• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Т.Эрдмаа

Согтуугаар машин жолоодох явдал маш их байна. Цагдаагийн байгууллагаас согтуу жолооч илрүүлэх аян зохиоход  жирийн үеийнхээс бүр олноороо баригддаг. Зөвхөн согтуу жолооч барих аян өрнүүлээд явцгүй нь тодорхой байна.   Тэгэхээр согтуу жолооч илрүүлэх аянаас гадна нийгмийн сэтгэл зүйд чиглэн сурталчилгаа, сургалт байнга явуулах шаардлага байгаа нь ажиглагдаж буй юм. Үүнээс гадна Ерөнхий боловсролын сургуулийн нийгмийн ухааны хичээлд ч замын хөдөлгөөний дүрэм, журмын талаар заадаг болох хэрэгтэй. Нөгөө талаар согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгахгүй бол болохгүй нь. Ингэж байж үр дүн гарна. Нэг согтуу жолоочийн тарьсан балаг наад зах нь өөрийн болоод өөр нэг гэр бүлийн амьдралыг сүйрүүлдэг.

Монголд зам тээврийн осол буурахгүй байгаагийн нэг шалтгаан нь согтуу жолооч. Цагдаагийн байгууллагаас энэ оны турш “Уусан бол бүү жолоод” аяныг улсын хэмжээнд хэсэгчилсэн болон нэгдсэн байдлаар зохион байгуулж байна. Энэ хүрээнд нийслэлийн есөн дүүрэг, 21 аймгийн нутаг дэвсгэрт  таван цагийн хугацаанд зам дээр шалгалт хийхэд  512 согтуу жолооч чихдүүлэв.

Нөхцөл байдал ийм байхад зам тээврийн ослоор Монгол Улс дайн байлдаантай улс орнуудаас ч илүү тооны хүн амаа алдахаас өөр яахав дээ. Энэ оны  нэгдүгээр улиралд л гэхэд согтуурсан үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодож замын хөдөлгөөнд оролцож яваад  осол гаргасан 32 тохиолдол бүртгэгдэж, есөн  хүний амь нас хохироод  байгаа нь харамсалтай. Цагдаагийн байгууллагаас мэдээлснээр гурван  сарын хугацаанд  согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 9097 жолоочийг илрүүлж, учирч болох байсан эрсдэлээс иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, эд хөрөнгийг хамгаалж ажилласан байна.

Бас нэгэн баримт мэдээлэл дурдъя. Тодруулбал,  сүүлийн арав хүрэхгүй жилд согтуугаар автомашин жолоодож осол гаргасан  3167 гэмт хэрэг бүртгэгдэж, үүний улмаас 1278 хүний амь нас хохирч, 2089 хүнд гэмтэж хөдөлмөрийн чадвараа алдсан  харамсалтай тоо баримт байна.

Иргэдийн дунд согтуу жолоочийн толгойг нь илээд явуулдаг гаж хуультай хэмээн бухимддаг. Өнөөдөр Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7- д  согтуурсан үедээ автомашин  жолоодсон хүнийг 400 мянган төгрөгөөр торгож,  жолоодох эрхийг нэг жилийн хугацаагаар хасдаг. Тэгвэл иргэд “Хуулийн энэ заалт хөнгөдөөд байна. Иймд торгуулийн мөнгөн дүнг нэмэгдүүлэх, жолоодох эрхийг хасах, хорих ялаар шийтгэх, автомашиныг хураан авч улсын орлого болгох зэргээр  ногдуулах  арга хэмжээг чангатгах нь зүйтэй” хэмээн цахим сүлжээгээр санал бодлоо илэрхийлж байгаа юм. 

Үүнээс гадна замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын дүрэм, журмын сургалт байнга хийх ёстой гэдэг. 

Тээврийн цагдаагийн албаны Урьдчилан сэргийлэх хэлтсийн мэргэжилтэн Д.Энхболд “Гаднын улс орнууд  зам тээврийн зөрчлөөс яаж урьдчилан сэргийлэх вэ гэдгийг анхан шатнаас нь сургадаг. Өөрөөр хэлбэл  ерөнхий боловсролын  сургуулийн хөтөлбөрт энэ талын хичээл ордог. Харин манай улсад үүнийг хэрэгжүүлье гэхээр сургалтын хөтөлбөр нь арван жилээр батлагддаг гээд оруулж өгдөггүй. Уг нь ингээд багаас нь эхэлбэл зам тээврийн гэмт хэрэг, осол буурах үндэслэл нь юм. Манай улсад жолооч болох сонирхолтой иргэд  45 хоног  хичээллээд, замын хөдөлгөөний дүрмээ судлаад л төгсөж байна. Зөрчил осол гарвал хаашаа дуудлага өгөх, осол болсон байвал анхан шатны ямар тусламж үзүүлэх, зөрчил гаргавал ямар шийтгэл ногдох гээд юу ч мэдэхгүй жолооч болдог. Жолоо төгсөөд огт машин бариагүй охиндоо хөдөө явахдаа жолоо шилжүүлээд осолд орчхож байна. Манай аав, ээжүүд хүүхдээ дөнгөж 18 нас хүрэнгүүт жолоонд  суулгаж, машин авч өгдөг. Гэтэл өнөөдөр замын хөдөлгөөний зөрчил, ослын гол шалтгааны нэг нь шинэ жолооч охид, залуус гаргаж байна. Аав ээж нь ч, сургууль нь ч, жолооч бэлтгэх сургалт нь ч замын хөдөлгөөнд оролцоход тохиолдож болох эрсдэлийн талаар мэдлэг, мэдээлэл олгоогүй учраас тэр шүү дээ. Тэгэхээр манай улсад сургалтын орчин эрхзүй талаас анхаарах, модуль сургалт нэвтрүүлэх шаардлагатай юм” хэмээсэн. Эндээс харахад, зөвхөн согтуу жолоочид хүлээлгэх хариуцлагыг чангатгахаас гадна жолооны курсүүдыг чанаржуулах, замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын талаар хүүхэд ахуйгаас нь зааж сургах зайлшгүй шаардлага байна. Ингэхгүй бол  замын хөдөлгөөнд оролцож байгаад цаг бусаар хорвоог орхигсдын тоо өдөр бүр нэмэгдэж байгаа юм. Дээр дурдсан тоо баримтууд үүний нотолгоо юм. Товчхондоо согтуугаар жолоо барих нь санаатайгаар гэмт хэрэг үйлдэхтэй адилхан билээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны дөрөвдүгээр сарын 06. Пүрэв. №058 (5786)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“Тойргийн 15 тэрбум”-аар тогтолцоогоо солих уу?!
“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ
Долларын ханш юуг “дохио”-лоод байна вэ?!
Ухаахудагийг “Энержи ресурс”-т үлдээх үү?!



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Т.Эрдмаа

Согтуугаар машин жолоодох явдал маш их байна. Цагдаагийн байгууллагаас согтуу жолооч илрүүлэх аян зохиоход  жирийн үеийнхээс бүр олноороо баригддаг. Зөвхөн согтуу жолооч барих аян өрнүүлээд явцгүй нь тодорхой байна.   Тэгэхээр согтуу жолооч илрүүлэх аянаас гадна нийгмийн сэтгэл зүйд чиглэн сурталчилгаа, сургалт байнга явуулах шаардлага байгаа нь ажиглагдаж буй юм. Үүнээс гадна Ерөнхий боловсролын сургуулийн нийгмийн ухааны хичээлд ч замын хөдөлгөөний дүрэм, журмын талаар заадаг болох хэрэгтэй. Нөгөө талаар согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгахгүй бол болохгүй нь. Ингэж байж үр дүн гарна. Нэг согтуу жолоочийн тарьсан балаг наад зах нь өөрийн болоод өөр нэг гэр бүлийн амьдралыг сүйрүүлдэг.

Монголд зам тээврийн осол буурахгүй байгаагийн нэг шалтгаан нь согтуу жолооч. Цагдаагийн байгууллагаас энэ оны турш “Уусан бол бүү жолоод” аяныг улсын хэмжээнд хэсэгчилсэн болон нэгдсэн байдлаар зохион байгуулж байна. Энэ хүрээнд нийслэлийн есөн дүүрэг, 21 аймгийн нутаг дэвсгэрт  таван цагийн хугацаанд зам дээр шалгалт хийхэд  512 согтуу жолооч чихдүүлэв.

Нөхцөл байдал ийм байхад зам тээврийн ослоор Монгол Улс дайн байлдаантай улс орнуудаас ч илүү тооны хүн амаа алдахаас өөр яахав дээ. Энэ оны  нэгдүгээр улиралд л гэхэд согтуурсан үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодож замын хөдөлгөөнд оролцож яваад  осол гаргасан 32 тохиолдол бүртгэгдэж, есөн  хүний амь нас хохироод  байгаа нь харамсалтай. Цагдаагийн байгууллагаас мэдээлснээр гурван  сарын хугацаанд  согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 9097 жолоочийг илрүүлж, учирч болох байсан эрсдэлээс иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, эд хөрөнгийг хамгаалж ажилласан байна.

Бас нэгэн баримт мэдээлэл дурдъя. Тодруулбал,  сүүлийн арав хүрэхгүй жилд согтуугаар автомашин жолоодож осол гаргасан  3167 гэмт хэрэг бүртгэгдэж, үүний улмаас 1278 хүний амь нас хохирч, 2089 хүнд гэмтэж хөдөлмөрийн чадвараа алдсан  харамсалтай тоо баримт байна.

Иргэдийн дунд согтуу жолоочийн толгойг нь илээд явуулдаг гаж хуультай хэмээн бухимддаг. Өнөөдөр Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7- д  согтуурсан үедээ автомашин  жолоодсон хүнийг 400 мянган төгрөгөөр торгож,  жолоодох эрхийг нэг жилийн хугацаагаар хасдаг. Тэгвэл иргэд “Хуулийн энэ заалт хөнгөдөөд байна. Иймд торгуулийн мөнгөн дүнг нэмэгдүүлэх, жолоодох эрхийг хасах, хорих ялаар шийтгэх, автомашиныг хураан авч улсын орлого болгох зэргээр  ногдуулах  арга хэмжээг чангатгах нь зүйтэй” хэмээн цахим сүлжээгээр санал бодлоо илэрхийлж байгаа юм. 

Үүнээс гадна замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын дүрэм, журмын сургалт байнга хийх ёстой гэдэг. 

Тээврийн цагдаагийн албаны Урьдчилан сэргийлэх хэлтсийн мэргэжилтэн Д.Энхболд “Гаднын улс орнууд  зам тээврийн зөрчлөөс яаж урьдчилан сэргийлэх вэ гэдгийг анхан шатнаас нь сургадаг. Өөрөөр хэлбэл  ерөнхий боловсролын  сургуулийн хөтөлбөрт энэ талын хичээл ордог. Харин манай улсад үүнийг хэрэгжүүлье гэхээр сургалтын хөтөлбөр нь арван жилээр батлагддаг гээд оруулж өгдөггүй. Уг нь ингээд багаас нь эхэлбэл зам тээврийн гэмт хэрэг, осол буурах үндэслэл нь юм. Манай улсад жолооч болох сонирхолтой иргэд  45 хоног  хичээллээд, замын хөдөлгөөний дүрмээ судлаад л төгсөж байна. Зөрчил осол гарвал хаашаа дуудлага өгөх, осол болсон байвал анхан шатны ямар тусламж үзүүлэх, зөрчил гаргавал ямар шийтгэл ногдох гээд юу ч мэдэхгүй жолооч болдог. Жолоо төгсөөд огт машин бариагүй охиндоо хөдөө явахдаа жолоо шилжүүлээд осолд орчхож байна. Манай аав, ээжүүд хүүхдээ дөнгөж 18 нас хүрэнгүүт жолоонд  суулгаж, машин авч өгдөг. Гэтэл өнөөдөр замын хөдөлгөөний зөрчил, ослын гол шалтгааны нэг нь шинэ жолооч охид, залуус гаргаж байна. Аав ээж нь ч, сургууль нь ч, жолооч бэлтгэх сургалт нь ч замын хөдөлгөөнд оролцоход тохиолдож болох эрсдэлийн талаар мэдлэг, мэдээлэл олгоогүй учраас тэр шүү дээ. Тэгэхээр манай улсад сургалтын орчин эрхзүй талаас анхаарах, модуль сургалт нэвтрүүлэх шаардлагатай юм” хэмээсэн. Эндээс харахад, зөвхөн согтуу жолоочид хүлээлгэх хариуцлагыг чангатгахаас гадна жолооны курсүүдыг чанаржуулах, замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын талаар хүүхэд ахуйгаас нь зааж сургах зайлшгүй шаардлага байна. Ингэхгүй бол  замын хөдөлгөөнд оролцож байгаад цаг бусаар хорвоог орхигсдын тоо өдөр бүр нэмэгдэж байгаа юм. Дээр дурдсан тоо баримтууд үүний нотолгоо юм. Товчхондоо согтуугаар жолоо барих нь санаатайгаар гэмт хэрэг үйлдэхтэй адилхан билээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны дөрөвдүгээр сарын 06. Пүрэв. №058 (5786)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Засгийн газар
  • •Нийслэл
  • •Нийтлэл
  • •Гэмт хэрэг
  • •Фото мэдээ
  • •Шүүхийн танхимаас
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Ипотекийн зээл
  • •Боловсрол
  • •Кино, театр
ХУРААХ
М.Баяраа: Шаардлага хангаагүй...
Нийслэлийн нийт барилгын 8730 нь...

Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Kuzmo 2023-04-06
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Т.Эрдмаа

Согтуугаар машин жолоодох явдал маш их байна. Цагдаагийн байгууллагаас согтуу жолооч илрүүлэх аян зохиоход  жирийн үеийнхээс бүр олноороо баригддаг. Зөвхөн согтуу жолооч барих аян өрнүүлээд явцгүй нь тодорхой байна.   Тэгэхээр согтуу жолооч илрүүлэх аянаас гадна нийгмийн сэтгэл зүйд чиглэн сурталчилгаа, сургалт байнга явуулах шаардлага байгаа нь ажиглагдаж буй юм. Үүнээс гадна Ерөнхий боловсролын сургуулийн нийгмийн ухааны хичээлд ч замын хөдөлгөөний дүрэм, журмын талаар заадаг болох хэрэгтэй. Нөгөө талаар согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгахгүй бол болохгүй нь. Ингэж байж үр дүн гарна. Нэг согтуу жолоочийн тарьсан балаг наад зах нь өөрийн болоод өөр нэг гэр бүлийн амьдралыг сүйрүүлдэг.

Монголд зам тээврийн осол буурахгүй байгаагийн нэг шалтгаан нь согтуу жолооч. Цагдаагийн байгууллагаас энэ оны турш “Уусан бол бүү жолоод” аяныг улсын хэмжээнд хэсэгчилсэн болон нэгдсэн байдлаар зохион байгуулж байна. Энэ хүрээнд нийслэлийн есөн дүүрэг, 21 аймгийн нутаг дэвсгэрт  таван цагийн хугацаанд зам дээр шалгалт хийхэд  512 согтуу жолооч чихдүүлэв.

Нөхцөл байдал ийм байхад зам тээврийн ослоор Монгол Улс дайн байлдаантай улс орнуудаас ч илүү тооны хүн амаа алдахаас өөр яахав дээ. Энэ оны  нэгдүгээр улиралд л гэхэд согтуурсан үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодож замын хөдөлгөөнд оролцож яваад  осол гаргасан 32 тохиолдол бүртгэгдэж, есөн  хүний амь нас хохироод  байгаа нь харамсалтай. Цагдаагийн байгууллагаас мэдээлснээр гурван  сарын хугацаанд  согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 9097 жолоочийг илрүүлж, учирч болох байсан эрсдэлээс иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, эд хөрөнгийг хамгаалж ажилласан байна.

Бас нэгэн баримт мэдээлэл дурдъя. Тодруулбал,  сүүлийн арав хүрэхгүй жилд согтуугаар автомашин жолоодож осол гаргасан  3167 гэмт хэрэг бүртгэгдэж, үүний улмаас 1278 хүний амь нас хохирч, 2089 хүнд гэмтэж хөдөлмөрийн чадвараа алдсан  харамсалтай тоо баримт байна.

Иргэдийн дунд согтуу жолоочийн толгойг нь илээд явуулдаг гаж хуультай хэмээн бухимддаг. Өнөөдөр Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7- д  согтуурсан үедээ автомашин  жолоодсон хүнийг 400 мянган төгрөгөөр торгож,  жолоодох эрхийг нэг жилийн хугацаагаар хасдаг. Тэгвэл иргэд “Хуулийн энэ заалт хөнгөдөөд байна. Иймд торгуулийн мөнгөн дүнг нэмэгдүүлэх, жолоодох эрхийг хасах, хорих ялаар шийтгэх, автомашиныг хураан авч улсын орлого болгох зэргээр  ногдуулах  арга хэмжээг чангатгах нь зүйтэй” хэмээн цахим сүлжээгээр санал бодлоо илэрхийлж байгаа юм. 

Үүнээс гадна замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын дүрэм, журмын сургалт байнга хийх ёстой гэдэг. 

Тээврийн цагдаагийн албаны Урьдчилан сэргийлэх хэлтсийн мэргэжилтэн Д.Энхболд “Гаднын улс орнууд  зам тээврийн зөрчлөөс яаж урьдчилан сэргийлэх вэ гэдгийг анхан шатнаас нь сургадаг. Өөрөөр хэлбэл  ерөнхий боловсролын  сургуулийн хөтөлбөрт энэ талын хичээл ордог. Харин манай улсад үүнийг хэрэгжүүлье гэхээр сургалтын хөтөлбөр нь арван жилээр батлагддаг гээд оруулж өгдөггүй. Уг нь ингээд багаас нь эхэлбэл зам тээврийн гэмт хэрэг, осол буурах үндэслэл нь юм. Манай улсад жолооч болох сонирхолтой иргэд  45 хоног  хичээллээд, замын хөдөлгөөний дүрмээ судлаад л төгсөж байна. Зөрчил осол гарвал хаашаа дуудлага өгөх, осол болсон байвал анхан шатны ямар тусламж үзүүлэх, зөрчил гаргавал ямар шийтгэл ногдох гээд юу ч мэдэхгүй жолооч болдог. Жолоо төгсөөд огт машин бариагүй охиндоо хөдөө явахдаа жолоо шилжүүлээд осолд орчхож байна. Манай аав, ээжүүд хүүхдээ дөнгөж 18 нас хүрэнгүүт жолоонд  суулгаж, машин авч өгдөг. Гэтэл өнөөдөр замын хөдөлгөөний зөрчил, ослын гол шалтгааны нэг нь шинэ жолооч охид, залуус гаргаж байна. Аав ээж нь ч, сургууль нь ч, жолооч бэлтгэх сургалт нь ч замын хөдөлгөөнд оролцоход тохиолдож болох эрсдэлийн талаар мэдлэг, мэдээлэл олгоогүй учраас тэр шүү дээ. Тэгэхээр манай улсад сургалтын орчин эрхзүй талаас анхаарах, модуль сургалт нэвтрүүлэх шаардлагатай юм” хэмээсэн. Эндээс харахад, зөвхөн согтуу жолоочид хүлээлгэх хариуцлагыг чангатгахаас гадна жолооны курсүүдыг чанаржуулах, замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын талаар хүүхэд ахуйгаас нь зааж сургах зайлшгүй шаардлага байна. Ингэхгүй бол  замын хөдөлгөөнд оролцож байгаад цаг бусаар хорвоог орхигсдын тоо өдөр бүр нэмэгдэж байгаа юм. Дээр дурдсан тоо баримтууд үүний нотолгоо юм. Товчхондоо согтуугаар жолоо барих нь санаатайгаар гэмт хэрэг үйлдэхтэй адилхан билээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны дөрөвдүгээр сарын 06. Пүрэв. №058 (5786)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“Тойргийн 15 тэрбум”-аар тогтолцоогоо солих уу?!
“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ
Долларын ханш юуг “дохио”-лоод байна вэ?!
Ухаахудагийг “Энержи ресурс”-т үлдээх үү?!
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
12 цагийн өмнө өмнө

Түүхт 100 жилийнхээ ойтой золгож буй Увс аймгийг Сүхбаатарын одонгоор шагналаа

12 цагийн өмнө өмнө

Дуучин С.Жавхланд Ардын жүжигчин, Дархан аварга Н.Батсуурьд Гавьяат тамирчин цол хүртээлээ

14 цагийн өмнө өмнө

Төр, нийгмийн зүтгэлтэн Ю.Цэдэнбалын хөшөөнд хүндэтгэл үзүүллээ

15 цагийн өмнө өмнө

Албан тушаалтанд хариуцлага тооцлоо

15 цагийн өмнө өмнө

Н.Энх-Амгалан: Мөрийтэй тоглоомыг хориглосон хууль хэрэгжиж эхэлснээр цахим сайтуудын тоо 90 хувиар буурсан

15 цагийн өмнө өмнө

Дамбадаржаа дулааны цахилгаан станцын барилга угсралтын ажил 20 хувьтай үргэлжилж байна

17 цагийн өмнө өмнө

Төв аймгийн Лүн сумын цахилгаан хангамжийг сэргээлээ

17 цагийн өмнө өмнө

Тусгай замын автобус төслийн ТЭЗҮ-ийн ажлын даалгавар боловсруулж байна

18 цагийн өмнө өмнө

Монголын жүдочид 11 медальтайгаар Улаанбаатарын их дуулгыг өндөрлүүллээ

18 цагийн өмнө өмнө

The MongolZ баг "IEM Cologne 2025" тэмцээний шигшээ шатанд шалгарлаа

19 цагийн өмнө өмнө

“Тойргийн 15 тэрбум”-аар тогтолцоогоо солих уу?!

19 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч “Алт-3” аяныг хэрэгжүүлэх УИХ-ын тогтоолд хэсэгчилсэн хориг тавилаа

19 цагийн өмнө өмнө

Г.Занданшатар: Оюун санаа нь хүчирхэг өв уламжлалтай үндэстэн сэргэн манддаг

19 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхий сайд “Чойр-Мандалговь-Арвайхээр” төслийн Арвайхээрийн хоёр түвшний уулзвар бүхий автозамын бүтээн байгуулалттай танилцлаа

19 цагийн өмнө өмнө

Үс засуулвал бие эрхтний хүч сайжирна

19 цагийн өмнө өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна

2025-07-25 өмнө

116 айлын гэр нурж, хашаа, байшингийн дээвэр хууларсан зэрэг дуудлага, мэдээлэл бүртгэгдлээ

2025-07-25 өмнө

Тажикистан-Монголын анхны бизнес форум боллоо

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүхэд Тажикистан Улсын Мажлиси Намояндогон-ы дарга Идизода Файзали бараалхлаа

2025-07-25 өмнө

Нэгдүгээр тойрог замын гүйцэтгэгчийг шалгаруулах нээлттэй тендерийг ирэх сард зарлана

2025-07-25 өмнө

Хот, нийтийн аж ахуйн салбарын парк шинэчлэлтийн хүрээнд CAT олон үйлдэлтэй бага оврын 10 ширхэг ачигч машиныг хүлээн авлаа

2025-07-25 өмнө

Жүдо бөхийн Улаанбаатарын “Их дуулга” тэмцээн өнөөдөр эхэлнэ

2025-07-25 өмнө

“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ

2025-07-25 өмнө

Улаанбаатар Амазонс багийн эмэгтэйчүүд Францын Орлейнс багтай хасагдах шатанд тоглоно

2025-07-25 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 20 дугаар хороонд 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил 85 хувьтай үргэлжилж байна

2025-07-25 өмнө

Эмомали Рахмон: Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн энэ айлчлал харилцаа, хамтын ажиллагааг урагшлуулахад жинтэй хувь нэмэр оруулна гэдэгт итгэлтэй байна

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүх: “Чингис хаан” үндэсний музей болон Тажикистан Улсын Үндэсний музей соёлын өвийг судлан хамгаалах, түгээн дэлгэрүүлэх хамтын ажиллагааны үндсийг тавьсанд сэтгэл хангалуун байна

2025-07-25 өмнө

Монгол, Тажикистаны харилцаа, хамтын ажиллагааны баримт бичгүүдэд гарын үсэг зурлаа

2025-07-25 өмнө

Туулын хурдны замын газар чөлөөлөлтөд 115 нэгж талбараас өнөөдрийн байдлаар 15 нэгж талбарт газар дүйцүүлэн олгоод байна

2025-07-25 өмнө

Зургаан цагаан мэнгэтэй хөхөгчин хонь өдөр

САНАЛ БОЛГОХ
2025-07-25 өмнө

116 айлын гэр нурж, хашаа, байшингийн дээвэр хууларсан зэрэг дуудлага, мэдээлэл бүртгэгдлээ

2025-07-25 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 20 дугаар хороонд 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил 85 хувьтай үргэлжилж байна

2025-07-24 өмнө

Нисдэг тэргээр алба хаагчдыг түймрийн голомтод хүргэлээ

2025-07-24 өмнө

Газарчны уулзвараас "Цайз 16"-ийн уулзвар хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

2025-07-25 өмнө

Эмомали Рахмон: Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн энэ айлчлал харилцаа, хамтын ажиллагааг урагшлуулахад жинтэй хувь нэмэр оруулна гэдэгт итгэлтэй байна

2025-07-25 өмнө

Хот, нийтийн аж ахуйн салбарын парк шинэчлэлтийн хүрээнд CAT олон үйлдэлтэй бага оврын 10 ширхэг ачигч машиныг хүлээн авлаа

2025-07-24 өмнө

Газрын ховор элемент ба өрсөлдөөн

2025-07-25 өмнө

“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ

2025-07-24 өмнө

ТЭЗҮ-ийг холбогдох яамдын мэргэжлийн зөвлөлөөр батлууллаа

2025-07-24 өмнө

Тэмээтэй хөшөөний уулзвараас Зайсангийн гүүр хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

2025-07-24 өмнө

Н.Отгонбаяр: Ногоон байгууламж хариуцсан ажилчдын цалинг 3-3.5 сая төгрөг болгоно

2025-07-24 өмнө

Гэр бүлийн хүчирхийллийн улмаас гэрлэлт цуцлуулах нэхэмжлэл гаргасан бол...

2025-07-25 өмнө

Улаанбаатар Амазонс багийн эмэгтэйчүүд Францын Орлейнс багтай хасагдах шатанд тоглоно

2025-07-24 өмнө

Э.Т, Ц.С, Л.А нарыг яллагдагчаар татсан байна

2025-07-24 өмнө

Намьянжугийн гудамжнаас Халдвартын эцэс хүртэлх замыг хааж, шинэчилнэ

2025-07-25 өмнө

Нэгдүгээр тойрог замын гүйцэтгэгчийг шалгаруулах нээлттэй тендерийг ирэх сард зарлана

2025-07-24 өмнө

Саппорогийн уулзвараас Баруун 4 зам хүртэлх явган замыг шинэчлэх ажил үргэлжилж байна

2025-07-25 өмнө

Зургаан цагаан мэнгэтэй хөхөгчин хонь өдөр

2025-07-25 өмнө

Туулын хурдны замын газар чөлөөлөлтөд 115 нэгж талбараас өнөөдрийн байдлаар 15 нэгж талбарт газар дүйцүүлэн олгоод байна

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүхэд Тажикистан Улсын Мажлиси Намояндогон-ы дарга Идизода Файзали бараалхлаа

2025-07-24 өмнө

“FIBA 3x3 Jakarta” тэмцээнд Монгол Улсыг төлөөлж хоёр баг өрсөлдөнө

2025-07-25 өмнө

Тажикистан-Монголын анхны бизнес форум боллоо

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүх: “Чингис хаан” үндэсний музей болон Тажикистан Улсын Үндэсний музей соёлын өвийг судлан хамгаалах, түгээн дэлгэрүүлэх хамтын ажиллагааны үндсийг тавьсанд сэтгэл хангалуун байна

2025-07-25 өмнө

Жүдо бөхийн Улаанбаатарын “Их дуулга” тэмцээн өнөөдөр эхэлнэ

2025-07-24 өмнө

У.Хүрэлсүх, Бүгд Найрамдах Тажикистан Улсын Ерөнхийлөгч Эмомали Рахмон нар албан ёсны хэлэлцээ хийлээ

2025-07-24 өмнө

“FIBA 3x3 Jakarta” тэмцээнд Монгол Улсын шигшээ баг хасагдлаа

2025-07-24 өмнө

COP17 бага хуралд гадаадын 7-10 мянган зочин, төлөөлөгч оролцоно гэж төлөвлөжээ

2025-07-24 өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхийг албан ёсоор угтлаа

2025-07-25 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 21-23 хэм дулаан байна

2025-07-23 өмнө

Орон сууцны санхүүжилтийн тусгайлсан банк байгуулна

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.