• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Нэгдүгээр эгнээг чөлөөлж, нийтийн тээвэр явуулъя

Хотын дарга нийслэлийг гоё ганган болгох, иргэдийг аз жаргалтай амьдруулах тэр ч битгий хэл  ямар сайхан мөнгө амлаж мастер төлөвлөгөө яриад ч үнэндээ сонсох, эргэцүүлэх, дэмжих, сөрөх “чадалтай”  хүн алга. Түгжрэл дунд хамаг амьдрал, нервээ барж, сүүлдээ хувь заяатайгаа эвлэрсэн иргэд үнэндээ сөхөрлөө. Ард түмэнд түгжрэлийг шийдэхээс өөрөөр хотын даргаас хүлээх өчүүхэн ч тус байхгүйг мэдэрсэн баймаар. Ядаж нисэхээс нэг өглөө ч болтугай автобусанд суугаад явбал бага ч гэсэн ойлгох байх. Ингэж л түгжрэл хүн болгоны асуудал, толгойны өвчин болсон учраас шийдэл хэрэгтэй байна. 

Нийслэлчүүдийн өнөөгийн дүр төрхийг харвал яг л 30 жилийн өмнөх шигээ автобусныхаа араас элдэж хөөсөн, хашгичиж сандарч, бухимдсан хүмүүс дүүрэн. Нийтийн тээврийн автобус бүгд нэг талдаа гарч түгжирснээс буудал дээр хэдэн цаг хүлээнэ. Мөн сургуулийн автобус маш хүйтэн. Дээр нь цагтаа ирдэггүйгээс  хүүхдүүд түрүүлж гараад хүлээж, хоцордгоос болж эцэг эхчүүд хувийн унааг илүүд үзэж хөхөө өвлийг арга ядан барлаа. Энэ мэтээр дүн өвлийн хүйтэнд автобусны буудал дээр 2-3 цаг дагжтал зогсч байгаа нь хориннэгдүгээр зуунд хэнд ч төсөөлөгдөхгүй. Гэвч бодит байдал үүнээс ч дор байгааг олж хардаггүй Хотын дарга нарыг яалтай.

Нийслэлийн 1.5 сая иргэн, тэрдундаа Нисэх, Яармагийн олон зуун хүн Хотын даргаас аврал эрсээр хэдэн оныг үдэж байна. Ганцхан жишээ хэлэхэд Нисэхээс өглөө 06:00 цаг өнгөрөөгөөд гарсан хүн хотын төвд хоёр цагийн дараа ирдэг. Хурдан явлаа гэхэд энэ шүү дээ.

Буцахдаа бас л 2-3 цаг түгжирнэ. Ингэж хоёр нарны хооронд зам дээр өнжиж байгаа иргэдээс ажлын бүтээмж,  оюутан сурагчдаас сурлагын чанар шаардах нь шударга уу. Гэтэл үе үеийн бодлого гаргаж байгаа хүмүүс түгжрэлийг шийднэ гэж хэдэн зуун тэрбум төгрөг төсөвлөж, том том төлөвлөгөө ярьж цонхны цаанаас чихэр долоолгосоор ямар ч гарц гаргалгаа, туршилт, оролдлого хийсэнгүй. Үүний ганцхан жишээ бол түүхэндээ түгжрэлд 420 тэрбум төгрөг зарцуулах  болсноо зарлаад есөн сар өнгөрлөө. Гэвч хэзээ энэ мөнгийг зарцуулж, түгжрэл буурах эсэх нь одоо ч бүрхэг хэвээрээ. Нэг л их урт хугацааны хөгжлийн хөтөлбөр ярьж ухаантай царайлсан хүмүүс. Тиймээс эдийн засгийг солонгоруулна гэж хэт холын юм ярихаасаа өмнө түгжрэлийг сааруулах ядаж ганц туршилт хийхийг Хотын дарга Д.Сумъяабазарт санал болгож байна.

Түгжрэлийг бууруулах хамгийн энгийн бөгөөд мөнгө төгрөг, хугацаа шаардахгүй ажил бол замын нэгдүгээр эгнээг чөлөөлөх. Нийтийн тээвэр болон сургуулийн автобусыг хотын төв, нисэх, Яармагийн алинд ч нэгдүгээр эгнээгээр саадгүй зорчуулаад өгвөл иргэд хувийн машинтайгаа хоёр цаг түгжрэх үү, автобусаар 20 минут зорчих уу гэсэн сонголтын өмнө ирнэ. Тиймээс нэгдүгээр эгнээг чөлөөлөхийн тулд цагдаа нарыг жаахан дайчилж, зохион байгуулалтад ороход л болно.

Нэгдүгээр эгнээ рүү дайрсан жолооч нарыг торгож, хаших зэргээр хэд хоног хариуцлага тооцсон зохицуулалт хийхэд аяндаа жигдрэх боломжтой. Энэ мэтээр хэтэрхий ухаантай, урт хугацааны төлөвлөгөө ярихгүйгээр эхний ээлжинд нийтийн тээвэр дээрээ багахан зохицуулалт хийж үзье. Агаарт биш амьдралд хэрэгжих шийдвэр гаргахдаа хэтэрхий их алгуурламааргүй байна Хотын дарга аа. Танд хурд, шийдэл дутагдаж байна. Үгүй бол иргэд зам дээрээ хонон өнжин дугаарлаж, тэсрэхэд бэлэн болсон шүү. 

Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин

2022 ОНЫ  ХОЁРДУГААР САРЫН 15. МЯГМАР ГАРАГ. № 33 (6765)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Уул уурхайн сайд болсон Г.Дамдинням “Ухаа худаг”-аас уяатай, “Онтре”-гоос оосортой юм биш үү?
Улстөрчид УИХ-ын сонсголоор “байлдах” уу?!
Гурван жилийн өмнө халах, 36 сарын тэтгэмж өгөх хоёрын аль нь төсөвт хортой вэ?!
Х.Нямбаатар: Хогийн дундын цэгүүдийг бий болгоход ахицтай ажилласан байна



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Нэгдүгээр эгнээг чөлөөлж, нийтийн тээвэр явуулъя

Хотын дарга нийслэлийг гоё ганган болгох, иргэдийг аз жаргалтай амьдруулах тэр ч битгий хэл  ямар сайхан мөнгө амлаж мастер төлөвлөгөө яриад ч үнэндээ сонсох, эргэцүүлэх, дэмжих, сөрөх “чадалтай”  хүн алга. Түгжрэл дунд хамаг амьдрал, нервээ барж, сүүлдээ хувь заяатайгаа эвлэрсэн иргэд үнэндээ сөхөрлөө. Ард түмэнд түгжрэлийг шийдэхээс өөрөөр хотын даргаас хүлээх өчүүхэн ч тус байхгүйг мэдэрсэн баймаар. Ядаж нисэхээс нэг өглөө ч болтугай автобусанд суугаад явбал бага ч гэсэн ойлгох байх. Ингэж л түгжрэл хүн болгоны асуудал, толгойны өвчин болсон учраас шийдэл хэрэгтэй байна. 

Нийслэлчүүдийн өнөөгийн дүр төрхийг харвал яг л 30 жилийн өмнөх шигээ автобусныхаа араас элдэж хөөсөн, хашгичиж сандарч, бухимдсан хүмүүс дүүрэн. Нийтийн тээврийн автобус бүгд нэг талдаа гарч түгжирснээс буудал дээр хэдэн цаг хүлээнэ. Мөн сургуулийн автобус маш хүйтэн. Дээр нь цагтаа ирдэггүйгээс  хүүхдүүд түрүүлж гараад хүлээж, хоцордгоос болж эцэг эхчүүд хувийн унааг илүүд үзэж хөхөө өвлийг арга ядан барлаа. Энэ мэтээр дүн өвлийн хүйтэнд автобусны буудал дээр 2-3 цаг дагжтал зогсч байгаа нь хориннэгдүгээр зуунд хэнд ч төсөөлөгдөхгүй. Гэвч бодит байдал үүнээс ч дор байгааг олж хардаггүй Хотын дарга нарыг яалтай.

Нийслэлийн 1.5 сая иргэн, тэрдундаа Нисэх, Яармагийн олон зуун хүн Хотын даргаас аврал эрсээр хэдэн оныг үдэж байна. Ганцхан жишээ хэлэхэд Нисэхээс өглөө 06:00 цаг өнгөрөөгөөд гарсан хүн хотын төвд хоёр цагийн дараа ирдэг. Хурдан явлаа гэхэд энэ шүү дээ.

Буцахдаа бас л 2-3 цаг түгжирнэ. Ингэж хоёр нарны хооронд зам дээр өнжиж байгаа иргэдээс ажлын бүтээмж,  оюутан сурагчдаас сурлагын чанар шаардах нь шударга уу. Гэтэл үе үеийн бодлого гаргаж байгаа хүмүүс түгжрэлийг шийднэ гэж хэдэн зуун тэрбум төгрөг төсөвлөж, том том төлөвлөгөө ярьж цонхны цаанаас чихэр долоолгосоор ямар ч гарц гаргалгаа, туршилт, оролдлого хийсэнгүй. Үүний ганцхан жишээ бол түүхэндээ түгжрэлд 420 тэрбум төгрөг зарцуулах  болсноо зарлаад есөн сар өнгөрлөө. Гэвч хэзээ энэ мөнгийг зарцуулж, түгжрэл буурах эсэх нь одоо ч бүрхэг хэвээрээ. Нэг л их урт хугацааны хөгжлийн хөтөлбөр ярьж ухаантай царайлсан хүмүүс. Тиймээс эдийн засгийг солонгоруулна гэж хэт холын юм ярихаасаа өмнө түгжрэлийг сааруулах ядаж ганц туршилт хийхийг Хотын дарга Д.Сумъяабазарт санал болгож байна.

Түгжрэлийг бууруулах хамгийн энгийн бөгөөд мөнгө төгрөг, хугацаа шаардахгүй ажил бол замын нэгдүгээр эгнээг чөлөөлөх. Нийтийн тээвэр болон сургуулийн автобусыг хотын төв, нисэх, Яармагийн алинд ч нэгдүгээр эгнээгээр саадгүй зорчуулаад өгвөл иргэд хувийн машинтайгаа хоёр цаг түгжрэх үү, автобусаар 20 минут зорчих уу гэсэн сонголтын өмнө ирнэ. Тиймээс нэгдүгээр эгнээг чөлөөлөхийн тулд цагдаа нарыг жаахан дайчилж, зохион байгуулалтад ороход л болно.

Нэгдүгээр эгнээ рүү дайрсан жолооч нарыг торгож, хаших зэргээр хэд хоног хариуцлага тооцсон зохицуулалт хийхэд аяндаа жигдрэх боломжтой. Энэ мэтээр хэтэрхий ухаантай, урт хугацааны төлөвлөгөө ярихгүйгээр эхний ээлжинд нийтийн тээвэр дээрээ багахан зохицуулалт хийж үзье. Агаарт биш амьдралд хэрэгжих шийдвэр гаргахдаа хэтэрхий их алгуурламааргүй байна Хотын дарга аа. Танд хурд, шийдэл дутагдаж байна. Үгүй бол иргэд зам дээрээ хонон өнжин дугаарлаж, тэсрэхэд бэлэн болсон шүү. 

Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин

2022 ОНЫ  ХОЁРДУГААР САРЫН 15. МЯГМАР ГАРАГ. № 33 (6765)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Нийслэл
  • •Засгийн газар
  • •Нийтлэл
  • •Чуулган
  • •Сагсанбөмбөг
  • •E-Sport
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Намууд
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Яам, Агентлаг
  • •Халуун сэдэв
  • •Эрүүл мэнд
  • •Гадаад харилцаа
  • •Ипотекийн зээл
ХУРААХ
Дархлаажуулалтын цэгүүд 09:00-18:00...
Хилийн нөхцөл байдлыг хэлэлцэх...

Нэгдүгээр эгнээг чөлөөлж, нийтийн тээвэр явуулъя

УЯНГА 2022-02-15
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Нэгдүгээр эгнээг чөлөөлж, нийтийн тээвэр явуулъя

Хотын дарга нийслэлийг гоё ганган болгох, иргэдийг аз жаргалтай амьдруулах тэр ч битгий хэл  ямар сайхан мөнгө амлаж мастер төлөвлөгөө яриад ч үнэндээ сонсох, эргэцүүлэх, дэмжих, сөрөх “чадалтай”  хүн алга. Түгжрэл дунд хамаг амьдрал, нервээ барж, сүүлдээ хувь заяатайгаа эвлэрсэн иргэд үнэндээ сөхөрлөө. Ард түмэнд түгжрэлийг шийдэхээс өөрөөр хотын даргаас хүлээх өчүүхэн ч тус байхгүйг мэдэрсэн баймаар. Ядаж нисэхээс нэг өглөө ч болтугай автобусанд суугаад явбал бага ч гэсэн ойлгох байх. Ингэж л түгжрэл хүн болгоны асуудал, толгойны өвчин болсон учраас шийдэл хэрэгтэй байна. 

Нийслэлчүүдийн өнөөгийн дүр төрхийг харвал яг л 30 жилийн өмнөх шигээ автобусныхаа араас элдэж хөөсөн, хашгичиж сандарч, бухимдсан хүмүүс дүүрэн. Нийтийн тээврийн автобус бүгд нэг талдаа гарч түгжирснээс буудал дээр хэдэн цаг хүлээнэ. Мөн сургуулийн автобус маш хүйтэн. Дээр нь цагтаа ирдэггүйгээс  хүүхдүүд түрүүлж гараад хүлээж, хоцордгоос болж эцэг эхчүүд хувийн унааг илүүд үзэж хөхөө өвлийг арга ядан барлаа. Энэ мэтээр дүн өвлийн хүйтэнд автобусны буудал дээр 2-3 цаг дагжтал зогсч байгаа нь хориннэгдүгээр зуунд хэнд ч төсөөлөгдөхгүй. Гэвч бодит байдал үүнээс ч дор байгааг олж хардаггүй Хотын дарга нарыг яалтай.

Нийслэлийн 1.5 сая иргэн, тэрдундаа Нисэх, Яармагийн олон зуун хүн Хотын даргаас аврал эрсээр хэдэн оныг үдэж байна. Ганцхан жишээ хэлэхэд Нисэхээс өглөө 06:00 цаг өнгөрөөгөөд гарсан хүн хотын төвд хоёр цагийн дараа ирдэг. Хурдан явлаа гэхэд энэ шүү дээ.

Буцахдаа бас л 2-3 цаг түгжирнэ. Ингэж хоёр нарны хооронд зам дээр өнжиж байгаа иргэдээс ажлын бүтээмж,  оюутан сурагчдаас сурлагын чанар шаардах нь шударга уу. Гэтэл үе үеийн бодлого гаргаж байгаа хүмүүс түгжрэлийг шийднэ гэж хэдэн зуун тэрбум төгрөг төсөвлөж, том том төлөвлөгөө ярьж цонхны цаанаас чихэр долоолгосоор ямар ч гарц гаргалгаа, туршилт, оролдлого хийсэнгүй. Үүний ганцхан жишээ бол түүхэндээ түгжрэлд 420 тэрбум төгрөг зарцуулах  болсноо зарлаад есөн сар өнгөрлөө. Гэвч хэзээ энэ мөнгийг зарцуулж, түгжрэл буурах эсэх нь одоо ч бүрхэг хэвээрээ. Нэг л их урт хугацааны хөгжлийн хөтөлбөр ярьж ухаантай царайлсан хүмүүс. Тиймээс эдийн засгийг солонгоруулна гэж хэт холын юм ярихаасаа өмнө түгжрэлийг сааруулах ядаж ганц туршилт хийхийг Хотын дарга Д.Сумъяабазарт санал болгож байна.

Түгжрэлийг бууруулах хамгийн энгийн бөгөөд мөнгө төгрөг, хугацаа шаардахгүй ажил бол замын нэгдүгээр эгнээг чөлөөлөх. Нийтийн тээвэр болон сургуулийн автобусыг хотын төв, нисэх, Яармагийн алинд ч нэгдүгээр эгнээгээр саадгүй зорчуулаад өгвөл иргэд хувийн машинтайгаа хоёр цаг түгжрэх үү, автобусаар 20 минут зорчих уу гэсэн сонголтын өмнө ирнэ. Тиймээс нэгдүгээр эгнээг чөлөөлөхийн тулд цагдаа нарыг жаахан дайчилж, зохион байгуулалтад ороход л болно.

Нэгдүгээр эгнээ рүү дайрсан жолооч нарыг торгож, хаших зэргээр хэд хоног хариуцлага тооцсон зохицуулалт хийхэд аяндаа жигдрэх боломжтой. Энэ мэтээр хэтэрхий ухаантай, урт хугацааны төлөвлөгөө ярихгүйгээр эхний ээлжинд нийтийн тээвэр дээрээ багахан зохицуулалт хийж үзье. Агаарт биш амьдралд хэрэгжих шийдвэр гаргахдаа хэтэрхий их алгуурламааргүй байна Хотын дарга аа. Танд хурд, шийдэл дутагдаж байна. Үгүй бол иргэд зам дээрээ хонон өнжин дугаарлаж, тэсрэхэд бэлэн болсон шүү. 

Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин

2022 ОНЫ  ХОЁРДУГААР САРЫН 15. МЯГМАР ГАРАГ. № 33 (6765)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Уул уурхайн сайд болсон Г.Дамдинням “Ухаа худаг”-аас уяатай, “Онтре”-гоос оосортой юм биш үү?
Улстөрчид УИХ-ын сонсголоор “байлдах” уу?!
Гурван жилийн өмнө халах, 36 сарын тэтгэмж өгөх хоёрын аль нь төсөвт хортой вэ?!
Х.Нямбаатар: Хогийн дундын цэгүүдийг бий болгоход ахицтай ажилласан байна
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
5 цагийн өмнө өмнө

Алтарганы уулзвараас Таван богд групп хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

5 цагийн өмнө өмнө

Өлзий төвөөс 100 айлын уулзвар хүртэлх замыг хааж, шинэчилнэ

5 цагийн өмнө өмнө

Б.Бямбасайхан: Энэ онд Вокзал, Бөмбөгөр, Саппоро, Энхтайваны гүүр орчимд шинээр ус зайлуулах шугам угсарна

5 цагийн өмнө өмнө

Ж.Золжаргал: Хиймэл дагуул хөгжүүлэх үндэсний хөтөлбөр хэрэгжүүлэхэд хамтарч ажиллах боломжтой

5 цагийн өмнө өмнө

Олон хүүхэд төрүүлж өсгөсөн эхийг урамшуулах тухай хуульд өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв

9 цагийн өмнө өмнө

Хуурамч валют солиулахыг завдсан хэрэг бүртгэгджээ

9 цагийн өмнө өмнө

The MongolZ баг HLTV чансаанд шинэ дээд амжилтад хүрлээ

9 цагийн өмнө өмнө

Сэлэнгэ аймгийн Шаамар суманд гарсан ойн түймрийг бүрэн унтраалаа

9 цагийн өмнө өмнө

"Оргил" худалдааны төвд гарсан галыг бүрэн унтраалаа

10 цагийн өмнө өмнө

Нийслэлийн төвийн зургаан дүүргийн хэмжээнд 3000 гаруй шонгийн гэрэлтүүлгийг солилоо

10 цагийн өмнө өмнө

ХҮН намыг Засгийн газраас гаргаж, МАН-аас Боловсролын сайд томилох уу?!

10 цагийн өмнө өмнө

Уул уурхайн сайд болсон Г.Дамдинням “Ухаа худаг”-аас уяатай, “Онтре”-гоос оосортой юм биш үү?

10 цагийн өмнө өмнө

Ард нийтийн санал асуулгаар УИХ-ын гишүүдийг цөөлөх үү?

10 цагийн өмнө өмнө

Монголын сагсан бөмбөгийн 3х3 баг хоёр хожигдолтой боллоо

10 цагийн өмнө өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.24/

11 цагийн өмнө өмнө

Нэг цагаан мэнгэтэй хөх хулгана өдөр

11 цагийн өмнө өмнө

Дуу цахилгаантай бага зэргийн аадар бороо орно

22 цагийн өмнө өмнө

Хэд хэдэн хуулийн төслийг хэлэлцэхийг дэмжлээ

22 цагийн өмнө өмнө

Худалдааны төвийг нээснээр бизнес эрхлэгчдийн харилцаа сайжирна

22 цагийн өмнө өмнө

Нөхөн дархлаажуулалтыг 14 хоногт 95 хувьд хүргэхийг үүрэг болголоо

22 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын эрэгтэй шигшээ эхний тоглолтод АНУ-ын багт хожигдлоо

1 өдрийн өмнө өмнө

БНУзУ-ын Ерөнхийлөгч Шавкат Мирзиёев Монгол Улсад төрийн айлчлал хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Сагсан бөмбөгийн 3x3 төрлийн ДАШТ өнөөдөр эхэлнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

10 дугаар хорооллын уулзвараас 25 дугаар эмийн сангийн уулзвар хүртэлх замыг хааж, шинэчилнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Дүнжингарав худалдааны төвийн авто замын урд эгнээг хааж, шинэчилнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

The MongolZ дэд байрт орж, 170 мянган ам.долларын шагнал хүртлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Улстөрчид УИХ-ын сонсголоор “байлдах” уу?!

1 өдрийн өмнө өмнө

Гишүүдийг “...Л.Энх-Амгаланг дэмжихгүй бол АТГ-аар шалгуулна” гэж дарамталсан гэв үү?

1 өдрийн өмнө өмнө

Гурван жилийн өмнө халах, 36 сарын тэтгэмж өгөх хоёрын аль нь төсөвт хортой вэ?!

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.23/

САНАЛ БОЛГОХ
2025-06-19 өмнө

Б.Тамир: 40 минут хүлээсний эцэст хүйтэн хоол амтгүй салатаар ширээн дээр тавилаа

2025-06-17 өмнө

Б.Батцэцэг Гадаад харилцааны сайдаар үлдэх “гавьяа”-гаа байгуулав уу?!

2025-06-20 өмнө

Эрүүл мэндийн сайд Ж.Чинбүрэн ХӨСҮТ-д ажиллаж, улаанбурхан өвчний нөхцөл байдалтай танилцлаа

2025-06-18 өмнө

Намын байранд дангаараа гэж байсан ч Их эвслийн Засгийн газрыг танилцуулав

2025-06-20 өмнө

Ц.Одонтөгс: Барилгын компаниуд барилгаа барьсны дараа зөвшөөрлөө авчихна гэж асуудалд ханддаг

2025-06-20 өмнө

Ипотекийн зээлийн урьдчилгаа төлбөрт орон сууц барьцаалах боломжтой юу?

2025-06-17 өмнө

Толгойт-Ард Аюушийн авто замын хөдөлгөөнийг есдүгээр сард нээнэ

2025-06-17 өмнө

Улс төрийн тодорхойгүй байдал эдийн засгийг ч тодорхойгүй болгож байна!

2025-06-18 өмнө

МИК зээлийн эрсдэлийн иж бүрэн үнэлгээг хэрхэн хийх вэ

2025-06-18 өмнө

АН өөдтэйхэн “сөрвөл” хоёр ч сонгуулийн ялалт өмнө нь байна

2025-06-21 өмнө

Х.Нямбаатар: Хогийн дундын цэгүүдийг бий болгоход ахицтай ажилласан байна

2025-06-20 өмнө

ХӨСҮТ: Улаанбурхан өвчины улмаас долоон хүн энджээ

2025-06-20 өмнө

“Хүрээ цам-Даншиг наадам 2025" энэ сарын 28, 29-нд болно

2025-06-20 өмнө

Засгийн газрын бүрэлдэхүүний тухай хуульд өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төсөл болон дагалдах хууль тогтоомжийн төслийг өргөн барив

2025-06-17 өмнө

Ар гүнтийн давааны 780 метр замыг 10 см зузаан асфальтбетоноор хучиж дууслаа

2025-06-20 өмнө

Т.Гантөгс: Гэр хорооллын хороодод авто зам, явган зам, инженерийн дэд бүтцийн асуудлыг шийдэж байж иргэдийн амьдрал сайжирна

2025-06-18 өмнө

Газрын тосны бүтээгдэхүүн хадгалах найман ил савыг буулгаж, зөрчлийг арилгалаа

2025-06-20 өмнө

О.Энхцэцэг: Тэрэлжийн бүс нутагт хогны асуудлыг нэн түрүүнд шийдэх хэрэгтэй байна

2025-06-17 өмнө

Энэ жилээс нийслэлийн өдөр, даншиг наадмыг хамт зохион байгуулна

2025-06-17 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.17/

2025-06-21 өмнө

Үс засуулвал жаргал үргэлжид ирнэ

2025-06-21 өмнө

The MongolZ анх удаа Мажорын шилдэг дөрвөн багийн нэг боллоо

2025-06-20 өмнө

Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаан болж байна

2025-06-21 өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 31-33 хэм дулаан байна

2025-06-20 өмнө

Х.Нямбаатар: Хороо, дүүрэг, нийслэлийн ажлууд харилцан уялдаатай явж байж иргэд аль болох таатай орчинд амьдарна

2025-06-18 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-5 дулааны цахилгаан станцын тендерийг долоодугаар сард нээнэ

2025-06-20 өмнө

Индиана Пэйсэрс талбайдаа ялалт байгуулж, NBA-ын цомын эзэд долоо дахь тоглолтоор шийдэгдэхээр боллоо

2025-06-19 өмнө

Сүхбаатарын талбайн хоёр талын 5012 ам.метр талбай бүхий явган хүний замыг шинэчлэх ажил үргэлжилж байна

2025-06-20 өмнө

Гаднаас эдийн засгаа чангалуулаад, дотроо бүсээ чангалаад…

2 өдрийн өмнө өмнө

ҮБХИС, ДХИС-ийн төгсөгчид цэргийн цолоо гардаж авлаа

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.