдэд тал засч зөвхөн тэднийг өглөө ажил албанд нь,  орой гэрт нь түргэн хүргэхийн төлөө шидэт дохиур барьсан нэг хүнийг өглөө оройд тэнд зогсоон, өдий төдий олон хүнийг чирэгдүүлэн ажил албанаас нь хоцроож, оройд гэр орондоо очих цагаас нь хумсалж байх хэрэг Тээврийн цагдаагийнханд байх ёстой гэж үү.

Нөгөө талаас нь харвал тэртэй тэргүй гэрлэн дохио байсаар байтал тэнд нэг хүнийг халуун нар, хүйтэн бороо, цаснаар зогсоон алсын холбоогоор үүрэг өгөн чилээх ямар ч хэрэгтэй юм, яахав цалин авдаг ажил албаа л гүйцэтгэж байгаа юм гэх үү дээ.

Уг нь бол Монгол Улсын Үндсэн хуульд зааснаар бол хүн бүр тэгш эрхтэй баймаар. Хаа тэртээ нисэхэд ажиллаад орой орон гэрээдээ, хэдэн хүүхдээдээ  яаран яаран автобусанд суугаад явж байгаа  хүн, том том жип унасан дарганцрууд, тэдний  авгай нартай ижил тэгш эрхтэй баймаар.

Гэтэл яахаараа нэг хэсэг нь  орон гэртээ харихын тулд цагдаа нараар зохицуулуулан улаан гэрэл дундуур давхиад өнгөрдөг, нөгөө зарим нь болохоор ногоон гэрэл асчихаад байхад л “яагаад явахгүй байгаа юм бол” гээд сууж байх ёстой гэж.

Тээврийн цагдаагийнхан хүнийг алагчлан үзэж дарга нар, тэдний авгай хүүхдэд тал засахаа болиод зүгээр л гэрлэн дохиогоор нь зорчуулчих л даа. Нийслэлд гэрлэн дохиогүй, орой өглөөдөө “ар монголын чагтан түгжээ” үүсдэг уулзвар гарц бишгүй нэг байхад наад зохицуулагчдаа тэнд зогсоовол дээр баймаар.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны есдүгээр сарын 20. Лхагва. №148 (5876)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Нийтлэл
  • •Чуулган
  • •Фото мэдээ
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Уул уурхай
  • •Нийслэл
  • •Ипотекийн зээл
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Видео мэдээ
  • •Боловсрол
  • •Улсын Онцгой Комисс
ХУРААХ
Өнөөдөр НӨАТ-ын урамшууллын...
Д.Зоригт: Тавантолгой 19 тэрбум...

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

ӨЛЗИЙБАЯР 2023-09-20
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Нийслэлийн нэлээд ачаалал ихтэй дөрвөн замын уулзварын нэг бол Хан-Уул дүүргийн 120 мянгат хорооллын өмнөх дөрвөн замын уулзвар. Хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгойг тойрсон баячуудын хороолол орох, хаа хол Нисэх Яармагийн иргэд ажил албандаа ирэх, тарах, зүүн тийш Банзүрх дүүргийн орон сууцны хорооллууд руу зорчих гээд аль аль талдаа хөдөлгөөний эрчим ихтэй ийм л уулзвар.

Уг нь бол энэ уулзвар гэрлэн дохиотой, орчин үеийн техник технологиор бүтээсэн энэ гэрлэн дохио тал талаас ирж байгаа хөдөлгөөнийг ээлжлүүлээд, зохицуулан зүг зүгт нь гаргаад байж болмоор. Ингэх ч гэж өдий төдий хөрөнгө зарцуулан ийм төхөөрөг суурилуулсан баймаар.

Гэтэл ажил цуглах, орой тарах гээд хөдөлгөөн ид эрчимжиж түгжрэл эхэлдэг цагаар энд тээврийн цагдаагийн нэг замын зохицуулагч байнга жижүүрлэнэ.

Чухамдаа гар утас, богино долгионы холбоо барьсан тэр зохицуулагчийн хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэг нь хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгой тойрсон тансаг хороололд амьдардаг дарга нар, баячуудын машиныг түгжрэлд зогсоохгүй түргэн нэвтрүүлэх явдал бололтой.

Өглөөдөө урдаасаа хойшоо, оройдоо хойноос хотын төвөөс урагш чиглэсэн хөдөлгөөнийг л саадгүй нэвтрүүлэх үүрэгтэй. Харжээ байхад тэр холбоо РАЦ нь шажигнаад нэг дуугарвал л нөгөө шидэт дохиураа өргөөд л баруун, зүүн урсгалаа хаагаад зөвхөн урагшаа, хойшоо хөдөлгөөнийг явуулж эхэлнэ. Бодоход хэн нэгэн нь “наанаас чинь тэр даргын авгай харих гээд явж байгаа шүү, хөдөлгөөнөө зохицуулаад түгжрүүлэхгүйхэн шиг өнгөрүүл” гэсэн үүрэг өгдөг бололтой. Хойш урагшаа зорчих замаар том том жипүүд харваж өнгөрөөд л, баруун талаас өнөө нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах зориулалттай шугамын автобусууд ногоон гэрэл нэг, хоёр, гурван удаа ассан ч зогссоор л байна. Нисэх, Яармаг, ТЭЦ гээд баруун талаас ирдэг автобус нь ч олон. Ийм болохоор энэ замаар зорчигсдын ихэнх нь хол зам туулж ажил албандаа очиж, орой яаран яаран гэр орноо зүглэнэ.

Уг нь бол энэ замаар өнөө өөрсдийгөө тэнгэрийн хаан гээд бодчихсон, хөндлөн урсгалууд бүү хэл, бүх чигэлийн замыг хааж байгаад, элдэв дохио хангинуулаад давхидаг Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нар нь явдаггүй.

Гэсэн атлаа баячууд, хурган дарганцаруудын авгай хүүхдэд тал засч зөвхөн тэднийг өглөө ажил албанд нь,  орой гэрт нь түргэн хүргэхийн төлөө шидэт дохиур барьсан нэг хүнийг өглөө оройд тэнд зогсоон, өдий төдий олон хүнийг чирэгдүүлэн ажил албанаас нь хоцроож, оройд гэр орондоо очих цагаас нь хумсалж байх хэрэг Тээврийн цагдаагийнханд байх ёстой гэж үү.

Нөгөө талаас нь харвал тэртэй тэргүй гэрлэн дохио байсаар байтал тэнд нэг хүнийг халуун нар, хүйтэн бороо, цаснаар зогсоон алсын холбоогоор үүрэг өгөн чилээх ямар ч хэрэгтэй юм, яахав цалин авдаг ажил албаа л гүйцэтгэж байгаа юм гэх үү дээ.

Уг нь бол Монгол Улсын Үндсэн хуульд зааснаар бол хүн бүр тэгш эрхтэй баймаар. Хаа тэртээ нисэхэд ажиллаад орой орон гэрээдээ, хэдэн хүүхдээдээ  яаран яаран автобусанд суугаад явж байгаа  хүн, том том жип унасан дарганцрууд, тэдний  авгай нартай ижил тэгш эрхтэй баймаар.

Гэтэл яахаараа нэг хэсэг нь  орон гэртээ харихын тулд цагдаа нараар зохицуулуулан улаан гэрэл дундуур давхиад өнгөрдөг, нөгөө зарим нь болохоор ногоон гэрэл асчихаад байхад л “яагаад явахгүй байгаа юм бол” гээд сууж байх ёстой гэж.

Тээврийн цагдаагийнхан хүнийг алагчлан үзэж дарга нар, тэдний авгай хүүхдэд тал засахаа болиод зүгээр л гэрлэн дохиогоор нь зорчуулчих л даа. Нийслэлд гэрлэн дохиогүй, орой өглөөдөө “ар монголын чагтан түгжээ” үүсдэг уулзвар гарц бишгүй нэг байхад наад зохицуулагчдаа тэнд зогсоовол дээр баймаар.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны есдүгээр сарын 20. Лхагва. №148 (5876)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
8 цагийн өмнө өмнө

А.Миеэгомбо: Эрүүл Мэндийн Яамны тендерийн ажлыг хийж гүйцэтгээд, үлдэгдэл мөнгөө авч чаддаггүй ээ

8 цагийн өмнө өмнө

Б.Энх-Оргил өнөөдөр дэлхийн аварга цолны төлөө тулалдана

9 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа

9 цагийн өмнө өмнө

Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө

9 цагийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний өдөр нэг хожил, нэг хожигдолтой боллоо

9 цагийн өмнө өмнө

Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа

9 цагийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно

9 цагийн өмнө өмнө

Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой

9 цагийн өмнө өмнө

“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?

9 цагийн өмнө өмнө

Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна

9 цагийн өмнө өмнө

Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ

9 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр

9 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” төмөр замын төслийн бүтээн байгуулалт 84 хувьтай байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн Онцгой байдлын газарт ажиллаж, холбогдох үүрэг чиглэлийг өглөө

1 өдрийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний тоглолтоо "Imperial Esports" багтай хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гадаад валютын улсын нөөцийн хэмжээ 6.0 тэрбум ам.долларт буюу түүхэн дээд хэмжээнд хүрлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Энэ онд 3933 нэгж талбар чөлөөлж, орон сууц, дэд бүтцийн төслүүдийг хэрэгжүүлж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Түлш хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвөөс яндан, зуух хөөлөх ажлыг тогтмол хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Зэсийн баяжмал хайлуулах, боловсруулах үйлдвэрийн эрх зүйн орчныг сайжруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахим системд холбогдох мэдээллийг нэгтгэж ажиллахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний хөгжлийн газрыг тохируулагч агентлаг болгох санал

1 өдрийн өмнө өмнө

“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 10-12 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгуулжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын хуралдаанаар үнийн өсөлтийн асуудлаар танилцуулга сонсоно

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

САНАЛ БОЛГОХ
2025-11-28 өмнө

Нийслэлийн сургуулиуд цахимаар хичээллэх хуваарь гаргажээ

2025-11-28 өмнө

Хамтран зээлдэгч ипотекийн зээлд дахин хамрагдах боломжтой юу?

2025-11-28 өмнө

Улаанбаатар метро төслийн бүтээн байгуулалтыг 2026 онд эхлүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Н.Алтанхуяг, Лу.Гантөмөр нар Ерөнхийлөгчид өрсөлдөнө

2025-11-28 өмнө

С.Наранцогтыг тушаал ахиулах нь Д.Амарбаясгалан асуудалгүй гэсэн үг үү?

2025-11-28 өмнө

Өвлийн элсэлтийн шалгалт арванхоёрдугаар сарын 4-нд эхэлнэ

2025-11-30 өмнө

Гандантэгчэнлин хийдийн гэрэлтүүлгийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-11-30 өмнө

Бичил хорооллын таван байрны фасад дулаалгын ажил дууслаа

2025-11-29 өмнө

Тун удахгүй: “SANTA VILLAGE - САНТАГИЙН ТОСГОН”

2025-11-29 өмнө

“Эрдэнэс тавантоглой” ХК-д хийх хөндлөнгийн аудит эхэллээ

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: Орон сууцны шинэ загвар, ухаалаг шийдэл бүхий төсөл, хөтөлбөрүүдийг эрчимтэй хэрэгжүүлж байна

2025-12-02 өмнө

Битүүмжлэх технологийг ашиглан барилга угсралтын ажлыг үргэлжлүүлж байна

2025-11-30 өмнө

Лаг хатааж шатаах үйлдвэр төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн бүрэн шинжилгээ хийнэ

2025-11-28 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2025-11-29 өмнө

СХД-ийн эмнэлэгт эмчлүүлж буй хүүхдийн 81 хувь нь томуугийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдаагүй байна

2025-12-01 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 10-р хорооны өрхийн ЭМТ-ийн барилгын ажил дууслаа

2025-12-02 өмнө

Сүхбаатарын талбайгаас Скай Резорт чиглэлд автобус явна

2025-12-01 өмнө

Х.Нямбаатар: 100-4200 кВт-ын зуухтай ӨЭМТ, хорооны байруудыг ирэх жил хийн болон цахилгаан халаагуурт шилжүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Электрон тамхийг тусгай зөвшөөрөлтэй худалддаг болно

2025-12-01 өмнө

Н.Наранбаатар: Хүүхдийн хэвтэн эмчлүүлэх 1280 орыг нэмлээ

2025-12-01 өмнө

Монголбанкны Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчтэй хийх сонсгол болно

2025-11-28 өмнө

Л.Өлзийсайханы үүрэг хүлээх цаг буюу Цэцээс УИХ руу буцахын учир…

2025-11-29 өмнө

Г.Занданшатар: Төсвийг танаснаар зөв голдиролд нь оруулж чадсан

2025-11-29 өмнө

“Богдхан уулын хишиг” барилдаан өнөөдөр болно

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-3 орчимд агаар бохирдолтой байгаа

2025-12-02 өмнө

СХД-ийн 62 дугаар сургуулийн өргөтгөлийг ашиглалтад орууллаа

2025-12-01 өмнө

Ипотекийн зээлдэгчийн орлогыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

2025-11-30 өмнө

Л.Энхрийлэн Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

2025-11-29 өмнө

Төрийн өмчит зарим компанийн удирдлагад хариуцлага тооцно

2025-12-02 өмнө

“Нэр нь үл мэдэгдэх цэргийн бунхан”-д цэцэг өргөж, хүндэтгэл үзүүллээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.