• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

Нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах нэг үндсэн арга нь нийтийн тээврийг сайжруулах. Автобусны паркийг шинэчлэн олшруулах нь мэдээж. Гэхдээ бас өнөө байгаа хүчин чадлаа зөв зохистой ашиглах явдал чухал хэвээрээ. Чухамдаа нийтийн тэвэрийн автобуснууд нь цагаа бариад хоорондоо 10-20 минутын зайтай яваад, нийслэлийн удирдлагуудын шийдвэрлэснээр түгжрэлд оролгүй, нэгдүгээр эгнээгээрээ саадгүй зорчоод байвал хэн л ажил албандаа очих гэж, ажлаасаа тараад харих гэж  машин хөлөглөн хэдэн цагаар түгжрэлд зогсоод байхыг хүсэх билээ. 

Гэтэл автобусны жолооч нар өдрийн хоол цайндаа орж бөөгнөрөөд саатдаг  ч юмуу, нэг чиглэлийн бүхий л автобуснууд нь нэг талдаа гарчихаад, ар араасаа ирээд зарим нь хоосон давхиад  нөгөө чиглэлийн автобусны буудал нь автобус хүлээсэн хүмүүсээр дүүрчихдэг явдал бишгүй нэг. Ядаж байхад автобусны буудал  дээр нь таксичид ирж зогсоод автобус нь хоёрдугаар эгнээнд, эсвэл тээр хойно  зогсч хүмүүсийг ийш тийш гүйлгэнэ. 

Ингээд арай гэж нэг автобусанд зүтгээд ортол жолооч нь загнаж зандраад, хөөж тууна. Саявтар даа, автобусны нэг жолооч нэг настай эмэгтэйг элдэв үгээр хэлэн загнаж доромжилж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээгээр тарав даа.

Дөнгөж хөдлөөд л жолооч нь утсаараа хэн нэгэнтэй чөлөө завгүй ярина. Бүр гэрийнхэнтэйгээ лайв хийгээд хүүхдийнхээ олохгүй байгаа нэг зүйлийг хаана байгааг нь зааж, авдар ухуулаад, “одоо түүнийг ав, түүний чинь баруун талд ийм өнгийн хайрцаг байна уу” гээд 30 минут, хоёр гурван буудал дамжаад ярьж байсан жолооч хүртэл бий. За тэгээд нэг шугаманд явдаг жолоочтойгоо, чи би дээ тулан хөөрөлдөх, цалин мөнгөнийхөө талаар ярих, түгжрэлд гацаж яваагаа учирлан диспетчиртэйгээ толхилцох нь энүүхэнд. 

Хаанах гаргасныг бүү мэд автобусанд дотор “жолооч гар хуруу оролцуулан утсаар ярихыг хориглоно” гэсэн бичвэр харагдсан. Үнэхээр автобусны жолооч бүр чихэвчтэй, автомат залгагчтай болчихсон бол яана гэхэв, жолооноос гараа салгалгүйгээр ярьж байгаа гэж найдахаас. Гэтэл бараа бүтээгдхүүний үнэ өдрөөс өдөрт нэмэгдэн, төгрөг үнэгүйдэж байгаа өнөө цагт бүх жолооч ийм болсон гэдэг үнэмшилтэй юу. 

Тийм байлаа ч  утсаар ярьж байгаа жолоочийн анхаарал зохиох хэмжээгээр сарнидаг гэдгийг аль хэзээний тогтоочихсон гэдэг. Замын хөдөлгөөнд оролцож байхдаа утсаар ярих нь жолоочийн хариу үйлдэл үзүүлэх чадварыг 46 хувиар бууруулдаг гэж Английн Тээврийн эрдэм шинжилгээний лабораториос гаргасан байдаг. 

Утсаараа яриад байгаа нь сонсогддог болохоор л зорчигчид үүнийг мэдэж байгаа хэрэг. Гэтэл утсаараа олон нийтийн сүлжээнд орон юм уншиж, үзэж явааг бол таашгүй. Ногоон гэрэл асчихаад байхад утсаа анхаараад хэдэн секунтээр саатах нь энүүхэнд.

Жолооч гэрлэн дохион дээр утсаар ярих, олон нийтийн сүлжээнд анхаарал хандуулах нь ногоон гэрэл асмагц хөдлөхгүй саатаж, ингэснээрээ ардаа байгаа өчнөөн олон машин гэрлэн дохиогоор зорчиж өнгөрөх боломжийг хааж байгаа хэрэг гэдэг. 

Ийн нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах гол арга хэмээн нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гээд эрх баригчид маань энд тэндэхийн хаягдал машинуудыг сэлбэн засч, өнгө зүсийг нь гоён өчнөөн тэрбумаар авахын өмнө одоо байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, жолооч нараа сахилгажуулан графикийн дагуу үйлчилдэг болгох ажил бас байгаа л юм даа. 

Эх сурвалж: Монголын Мэдээ Сонин

2023 оны аравдугаар сарын 24. Мягмар. №163 (5891)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Ерөнхийлөгчийг УИХ-уу, Ерөнхийлөгч Засгийн газрыг уу?!
“Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр”-ийг “эзэн”-д нь буцаах улс төрийн тохироо хийсэн үү?
Г.Занданшатар “…Татвар төлөгчдийн мөнгө л гэж бий” гэдэг үгээ Б.Чойжилсүрэнд зориулсан уу?
Монголбанкны ерөнхийлөгч улс төр, доллар хоёрын “хайч дундах халиуны зулзага” болсон уу?



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

Нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах нэг үндсэн арга нь нийтийн тээврийг сайжруулах. Автобусны паркийг шинэчлэн олшруулах нь мэдээж. Гэхдээ бас өнөө байгаа хүчин чадлаа зөв зохистой ашиглах явдал чухал хэвээрээ. Чухамдаа нийтийн тэвэрийн автобуснууд нь цагаа бариад хоорондоо 10-20 минутын зайтай яваад, нийслэлийн удирдлагуудын шийдвэрлэснээр түгжрэлд оролгүй, нэгдүгээр эгнээгээрээ саадгүй зорчоод байвал хэн л ажил албандаа очих гэж, ажлаасаа тараад харих гэж  машин хөлөглөн хэдэн цагаар түгжрэлд зогсоод байхыг хүсэх билээ. 

Гэтэл автобусны жолооч нар өдрийн хоол цайндаа орж бөөгнөрөөд саатдаг  ч юмуу, нэг чиглэлийн бүхий л автобуснууд нь нэг талдаа гарчихаад, ар араасаа ирээд зарим нь хоосон давхиад  нөгөө чиглэлийн автобусны буудал нь автобус хүлээсэн хүмүүсээр дүүрчихдэг явдал бишгүй нэг. Ядаж байхад автобусны буудал  дээр нь таксичид ирж зогсоод автобус нь хоёрдугаар эгнээнд, эсвэл тээр хойно  зогсч хүмүүсийг ийш тийш гүйлгэнэ. 

Ингээд арай гэж нэг автобусанд зүтгээд ортол жолооч нь загнаж зандраад, хөөж тууна. Саявтар даа, автобусны нэг жолооч нэг настай эмэгтэйг элдэв үгээр хэлэн загнаж доромжилж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээгээр тарав даа.

Дөнгөж хөдлөөд л жолооч нь утсаараа хэн нэгэнтэй чөлөө завгүй ярина. Бүр гэрийнхэнтэйгээ лайв хийгээд хүүхдийнхээ олохгүй байгаа нэг зүйлийг хаана байгааг нь зааж, авдар ухуулаад, “одоо түүнийг ав, түүний чинь баруун талд ийм өнгийн хайрцаг байна уу” гээд 30 минут, хоёр гурван буудал дамжаад ярьж байсан жолооч хүртэл бий. За тэгээд нэг шугаманд явдаг жолоочтойгоо, чи би дээ тулан хөөрөлдөх, цалин мөнгөнийхөө талаар ярих, түгжрэлд гацаж яваагаа учирлан диспетчиртэйгээ толхилцох нь энүүхэнд. 

Хаанах гаргасныг бүү мэд автобусанд дотор “жолооч гар хуруу оролцуулан утсаар ярихыг хориглоно” гэсэн бичвэр харагдсан. Үнэхээр автобусны жолооч бүр чихэвчтэй, автомат залгагчтай болчихсон бол яана гэхэв, жолооноос гараа салгалгүйгээр ярьж байгаа гэж найдахаас. Гэтэл бараа бүтээгдхүүний үнэ өдрөөс өдөрт нэмэгдэн, төгрөг үнэгүйдэж байгаа өнөө цагт бүх жолооч ийм болсон гэдэг үнэмшилтэй юу. 

Тийм байлаа ч  утсаар ярьж байгаа жолоочийн анхаарал зохиох хэмжээгээр сарнидаг гэдгийг аль хэзээний тогтоочихсон гэдэг. Замын хөдөлгөөнд оролцож байхдаа утсаар ярих нь жолоочийн хариу үйлдэл үзүүлэх чадварыг 46 хувиар бууруулдаг гэж Английн Тээврийн эрдэм шинжилгээний лабораториос гаргасан байдаг. 

Утсаараа яриад байгаа нь сонсогддог болохоор л зорчигчид үүнийг мэдэж байгаа хэрэг. Гэтэл утсаараа олон нийтийн сүлжээнд орон юм уншиж, үзэж явааг бол таашгүй. Ногоон гэрэл асчихаад байхад утсаа анхаараад хэдэн секунтээр саатах нь энүүхэнд.

Жолооч гэрлэн дохион дээр утсаар ярих, олон нийтийн сүлжээнд анхаарал хандуулах нь ногоон гэрэл асмагц хөдлөхгүй саатаж, ингэснээрээ ардаа байгаа өчнөөн олон машин гэрлэн дохиогоор зорчиж өнгөрөх боломжийг хааж байгаа хэрэг гэдэг. 

Ийн нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах гол арга хэмээн нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гээд эрх баригчид маань энд тэндэхийн хаягдал машинуудыг сэлбэн засч, өнгө зүсийг нь гоён өчнөөн тэрбумаар авахын өмнө одоо байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, жолооч нараа сахилгажуулан графикийн дагуу үйлчилдэг болгох ажил бас байгаа л юм даа. 

Эх сурвалж: Монголын Мэдээ Сонин

2023 оны аравдугаар сарын 24. Мягмар. №163 (5891)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Нийслэл
  • •Чуулган
  • •Ипотекийн зээл
  • •Нийтлэл
  • •Яам, Агентлаг
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Гэмт хэрэг
  • •Халуун сэдэв
  • •Ярилцлага
  • •Сурвалжлага
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Уул уурхай
  • •Видео мэдээ
ХУРААХ
Үс засуулбал эрч, хүч ихсэнэ
ГССҮТ: Салбар эмнэлгийнхээ...

Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

ӨЛЗИЙБАЯР 2023-10-24
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

Нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах нэг үндсэн арга нь нийтийн тээврийг сайжруулах. Автобусны паркийг шинэчлэн олшруулах нь мэдээж. Гэхдээ бас өнөө байгаа хүчин чадлаа зөв зохистой ашиглах явдал чухал хэвээрээ. Чухамдаа нийтийн тэвэрийн автобуснууд нь цагаа бариад хоорондоо 10-20 минутын зайтай яваад, нийслэлийн удирдлагуудын шийдвэрлэснээр түгжрэлд оролгүй, нэгдүгээр эгнээгээрээ саадгүй зорчоод байвал хэн л ажил албандаа очих гэж, ажлаасаа тараад харих гэж  машин хөлөглөн хэдэн цагаар түгжрэлд зогсоод байхыг хүсэх билээ. 

Гэтэл автобусны жолооч нар өдрийн хоол цайндаа орж бөөгнөрөөд саатдаг  ч юмуу, нэг чиглэлийн бүхий л автобуснууд нь нэг талдаа гарчихаад, ар араасаа ирээд зарим нь хоосон давхиад  нөгөө чиглэлийн автобусны буудал нь автобус хүлээсэн хүмүүсээр дүүрчихдэг явдал бишгүй нэг. Ядаж байхад автобусны буудал  дээр нь таксичид ирж зогсоод автобус нь хоёрдугаар эгнээнд, эсвэл тээр хойно  зогсч хүмүүсийг ийш тийш гүйлгэнэ. 

Ингээд арай гэж нэг автобусанд зүтгээд ортол жолооч нь загнаж зандраад, хөөж тууна. Саявтар даа, автобусны нэг жолооч нэг настай эмэгтэйг элдэв үгээр хэлэн загнаж доромжилж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээгээр тарав даа.

Дөнгөж хөдлөөд л жолооч нь утсаараа хэн нэгэнтэй чөлөө завгүй ярина. Бүр гэрийнхэнтэйгээ лайв хийгээд хүүхдийнхээ олохгүй байгаа нэг зүйлийг хаана байгааг нь зааж, авдар ухуулаад, “одоо түүнийг ав, түүний чинь баруун талд ийм өнгийн хайрцаг байна уу” гээд 30 минут, хоёр гурван буудал дамжаад ярьж байсан жолооч хүртэл бий. За тэгээд нэг шугаманд явдаг жолоочтойгоо, чи би дээ тулан хөөрөлдөх, цалин мөнгөнийхөө талаар ярих, түгжрэлд гацаж яваагаа учирлан диспетчиртэйгээ толхилцох нь энүүхэнд. 

Хаанах гаргасныг бүү мэд автобусанд дотор “жолооч гар хуруу оролцуулан утсаар ярихыг хориглоно” гэсэн бичвэр харагдсан. Үнэхээр автобусны жолооч бүр чихэвчтэй, автомат залгагчтай болчихсон бол яана гэхэв, жолооноос гараа салгалгүйгээр ярьж байгаа гэж найдахаас. Гэтэл бараа бүтээгдхүүний үнэ өдрөөс өдөрт нэмэгдэн, төгрөг үнэгүйдэж байгаа өнөө цагт бүх жолооч ийм болсон гэдэг үнэмшилтэй юу. 

Тийм байлаа ч  утсаар ярьж байгаа жолоочийн анхаарал зохиох хэмжээгээр сарнидаг гэдгийг аль хэзээний тогтоочихсон гэдэг. Замын хөдөлгөөнд оролцож байхдаа утсаар ярих нь жолоочийн хариу үйлдэл үзүүлэх чадварыг 46 хувиар бууруулдаг гэж Английн Тээврийн эрдэм шинжилгээний лабораториос гаргасан байдаг. 

Утсаараа яриад байгаа нь сонсогддог болохоор л зорчигчид үүнийг мэдэж байгаа хэрэг. Гэтэл утсаараа олон нийтийн сүлжээнд орон юм уншиж, үзэж явааг бол таашгүй. Ногоон гэрэл асчихаад байхад утсаа анхаараад хэдэн секунтээр саатах нь энүүхэнд.

Жолооч гэрлэн дохион дээр утсаар ярих, олон нийтийн сүлжээнд анхаарал хандуулах нь ногоон гэрэл асмагц хөдлөхгүй саатаж, ингэснээрээ ардаа байгаа өчнөөн олон машин гэрлэн дохиогоор зорчиж өнгөрөх боломжийг хааж байгаа хэрэг гэдэг. 

Ийн нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах гол арга хэмээн нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гээд эрх баригчид маань энд тэндэхийн хаягдал машинуудыг сэлбэн засч, өнгө зүсийг нь гоён өчнөөн тэрбумаар авахын өмнө одоо байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, жолооч нараа сахилгажуулан графикийн дагуу үйлчилдэг болгох ажил бас байгаа л юм даа. 

Эх сурвалж: Монголын Мэдээ Сонин

2023 оны аравдугаар сарын 24. Мягмар. №163 (5891)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Ерөнхийлөгчийг УИХ-уу, Ерөнхийлөгч Засгийн газрыг уу?!
“Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр”-ийг “эзэн”-д нь буцаах улс төрийн тохироо хийсэн үү?
Г.Занданшатар “…Татвар төлөгчдийн мөнгө л гэж бий” гэдэг үгээ Б.Чойжилсүрэнд зориулсан уу?
Монголбанкны ерөнхийлөгч улс төр, доллар хоёрын “хайч дундах халиуны зулзага” болсон уу?
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
23 минутын өмнө өмнө

МИС-ийн уулзварыг олон түвшний болгохоор холбогдох байгууллагуудтай зөвшилцөж байна

3 цагийн өмнө өмнө

Баянхонгор-Шаргалжуут чиглэлийн хатуу хучилттай авто замын ажил 27 хувьтай үргэлжилж байна

3 цагийн өмнө өмнө

Ус гүн цэвэрлэх үйлдвэрийн барилгын ажил 99.5 хувийн гүйцэтгэлтэй байна

3 цагийн өмнө өмнө

“Биг”-ийн уулзвараас Саппорогийн уулзвар хүртэлх авто замын зүүн эгнээг хэсэгчлэн хааж, шинэчлэлт хийнэ

3 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхийлөгчийг УИХ-уу, Ерөнхийлөгч Засгийн газрыг уу?!

3 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсад төлбөрт таавар, бооцоот болон цахим мөрийтэй тоглоомын үйл ажиллагаа эрхлэхийг хориглов

3 цагийн өмнө өмнө

Долоон улаан мэнгэтэй хар хулгана өдөр

4 цагийн өмнө өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 18-20 хэм дулаан байна

2025-08-07 өмнө

Улаанбаатарын түгжрэлийг бууруулах салбар төмөр замыг үндэсний компаниуд тавьж байна

2025-08-07 өмнө

Богд хааны Хүрэн ордны зүүн талын барилгын ажлыг зогсоож, хуулийн дагуу газрыг буцаан авна

2025-08-07 өмнө

Тасганы овооны дөрвөн замын уулзварыг хааж, шинэчилнэ

2025-08-07 өмнө

Тавилга захиалаад залилуулжээ

2025-08-07 өмнө

Хутга тулган бусдыг дээрэмдсэн этгээдийг олж тогтоон, дайчлан баривчиллаа

2025-08-07 өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих төслийн бүтээн байгуулалтын ажлын явцтай биечлэн танилцлаа

2025-08-07 өмнө

Амьтны тухай хуульд нэмэлт оруулах тухай хуулиар иргэн зайлшгүй шаардлагаар саарал чоно агнасан бол хуулийн хариуцлага хүлээхгүй

2025-08-07 өмнө

Н.Өнөрцэцэг: МАН, ер нь дарга нар дуугарсан хүнд аймар дургүй

2025-08-07 өмнө

“Ашид Капитал Ассет ТЗК” ХХК-ийн хөрөнгөөр баталгаажсан үнэт цаасны анхдагч зах зээлийн арилжаа нээгдлээ

2025-08-07 өмнө

Г.Занданшатар: Алдагдалтай ТӨК-ийн захирлууд өндөр цалин авдаг байж болохгүй

2025-08-07 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 16 дугаар хороонд 280 хүүхдийн бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолборыг ашиглалтад хүлээлгэн өглөө

2025-08-07 өмнө

Урт цагаан цэцэрлэгт хүрээлэнгийн далд зогсоол болон тохижилтын ажлын нийт явц 82 хувьтай үргэлжилж байна

2025-08-07 өмнө

Намрын уур орох өдөр

2025-08-07 өмнө

Бороо орно, өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна

2025-08-06 өмнө

Төрийн жинхэнэ албан хаагчдын ажлын гүйцэтгэл, үнэлгээг цахим хуудаст байршуулна

2025-08-06 өмнө

"Эрдэнэт медикал" эмнэлгийг Хойд бүсийн хавдрын оношилгоо, эмчилгээний дэд төв болголоо

2025-08-06 өмнө

Богд хааны ордон болон түүх, соёлын өвийг хамгаалах талаар Ерөнхий сайд үүрэг даалгавар өглөө

2025-08-06 өмнө

Төрийн өмчит болон төрийн өмчийн оролцоотой 109 компанийг 87 болгоно

2025-08-06 өмнө

ДЦС-5 төслийн уралдаант шалгаруулалтын богино жагсаалтад орсон 2 оролцогч төслийн саналаа ирүүллээ

2025-08-06 өмнө

"Орон сууцны ипотекийн зээл" МИК-рүү шилжээгүй байхад ажлаа солих боломжтой юу

2025-08-06 өмнө

Дэнжийн мянгын дулааны станц барих нэгж талбарын газар чөлөөлөлт 90 орчим хувьтай байна

2025-08-06 өмнө

СХД-ийн 19-р хороонд ашиглалтын шаардлага хангахгүй орон сууцыг буулган дахин барилгажуулж байна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-08-05 өмнө

Явган хүний замыг шинэчлэхдээ нийт 22.9 км агаарын шилэн кабелуудыг газар доогуур хонгилын системээр сувагчилна

2025-08-06 өмнө

Өгий нуурыг бохирдол ширгэлтээс хамгаалах, урсцыг сайжруулахад тусгасан дөрвөн тэрбум төгрөгийг ингэж зарцуулжээ

2025-08-06 өмнө

СХД-ийн 19-р хороонд ашиглалтын шаардлага хангахгүй орон сууцыг буулган дахин барилгажуулж байна

2025-08-06 өмнө

Дэнжийн мянгын дулааны станц барих нэгж талбарын газар чөлөөлөлт 90 орчим хувьтай байна

2025-08-06 өмнө

"Орон сууцны ипотекийн зээл" МИК-рүү шилжээгүй байхад ажлаа солих боломжтой юу

2025-08-06 өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй улаагчин хонь өдөр

2025-08-06 өмнө

Богд хааны ордон болон түүх, соёлын өвийг хамгаалах талаар Ерөнхий сайд үүрэг даалгавар өглөө

2025-08-06 өмнө

ДЦС-5 төслийн уралдаант шалгаруулалтын богино жагсаалтад орсон 2 оролцогч төслийн саналаа ирүүллээ

2025-08-06 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 24-26 хэм дулаан байна

2025-08-07 өмнө

“Ашид Капитал Ассет ТЗК” ХХК-ийн хөрөнгөөр баталгаажсан үнэт цаасны анхдагч зах зээлийн арилжаа нээгдлээ

2025-08-07 өмнө

Тасганы овооны дөрвөн замын уулзварыг хааж, шинэчилнэ

2025-08-07 өмнө

Тавилга захиалаад залилуулжээ

2025-08-04 өмнө

Г.Занданшатар “…Татвар төлөгчдийн мөнгө л гэж бий” гэдэг үгээ Б.Чойжилсүрэнд зориулсан уу?

2025-08-07 өмнө

Хутга тулган бусдыг дээрэмдсэн этгээдийг олж тогтоон, дайчлан баривчиллаа

2025-08-07 өмнө

Н.Өнөрцэцэг: МАН, ер нь дарга нар дуугарсан хүнд аймар дургүй

2025-08-04 өмнө

Монголбанкны ерөнхийлөгч улс төр, доллар хоёрын “хайч дундах халиуны зулзага” болсон уу?

2025-08-07 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 16 дугаар хороонд 280 хүүхдийн бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолборыг ашиглалтад хүлээлгэн өглөө

2025-08-05 өмнө

Э.Батшугар: Цаасан И-Баримтыг халж бүрэн цахимжуулах ажлыг эхлүүллээ

2025-08-07 өмнө

Богд хааны Хүрэн ордны зүүн талын барилгын ажлыг зогсоож, хуулийн дагуу газрыг буцаан авна

2025-08-04 өмнө

“Эрдэнэс Тавантолгой” ХК-ийн нүүрсийг нууц гэрээгээр “шууд” зарах хуулийн гарц хайж эхэлсэн үү?!

2025-08-07 өмнө

Намрын уур орох өдөр

2025-08-07 өмнө

Урт цагаан цэцэрлэгт хүрээлэнгийн далд зогсоол болон тохижилтын ажлын нийт явц 82 хувьтай үргэлжилж байна

2025-08-07 өмнө

Бороо орно, өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна

2025-08-06 өмнө

"Эрдэнэт медикал" эмнэлгийг Хойд бүсийн хавдрын оношилгоо, эмчилгээний дэд төв болголоо

2025-08-06 өмнө

Төрийн өмчит болон төрийн өмчийн оролцоотой 109 компанийг 87 болгоно

2025-08-05 өмнө

IEM COLOGNE 2025 тэмцээний шилдэг бичлэг

2025-08-04 өмнө

Саппорогийн уулзвараас Баруун 4 зам хүртэлх явган хүний замыг “ТАСО” компани өөрийн үйлдвэрлэсэн чулуугаар тохижуулж байна

2025-08-04 өмнө

Нийслэлд 4 сургууль, 6 цэцэрлэг, 4 бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолбор, 1 спорт заалыг ашиглалтад орууллаа

2025-08-04 өмнө

“Бөөмс суулгах бол хорт хавдрын эсийг үр дүнтэй устгадаг орчин үеийн дэвшилтэд эмчилгээ”

2025-08-05 өмнө

“Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр”-ийг “эзэн”-д нь буцаах улс төрийн тохироо хийсэн үү?

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.