• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

Нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах нэг үндсэн арга нь нийтийн тээврийг сайжруулах. Автобусны паркийг шинэчлэн олшруулах нь мэдээж. Гэхдээ бас өнөө байгаа хүчин чадлаа зөв зохистой ашиглах явдал чухал хэвээрээ. Чухамдаа нийтийн тэвэрийн автобуснууд нь цагаа бариад хоорондоо 10-20 минутын зайтай яваад, нийслэлийн удирдлагуудын шийдвэрлэснээр түгжрэлд оролгүй, нэгдүгээр эгнээгээрээ саадгүй зорчоод байвал хэн л ажил албандаа очих гэж, ажлаасаа тараад харих гэж  машин хөлөглөн хэдэн цагаар түгжрэлд зогсоод байхыг хүсэх билээ. 

Гэтэл автобусны жолооч нар өдрийн хоол цайндаа орж бөөгнөрөөд саатдаг  ч юмуу, нэг чиглэлийн бүхий л автобуснууд нь нэг талдаа гарчихаад, ар араасаа ирээд зарим нь хоосон давхиад  нөгөө чиглэлийн автобусны буудал нь автобус хүлээсэн хүмүүсээр дүүрчихдэг явдал бишгүй нэг. Ядаж байхад автобусны буудал  дээр нь таксичид ирж зогсоод автобус нь хоёрдугаар эгнээнд, эсвэл тээр хойно  зогсч хүмүүсийг ийш тийш гүйлгэнэ. 

Ингээд арай гэж нэг автобусанд зүтгээд ортол жолооч нь загнаж зандраад, хөөж тууна. Саявтар даа, автобусны нэг жолооч нэг настай эмэгтэйг элдэв үгээр хэлэн загнаж доромжилж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээгээр тарав даа.

Дөнгөж хөдлөөд л жолооч нь утсаараа хэн нэгэнтэй чөлөө завгүй ярина. Бүр гэрийнхэнтэйгээ лайв хийгээд хүүхдийнхээ олохгүй байгаа нэг зүйлийг хаана байгааг нь зааж, авдар ухуулаад, “одоо түүнийг ав, түүний чинь баруун талд ийм өнгийн хайрцаг байна уу” гээд 30 минут, хоёр гурван буудал дамжаад ярьж байсан жолооч хүртэл бий. За тэгээд нэг шугаманд явдаг жолоочтойгоо, чи би дээ тулан хөөрөлдөх, цалин мөнгөнийхөө талаар ярих, түгжрэлд гацаж яваагаа учирлан диспетчиртэйгээ толхилцох нь энүүхэнд. 

Хаанах гаргасныг бүү мэд автобусанд дотор “жолооч гар хуруу оролцуулан утсаар ярихыг хориглоно” гэсэн бичвэр харагдсан. Үнэхээр автобусны жолооч бүр чихэвчтэй, автомат залгагчтай болчихсон бол яана гэхэв, жолооноос гараа салгалгүйгээр ярьж байгаа гэж найдахаас. Гэтэл бараа бүтээгдхүүний үнэ өдрөөс өдөрт нэмэгдэн, төгрөг үнэгүйдэж байгаа өнөө цагт бүх жолооч ийм болсон гэдэг үнэмшилтэй юу. 

Тийм байлаа ч  утсаар ярьж байгаа жолоочийн анхаарал зохиох хэмжээгээр сарнидаг гэдгийг аль хэзээний тогтоочихсон гэдэг. Замын хөдөлгөөнд оролцож байхдаа утсаар ярих нь жолоочийн хариу үйлдэл үзүүлэх чадварыг 46 хувиар бууруулдаг гэж Английн Тээврийн эрдэм шинжилгээний лабораториос гаргасан байдаг. 

Утсаараа яриад байгаа нь сонсогддог болохоор л зорчигчид үүнийг мэдэж байгаа хэрэг. Гэтэл утсаараа олон нийтийн сүлжээнд орон юм уншиж, үзэж явааг бол таашгүй. Ногоон гэрэл асчихаад байхад утсаа анхаараад хэдэн секунтээр саатах нь энүүхэнд.

Жолооч гэрлэн дохион дээр утсаар ярих, олон нийтийн сүлжээнд анхаарал хандуулах нь ногоон гэрэл асмагц хөдлөхгүй саатаж, ингэснээрээ ардаа байгаа өчнөөн олон машин гэрлэн дохиогоор зорчиж өнгөрөх боломжийг хааж байгаа хэрэг гэдэг. 

Ийн нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах гол арга хэмээн нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гээд эрх баригчид маань энд тэндэхийн хаягдал машинуудыг сэлбэн засч, өнгө зүсийг нь гоён өчнөөн тэрбумаар авахын өмнө одоо байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, жолооч нараа сахилгажуулан графикийн дагуу үйлчилдэг болгох ажил бас байгаа л юм даа. 

Эх сурвалж: Монголын Мэдээ Сонин

2023 оны аравдугаар сарын 24. Мягмар. №163 (5891)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Ордынхон дэмжиж, Ордныхон дэвсэн “...Оюун-Эрдэнийг огцруулах” акцын ард...
“Гашуунсухайт”-ын нээлтийг урьдаас бэлдсэн акцаар дарав уу?!
“Ухаахудаг”-ийн 2 боть эмхэтгэлийг тараасанд Ж.Оджаргал уурлажээ
Доналд Трампын 100 хоногийн талаар хэн, юуг онцлов



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

Нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах нэг үндсэн арга нь нийтийн тээврийг сайжруулах. Автобусны паркийг шинэчлэн олшруулах нь мэдээж. Гэхдээ бас өнөө байгаа хүчин чадлаа зөв зохистой ашиглах явдал чухал хэвээрээ. Чухамдаа нийтийн тэвэрийн автобуснууд нь цагаа бариад хоорондоо 10-20 минутын зайтай яваад, нийслэлийн удирдлагуудын шийдвэрлэснээр түгжрэлд оролгүй, нэгдүгээр эгнээгээрээ саадгүй зорчоод байвал хэн л ажил албандаа очих гэж, ажлаасаа тараад харих гэж  машин хөлөглөн хэдэн цагаар түгжрэлд зогсоод байхыг хүсэх билээ. 

Гэтэл автобусны жолооч нар өдрийн хоол цайндаа орж бөөгнөрөөд саатдаг  ч юмуу, нэг чиглэлийн бүхий л автобуснууд нь нэг талдаа гарчихаад, ар араасаа ирээд зарим нь хоосон давхиад  нөгөө чиглэлийн автобусны буудал нь автобус хүлээсэн хүмүүсээр дүүрчихдэг явдал бишгүй нэг. Ядаж байхад автобусны буудал  дээр нь таксичид ирж зогсоод автобус нь хоёрдугаар эгнээнд, эсвэл тээр хойно  зогсч хүмүүсийг ийш тийш гүйлгэнэ. 

Ингээд арай гэж нэг автобусанд зүтгээд ортол жолооч нь загнаж зандраад, хөөж тууна. Саявтар даа, автобусны нэг жолооч нэг настай эмэгтэйг элдэв үгээр хэлэн загнаж доромжилж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээгээр тарав даа.

Дөнгөж хөдлөөд л жолооч нь утсаараа хэн нэгэнтэй чөлөө завгүй ярина. Бүр гэрийнхэнтэйгээ лайв хийгээд хүүхдийнхээ олохгүй байгаа нэг зүйлийг хаана байгааг нь зааж, авдар ухуулаад, “одоо түүнийг ав, түүний чинь баруун талд ийм өнгийн хайрцаг байна уу” гээд 30 минут, хоёр гурван буудал дамжаад ярьж байсан жолооч хүртэл бий. За тэгээд нэг шугаманд явдаг жолоочтойгоо, чи би дээ тулан хөөрөлдөх, цалин мөнгөнийхөө талаар ярих, түгжрэлд гацаж яваагаа учирлан диспетчиртэйгээ толхилцох нь энүүхэнд. 

Хаанах гаргасныг бүү мэд автобусанд дотор “жолооч гар хуруу оролцуулан утсаар ярихыг хориглоно” гэсэн бичвэр харагдсан. Үнэхээр автобусны жолооч бүр чихэвчтэй, автомат залгагчтай болчихсон бол яана гэхэв, жолооноос гараа салгалгүйгээр ярьж байгаа гэж найдахаас. Гэтэл бараа бүтээгдхүүний үнэ өдрөөс өдөрт нэмэгдэн, төгрөг үнэгүйдэж байгаа өнөө цагт бүх жолооч ийм болсон гэдэг үнэмшилтэй юу. 

Тийм байлаа ч  утсаар ярьж байгаа жолоочийн анхаарал зохиох хэмжээгээр сарнидаг гэдгийг аль хэзээний тогтоочихсон гэдэг. Замын хөдөлгөөнд оролцож байхдаа утсаар ярих нь жолоочийн хариу үйлдэл үзүүлэх чадварыг 46 хувиар бууруулдаг гэж Английн Тээврийн эрдэм шинжилгээний лабораториос гаргасан байдаг. 

Утсаараа яриад байгаа нь сонсогддог болохоор л зорчигчид үүнийг мэдэж байгаа хэрэг. Гэтэл утсаараа олон нийтийн сүлжээнд орон юм уншиж, үзэж явааг бол таашгүй. Ногоон гэрэл асчихаад байхад утсаа анхаараад хэдэн секунтээр саатах нь энүүхэнд.

Жолооч гэрлэн дохион дээр утсаар ярих, олон нийтийн сүлжээнд анхаарал хандуулах нь ногоон гэрэл асмагц хөдлөхгүй саатаж, ингэснээрээ ардаа байгаа өчнөөн олон машин гэрлэн дохиогоор зорчиж өнгөрөх боломжийг хааж байгаа хэрэг гэдэг. 

Ийн нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах гол арга хэмээн нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гээд эрх баригчид маань энд тэндэхийн хаягдал машинуудыг сэлбэн засч, өнгө зүсийг нь гоён өчнөөн тэрбумаар авахын өмнө одоо байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, жолооч нараа сахилгажуулан графикийн дагуу үйлчилдэг болгох ажил бас байгаа л юм даа. 

Эх сурвалж: Монголын Мэдээ Сонин

2023 оны аравдугаар сарын 24. Мягмар. №163 (5891)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Чуулган
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Нийслэл
  • •Байнгын хороо
  • •Нийтлэл
  • •Ярилцлага
  • •E-Sport
  • •Видео мэдээ
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Яам, Агентлаг
  • •Уул уурхай
  • •Гэмт хэрэг
  • •Фото мэдээ
ХУРААХ
Үс засуулбал эрч, хүч ихсэнэ
ГССҮТ: Салбар эмнэлгийнхээ...

Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

ӨЛЗИЙБАЯР 2023-10-24
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Автобусны жолооч нар нэг л бишээ

Нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах нэг үндсэн арга нь нийтийн тээврийг сайжруулах. Автобусны паркийг шинэчлэн олшруулах нь мэдээж. Гэхдээ бас өнөө байгаа хүчин чадлаа зөв зохистой ашиглах явдал чухал хэвээрээ. Чухамдаа нийтийн тэвэрийн автобуснууд нь цагаа бариад хоорондоо 10-20 минутын зайтай яваад, нийслэлийн удирдлагуудын шийдвэрлэснээр түгжрэлд оролгүй, нэгдүгээр эгнээгээрээ саадгүй зорчоод байвал хэн л ажил албандаа очих гэж, ажлаасаа тараад харих гэж  машин хөлөглөн хэдэн цагаар түгжрэлд зогсоод байхыг хүсэх билээ. 

Гэтэл автобусны жолооч нар өдрийн хоол цайндаа орж бөөгнөрөөд саатдаг  ч юмуу, нэг чиглэлийн бүхий л автобуснууд нь нэг талдаа гарчихаад, ар араасаа ирээд зарим нь хоосон давхиад  нөгөө чиглэлийн автобусны буудал нь автобус хүлээсэн хүмүүсээр дүүрчихдэг явдал бишгүй нэг. Ядаж байхад автобусны буудал  дээр нь таксичид ирж зогсоод автобус нь хоёрдугаар эгнээнд, эсвэл тээр хойно  зогсч хүмүүсийг ийш тийш гүйлгэнэ. 

Ингээд арай гэж нэг автобусанд зүтгээд ортол жолооч нь загнаж зандраад, хөөж тууна. Саявтар даа, автобусны нэг жолооч нэг настай эмэгтэйг элдэв үгээр хэлэн загнаж доромжилж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээгээр тарав даа.

Дөнгөж хөдлөөд л жолооч нь утсаараа хэн нэгэнтэй чөлөө завгүй ярина. Бүр гэрийнхэнтэйгээ лайв хийгээд хүүхдийнхээ олохгүй байгаа нэг зүйлийг хаана байгааг нь зааж, авдар ухуулаад, “одоо түүнийг ав, түүний чинь баруун талд ийм өнгийн хайрцаг байна уу” гээд 30 минут, хоёр гурван буудал дамжаад ярьж байсан жолооч хүртэл бий. За тэгээд нэг шугаманд явдаг жолоочтойгоо, чи би дээ тулан хөөрөлдөх, цалин мөнгөнийхөө талаар ярих, түгжрэлд гацаж яваагаа учирлан диспетчиртэйгээ толхилцох нь энүүхэнд. 

Хаанах гаргасныг бүү мэд автобусанд дотор “жолооч гар хуруу оролцуулан утсаар ярихыг хориглоно” гэсэн бичвэр харагдсан. Үнэхээр автобусны жолооч бүр чихэвчтэй, автомат залгагчтай болчихсон бол яана гэхэв, жолооноос гараа салгалгүйгээр ярьж байгаа гэж найдахаас. Гэтэл бараа бүтээгдхүүний үнэ өдрөөс өдөрт нэмэгдэн, төгрөг үнэгүйдэж байгаа өнөө цагт бүх жолооч ийм болсон гэдэг үнэмшилтэй юу. 

Тийм байлаа ч  утсаар ярьж байгаа жолоочийн анхаарал зохиох хэмжээгээр сарнидаг гэдгийг аль хэзээний тогтоочихсон гэдэг. Замын хөдөлгөөнд оролцож байхдаа утсаар ярих нь жолоочийн хариу үйлдэл үзүүлэх чадварыг 46 хувиар бууруулдаг гэж Английн Тээврийн эрдэм шинжилгээний лабораториос гаргасан байдаг. 

Утсаараа яриад байгаа нь сонсогддог болохоор л зорчигчид үүнийг мэдэж байгаа хэрэг. Гэтэл утсаараа олон нийтийн сүлжээнд орон юм уншиж, үзэж явааг бол таашгүй. Ногоон гэрэл асчихаад байхад утсаа анхаараад хэдэн секунтээр саатах нь энүүхэнд.

Жолооч гэрлэн дохион дээр утсаар ярих, олон нийтийн сүлжээнд анхаарал хандуулах нь ногоон гэрэл асмагц хөдлөхгүй саатаж, ингэснээрээ ардаа байгаа өчнөөн олон машин гэрлэн дохиогоор зорчиж өнгөрөх боломжийг хааж байгаа хэрэг гэдэг. 

Ийн нийслэл хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах гол арга хэмээн нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулна гээд эрх баригчид маань энд тэндэхийн хаягдал машинуудыг сэлбэн засч, өнгө зүсийг нь гоён өчнөөн тэрбумаар авахын өмнө одоо байгаа хүчин чадлаа бүрэн дүүрэн ашиглаж, жолооч нараа сахилгажуулан графикийн дагуу үйлчилдэг болгох ажил бас байгаа л юм даа. 

Эх сурвалж: Монголын Мэдээ Сонин

2023 оны аравдугаар сарын 24. Мягмар. №163 (5891)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Ордынхон дэмжиж, Ордныхон дэвсэн “...Оюун-Эрдэнийг огцруулах” акцын ард...
“Гашуунсухайт”-ын нээлтийг урьдаас бэлдсэн акцаар дарав уу?!
“Ухаахудаг”-ийн 2 боть эмхэтгэлийг тараасанд Ж.Оджаргал уурлажээ
Доналд Трампын 100 хоногийн талаар хэн, юуг онцлов
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
2 цагийн өмнө өмнө

The MongolZ-ын залуус IEM Dallas 2025-ын эхний тоглолтоо маргааш өглөө 08:00 цагт хийнэ

2 цагийн өмнө өмнө

Орчлон хорооллын зүүн талыг хашааг буулгаж, явган хүний зам барилаа

2 цагийн өмнө өмнө

УИХ дахь намын бүлгүүд 10.00 цагаас хуралдана

2 цагийн өмнө өмнө

Оклахома Сити Тандер хожиж, бүсийн аваргын төлөө тоглохоор боллоо

2 цагийн өмнө өмнө

Ордынхон дэмжиж, Ордныхон дэвсэн “...Оюун-Эрдэнийг огцруулах” акцын ард...

2 цагийн өмнө өмнө

Л.Оюун-Эрдэнэ: Хууль бус хөрөнгийг хураах хуулийг батлуулна, би ч шалгуулна

2 цагийн өмнө өмнө

Ажлын хэсэг болон байнгын хороодын хуралдааны тов, хэлэлцэх асуудлууд /25.05.19/

3 цагийн өмнө өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.19/

3 цагийн өмнө өмнө

Үс засуулвал идээ ундаа элбэг олдоно

3 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна

1 өдрийн өмнө өмнө

37 дахь удаагийн “Номын баяр”-ын шилдгүүд тодорлоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Агаарын бохирдол бууруулах ажлыг дулааны улиралд ч үргэлжлүүлнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Хоёр хар мэнгэтэй улаагчин гахай өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Өдөртөө 17-19 хэм дулаан байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Нью-Иорк Никс 25 жилийн дараа бүсийн аваргын төлөө шалгарч үлдлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Хуульд өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг хэлэлцэхийг дэмжлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Байгаль орчны талаарх хуульд нэмэлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв

2 өдрийн өмнө өмнө

The MongolZ хожигдож тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2 өдрийн өмнө өмнө

10 дугаар хорооллын "МТ" ШТС-ын уулзвараас "Төмөр замын дээд сургууль"-ийн уулзвар хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

2 өдрийн өмнө өмнө

Өнөөдрийн байдлаар гурван байршилд явган хүний зам засварын ажил үргэлжилж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй улаан нохой өдөр

2 өдрийн өмнө өмнө

Өдөртөө 9-11 хэм дулаан байна

2025-05-16 өмнө

Д.Батням: Иргэн та зургаадугаар сарын 1-нээс өмнө автотээврийн болон өөрөө явагч хэрэгслийн албан татвараа төлөх үүрэгтэй

2025-05-16 өмнө

Денвер Наггетс талбайдаа ялалт байгуулж цувралын долоо дахь тоглолтыг гаргалаа

2025-05-16 өмнө

Д.Амарбаясгалан: Электрон тамхины зохицуулалтын хуулийг яаралтай горимоор бид хэлэлцэх ёстой

2025-05-16 өмнө

С.Эрдэнэболд: Л.Гантөмөр та зарчмын шаардлага тавихаар азаргалаад, гомдоод байх шаардлага байхгүй

2025-05-16 өмнө

Ялалтын 80 жилийн баярын жагсаалд оролцсон дайчдад цэргийн одон, медаль гардууллаа

2025-05-16 өмнө

Чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар хэлэлцэх асуудлууд /25-05-16/

2025-05-16 өмнө

Монгол Улсын хөгжлийн 2026 оны төлөвлөгөөний төслийг хоёр дахь хэлэлцүүлэгт шилжүүлэв

2025-05-16 өмнө

Үүсмэл хогийн цэгүүдэд хяналтын камер суурилууллаа

САНАЛ БОЛГОХ
2025-05-13 өмнө

Э.Бат-Үүл:Оросын олигархиудтай нийлж баялгийг булаах тэмцэл өрнөж байна

2025-05-16 өмнө

“Ухаахудаг”-ийн 2 боть эмхэтгэлийг тараасанд Ж.Оджаргал уурлажээ

2025-05-15 өмнө

Ерөнхий сайдын нэр дурдагдсан гомдол, мэдээлэлд хяналт шалгалт хийж байна

2025-05-13 өмнө

Н.Алгаа: Уул уурхайнхныг хууль ухраах коммунист аргаар шийтгэвэл эдийн засаг элгээрээ хэвтэнэ

2025-05-13 өмнө

Д.Амгаланг явуулж “Авлигал” хорооллыг нураалгаач?!

2025-05-16 өмнө

Ялалтын 80 жилийн баярын жагсаалд оролцсон дайчдад цэргийн одон, медаль гардууллаа

2025-05-16 өмнө

Д.Батням: Иргэн та зургаадугаар сарын 1-нээс өмнө автотээврийн болон өөрөө явагч хэрэгслийн албан татвараа төлөх үүрэгтэй

2025-05-13 өмнө

Д.Батсайхан: Тавантолгойг авч үлдсэнд талархдаггүй юм гэхэд гүтгэмээргүй юм

2025-05-13 өмнө

Доналд Трампын 100 хоногийн талаар хэн, юуг онцлов

2025-05-13 өмнө

Өнөөдрөөс “Улаанбаатар марафон”-ы энгэрийн дугаарыг олгоно

2025-05-16 өмнө

Үүсмэл хогийн цэгүүдэд хяналтын камер суурилууллаа

2025-05-16 өмнө

“Гашуунсухайт”-ын нээлтийг урьдаас бэлдсэн акцаар дарав уу?!

2025-05-12 өмнө

УИХ-ын эрхэм 126 гишүүний сонорт эмч Ж.Хатанбаатараас хүргэж байгаа ил захидал

2025-05-16 өмнө

Ялимгүй цас орно

2025-05-12 өмнө

Т.Мандахбаяр: Их сургуулийнхаа нүүр царай болж үйл ажиллагаануудад оролцох бахархалтай байдаг

2025-05-16 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.16/

2025-05-13 өмнө

С.Баярцогт Л.Оюун-Эрдэнэ хоёрын зөрчил хурцдаад эхлэв үү?

2025-05-16 өмнө

Үс засуулвал сайн нөхөртэй нөхөрлөнө

2025-05-15 өмнө

Шадивлангийн зуслан чиглэлийн авто замаас Дамбадаржаа хүртэлх нэгдүгээр хэсгийн 2.4 км авто замын хөдөлгөөнийг нээлээ

2025-05-15 өмнө

Д.Амарбаясгалан: Виз нь гарчхаад тухайн улсад нэвтэрч чадахгүй байгаа иргэдийн асуудлыг Гадаад хэргийн яам хэрхэн яаж анхаарч байна

2025-05-16 өмнө

С.Эрдэнэболд: Л.Гантөмөр та зарчмын шаардлага тавихаар азаргалаад, гомдоод байх шаардлага байхгүй

2025-05-15 өмнө

10 дугаар хорооллын "МТ" ШТС-ын уулзвараас "Төмөр замын дээд сургууль"-ийн уулзвар хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

2025-05-13 өмнө

Долоон улаан мэнгэтэй хар морь өдөр

2025-05-13 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.13/

2025-05-12 өмнө

Тохижилт, ногоон байгууламжийг нэмэгдүүлэх ажлыг эрчимжүүлэхийг үүрэг болголоо

2025-05-12 өмнө

Ирэх сарын 1-нээс 10-аас дээш жилийн насжилттай болон экспортын өмнөх техник хяналтын үзлэгт хамрагдаагүй тээврийн хэрэгсэлд хотын дугаар олгохгүй

2025-05-12 өмнө

Баянхонгор аймагт 3.8 магнитудын хүчтэй газар хөдөлжээ

2025-05-14 өмнө

Ямар даатгалд заавал хамрагдах шаардлагатай вэ

2025-05-13 өмнө

Мега төслүүдэд дотоодын үйлдвэрлэгч компаниудтай хамтарч ажиллах талаар санал солилцлоо

2025-05-12 өмнө

Үдээс хойш бага зэргийн бороо орно

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.