• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Д.Гантөмөр: Аяллын үнэ, зардлын шинжилгээ өснө

Орос Украины асуудал Монголын аялал жуулчлалд хэрхэн нөлөөлөх талаар  МАЖХ-ны ерөнхийлөгч Д.Гантөмөрийн байр суурийг хүргэж байна.

 

-Орос Украины асуудал Монголын аялал жуулчлалд эерэг, сөрөг ямар нөлөөлөл үзүүлэх бол?

-Аялал жуулчлал тогтвортой, ойлгомжтой, аюулгүй орчинд  хөгждөг эмзэг салбар. Цар тахалд хоригдсон хоёр жилийн хугацаанд олон улсын аялал жуулчлал дэлхий нийтээр энэ жилээс сэргэх нь гэсэн хүлээлттэй байна. Гэвч зарим оронд үүссэн  улс төрийн нөхцөл байдал амаргүй болгох хандлага ажиглагдаж байна. Манай хойд хөрш болсон ОХУ, Украины сөргөлдөөн эерэг, сөрөг үр дагаврыг Монголын аялал жуулчлалын салбарт үзүүлнэ гэж тооцож байна. Украин Европын орнууд дотроо нэг их том орон зайг эзлэхээр орон биш ч гэсэн гадагшаа аялал жуулчлал нь нэмэгдэж буй улс. Ялангуяа  хил орчмын Польш,Молдав зэрэг  орнуудад гол аялагчид нь төвлөрдөг. Нөгөөтэйгүүр,  Европын гаднаас ирдэг жуулчдын төв цэг нь  зүүн, баруун, европын голд байрладаг гэдгээр  олон улсын тэр зүг рүү явж байгаа жуулчдын аялал цуцлагдаж байна. Тиймээс олон улсын жуулчдын төв цэг, “ХАБ”  тэнд бөөгнөрөл үгүй болно гэсэн үг.

-Хоёр орны нөхцөл байдлаас үүдэж олон улсын иргэний агаарын тээвэрт ямар өөрчлөлт гарах бол?

-Энэ бол хамгийн их санаа зовоож байгаа асуудал. Европын орнуудын Иргэний агаарын тээврийн аюулгүй байдлын агентлагаас гурван сарын хугацаанд Оросын нутаг дэвсгэр дээгүүр нислэг үйлдэхгүй байх. Өөрийнхөө нутаг дэвсгэр дээгүүр Оросын онгоцыг нисгэхгүй байх хориглолтыг авах боллоо. Энэ хориглолтод 35 улс багтаж байна. Энэ нь олон улсын аялал жуулчлал болоод Монголын аялал жуулчлалд хүчтэй нөлөөлнө. Өөрөөр хэлбэл, Монгол руу ирдэг гол нислэгүүдийн дийлэнх нь Европ, Азийг холбосон маршрутаар  Оросын нутгийг нэвтэрдэг. Тэгэхээр энэ үйл ажиллагаанд нөлөөлнө. Хоёрдугаарт, газрын тосны үнэ нэмэгдсэнтэй холбоотойгоор  шатахууны үнэ нэмэгдэнэ. Шатахууны  үнэ нэмэгдсэнээр нислэгийн зардал өснө. Оросын нутаг дэвсгэрийг тойрч  урт удаан нислэг нэмэгдэнэ. Тухайлбал ХБНГУ-ын “Lufthansa” олон улсын агаарын тээврийн компани БНСУ руу нислэг үйлдэхэд 90 минут, Токио руу хоёр цагаар илүү нислэг хийхээр болж байна.  Өөрөөр хэлбэл, хуучин нислэгүүдээсээ илүү цагаар нислэг үргэлжлэхээр болж байна. Япон, Солонгос  европын жуулчдын Монгол руу ирдэг дамжлага цэг гол “ХАБ” нь.  Москвагаар дамжиж ирдэггүй. Эдгээр урт нислэг тутамд жуулчид илүү мөнгө төлөх нь тэдний сонголтод нөлөөлж байна. Дэлхий дахинд аялал жуулчлалын нэг хэлбэр болох круз аяллын төв  нь Санкт-Петербург хот. 2019 онд 10 сая гаруй жуулчин гадаадаас авч 84 сая ам.долларыг эргэлдүүлсэн. Тиймээс Оросоос  Монгол руу, Монголоос- Орос руу аялах манай улсын аяллын хэв маяг хумигдана. Өөрөөр хэлбэл, төмөр замаар холбосон аялал, Байгаль далай ба Монгол- Монгол ба Байгаль далай гэсэн аяллууд энэ зуны тухайд үндсэндээ байхгүй болно.

-Эерэг нөлөөллийн тухайд?

-Шууд нөлөө арай бага ирнэ. Бид Орос, Хятадын голд байгаа гэдгээр агаарын тээврийн эрх чөлөөт нислэг чухал. Ялангуяа манай МИАТ- Франкфурт нислэг саадгүй явна гэж зарлаж байна. Тэгэхээр үүгээр ирэх жуулчдын тоо нэмэгдэх байх. Хэдийгээр Оросын дээгүүр явж байгаа ч гэсэн жуулчдын итгэл, үнэмшил сул гарах болов уу. Хоёрдугаарт, Истанбулаар ирэх жуулчдын тоо эрс нэмэгдэнэ. Барууны жуулчид Туркиш эйрлайнс  нислэгээр ирэх нь тодорхой. Япон, Солонгос тухайд дээр хэлсэн. Хятад ирэх намар хүртэл хилээ нээхгүй шинжтэй байгаа учраас бидний түшиглэх гол цэг Токио, Сөүл, Станбул байна гэж харж байна. Ер нь Монголыг сонирхож ирэх жуулчдад үзүүлэх нөлөө бага. Монголын өөрийн аялал жуулчлалын имидж, зарах гэж буй бүтээгдэхүүний төрөл үүссэн нөхцөл байдлаас хамааралтай биш. Тиймээс энэ чиглэлд анхаарч байгаль, нүүдлийн соёл, органик бүтээгдэхүүн зэрэгт имиждээ компаниуд анхаарлаа хандуулах хэрэгтэй. Ялангуяа хойд Америкийн жуулчид Сөүлээр дамжиж ирэх учраас манай авиа компаниуд энэ чиглэлд нислэгийн маршрут гаргах хэрэгцээ үүснэ. Харин манай компаниуд сурталчилгааны агуулгадаа  Орос, Украины асуудлыг хамааруулсан бичлэг оруулах нь зохимжгүй, хөндлөнгөөс дүгнэлт өгөх хэрэггүй.

-Тэгэхээр  аяллын компаниуд  зардлын шинжилгээгээ шинэчлэх шаардлага үүсэх үү?

-Тийм. Тодруулбал, Монголын аяллын үнэ, зардлын шинжилгээ өснө. Тиймээс компаниуд өсөлтөд тохируулж ашиг үйлдвэрлэх үнийн бодлогоо өөрсдөө тохируулж тооцоолох хэрэгтэй. Түүнчлэн Европоос өмнө нь өмнө нь захиалга авч одоо гүйлгээ хийх гэж байгаа бол гэрээгээ олон улсын гэрээний дагуу, Монголын компаниудаас үл хамаарсан, давагдашгүй хүчин зүйлүүдийг хэрхэн тооцох  төлбөрийнхөө хэдэн хувийг яаж авах уу гэдгээ мэргэжлийн үүднээс хийж, авиа компаниудад нислэгийн уян хатан менежмент хэрэгтэй байна. 

Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин

2022 ОНЫ  ГУРАВДУГААР САРЫН 4. БААСАН ГАРАГ. № 47 (6779)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Албан тушаалтанд хариуцлага тооцлоо
Н.Энх-Амгалан: Мөрийтэй тоглоомыг хориглосон хууль хэрэгжиж эхэлснээр цахим сайтуудын тоо 90 хувиар буурсан
Дамбадаржаа дулааны цахилгаан станцын барилга угсралтын ажил 20 хувьтай үргэлжилж байна
Төв аймгийн Лүн сумын цахилгаан хангамжийг сэргээлээ



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Д.Гантөмөр: Аяллын үнэ, зардлын шинжилгээ өснө

Орос Украины асуудал Монголын аялал жуулчлалд хэрхэн нөлөөлөх талаар  МАЖХ-ны ерөнхийлөгч Д.Гантөмөрийн байр суурийг хүргэж байна.

 

-Орос Украины асуудал Монголын аялал жуулчлалд эерэг, сөрөг ямар нөлөөлөл үзүүлэх бол?

-Аялал жуулчлал тогтвортой, ойлгомжтой, аюулгүй орчинд  хөгждөг эмзэг салбар. Цар тахалд хоригдсон хоёр жилийн хугацаанд олон улсын аялал жуулчлал дэлхий нийтээр энэ жилээс сэргэх нь гэсэн хүлээлттэй байна. Гэвч зарим оронд үүссэн  улс төрийн нөхцөл байдал амаргүй болгох хандлага ажиглагдаж байна. Манай хойд хөрш болсон ОХУ, Украины сөргөлдөөн эерэг, сөрөг үр дагаврыг Монголын аялал жуулчлалын салбарт үзүүлнэ гэж тооцож байна. Украин Европын орнууд дотроо нэг их том орон зайг эзлэхээр орон биш ч гэсэн гадагшаа аялал жуулчлал нь нэмэгдэж буй улс. Ялангуяа  хил орчмын Польш,Молдав зэрэг  орнуудад гол аялагчид нь төвлөрдөг. Нөгөөтэйгүүр,  Европын гаднаас ирдэг жуулчдын төв цэг нь  зүүн, баруун, европын голд байрладаг гэдгээр  олон улсын тэр зүг рүү явж байгаа жуулчдын аялал цуцлагдаж байна. Тиймээс олон улсын жуулчдын төв цэг, “ХАБ”  тэнд бөөгнөрөл үгүй болно гэсэн үг.

-Хоёр орны нөхцөл байдлаас үүдэж олон улсын иргэний агаарын тээвэрт ямар өөрчлөлт гарах бол?

-Энэ бол хамгийн их санаа зовоож байгаа асуудал. Европын орнуудын Иргэний агаарын тээврийн аюулгүй байдлын агентлагаас гурван сарын хугацаанд Оросын нутаг дэвсгэр дээгүүр нислэг үйлдэхгүй байх. Өөрийнхөө нутаг дэвсгэр дээгүүр Оросын онгоцыг нисгэхгүй байх хориглолтыг авах боллоо. Энэ хориглолтод 35 улс багтаж байна. Энэ нь олон улсын аялал жуулчлал болоод Монголын аялал жуулчлалд хүчтэй нөлөөлнө. Өөрөөр хэлбэл, Монгол руу ирдэг гол нислэгүүдийн дийлэнх нь Европ, Азийг холбосон маршрутаар  Оросын нутгийг нэвтэрдэг. Тэгэхээр энэ үйл ажиллагаанд нөлөөлнө. Хоёрдугаарт, газрын тосны үнэ нэмэгдсэнтэй холбоотойгоор  шатахууны үнэ нэмэгдэнэ. Шатахууны  үнэ нэмэгдсэнээр нислэгийн зардал өснө. Оросын нутаг дэвсгэрийг тойрч  урт удаан нислэг нэмэгдэнэ. Тухайлбал ХБНГУ-ын “Lufthansa” олон улсын агаарын тээврийн компани БНСУ руу нислэг үйлдэхэд 90 минут, Токио руу хоёр цагаар илүү нислэг хийхээр болж байна.  Өөрөөр хэлбэл, хуучин нислэгүүдээсээ илүү цагаар нислэг үргэлжлэхээр болж байна. Япон, Солонгос  европын жуулчдын Монгол руу ирдэг дамжлага цэг гол “ХАБ” нь.  Москвагаар дамжиж ирдэггүй. Эдгээр урт нислэг тутамд жуулчид илүү мөнгө төлөх нь тэдний сонголтод нөлөөлж байна. Дэлхий дахинд аялал жуулчлалын нэг хэлбэр болох круз аяллын төв  нь Санкт-Петербург хот. 2019 онд 10 сая гаруй жуулчин гадаадаас авч 84 сая ам.долларыг эргэлдүүлсэн. Тиймээс Оросоос  Монгол руу, Монголоос- Орос руу аялах манай улсын аяллын хэв маяг хумигдана. Өөрөөр хэлбэл, төмөр замаар холбосон аялал, Байгаль далай ба Монгол- Монгол ба Байгаль далай гэсэн аяллууд энэ зуны тухайд үндсэндээ байхгүй болно.

-Эерэг нөлөөллийн тухайд?

-Шууд нөлөө арай бага ирнэ. Бид Орос, Хятадын голд байгаа гэдгээр агаарын тээврийн эрх чөлөөт нислэг чухал. Ялангуяа манай МИАТ- Франкфурт нислэг саадгүй явна гэж зарлаж байна. Тэгэхээр үүгээр ирэх жуулчдын тоо нэмэгдэх байх. Хэдийгээр Оросын дээгүүр явж байгаа ч гэсэн жуулчдын итгэл, үнэмшил сул гарах болов уу. Хоёрдугаарт, Истанбулаар ирэх жуулчдын тоо эрс нэмэгдэнэ. Барууны жуулчид Туркиш эйрлайнс  нислэгээр ирэх нь тодорхой. Япон, Солонгос тухайд дээр хэлсэн. Хятад ирэх намар хүртэл хилээ нээхгүй шинжтэй байгаа учраас бидний түшиглэх гол цэг Токио, Сөүл, Станбул байна гэж харж байна. Ер нь Монголыг сонирхож ирэх жуулчдад үзүүлэх нөлөө бага. Монголын өөрийн аялал жуулчлалын имидж, зарах гэж буй бүтээгдэхүүний төрөл үүссэн нөхцөл байдлаас хамааралтай биш. Тиймээс энэ чиглэлд анхаарч байгаль, нүүдлийн соёл, органик бүтээгдэхүүн зэрэгт имиждээ компаниуд анхаарлаа хандуулах хэрэгтэй. Ялангуяа хойд Америкийн жуулчид Сөүлээр дамжиж ирэх учраас манай авиа компаниуд энэ чиглэлд нислэгийн маршрут гаргах хэрэгцээ үүснэ. Харин манай компаниуд сурталчилгааны агуулгадаа  Орос, Украины асуудлыг хамааруулсан бичлэг оруулах нь зохимжгүй, хөндлөнгөөс дүгнэлт өгөх хэрэггүй.

-Тэгэхээр  аяллын компаниуд  зардлын шинжилгээгээ шинэчлэх шаардлага үүсэх үү?

-Тийм. Тодруулбал, Монголын аяллын үнэ, зардлын шинжилгээ өснө. Тиймээс компаниуд өсөлтөд тохируулж ашиг үйлдвэрлэх үнийн бодлогоо өөрсдөө тохируулж тооцоолох хэрэгтэй. Түүнчлэн Европоос өмнө нь өмнө нь захиалга авч одоо гүйлгээ хийх гэж байгаа бол гэрээгээ олон улсын гэрээний дагуу, Монголын компаниудаас үл хамаарсан, давагдашгүй хүчин зүйлүүдийг хэрхэн тооцох  төлбөрийнхөө хэдэн хувийг яаж авах уу гэдгээ мэргэжлийн үүднээс хийж, авиа компаниудад нислэгийн уян хатан менежмент хэрэгтэй байна. 

Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин

2022 ОНЫ  ГУРАВДУГААР САРЫН 4. БААСАН ГАРАГ. № 47 (6779)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Засгийн газар
  • •Нийслэл
  • •Нийтлэл
  • •Гэмт хэрэг
  • •Фото мэдээ
  • •Шүүхийн танхимаас
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Ипотекийн зээл
  • •Боловсрол
  • •Кино, театр
ХУРААХ
Г.Сайханбаяр генералын ахалсан...
Лука Дончич, Демар Дерозан нар...

Д.Гантөмөр: Аяллын үнэ, зардлын шинжилгээ өснө

Kuzmo 2022-03-04
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Д.Гантөмөр: Аяллын үнэ, зардлын шинжилгээ өснө

Орос Украины асуудал Монголын аялал жуулчлалд хэрхэн нөлөөлөх талаар  МАЖХ-ны ерөнхийлөгч Д.Гантөмөрийн байр суурийг хүргэж байна.

 

-Орос Украины асуудал Монголын аялал жуулчлалд эерэг, сөрөг ямар нөлөөлөл үзүүлэх бол?

-Аялал жуулчлал тогтвортой, ойлгомжтой, аюулгүй орчинд  хөгждөг эмзэг салбар. Цар тахалд хоригдсон хоёр жилийн хугацаанд олон улсын аялал жуулчлал дэлхий нийтээр энэ жилээс сэргэх нь гэсэн хүлээлттэй байна. Гэвч зарим оронд үүссэн  улс төрийн нөхцөл байдал амаргүй болгох хандлага ажиглагдаж байна. Манай хойд хөрш болсон ОХУ, Украины сөргөлдөөн эерэг, сөрөг үр дагаврыг Монголын аялал жуулчлалын салбарт үзүүлнэ гэж тооцож байна. Украин Европын орнууд дотроо нэг их том орон зайг эзлэхээр орон биш ч гэсэн гадагшаа аялал жуулчлал нь нэмэгдэж буй улс. Ялангуяа  хил орчмын Польш,Молдав зэрэг  орнуудад гол аялагчид нь төвлөрдөг. Нөгөөтэйгүүр,  Европын гаднаас ирдэг жуулчдын төв цэг нь  зүүн, баруун, европын голд байрладаг гэдгээр  олон улсын тэр зүг рүү явж байгаа жуулчдын аялал цуцлагдаж байна. Тиймээс олон улсын жуулчдын төв цэг, “ХАБ”  тэнд бөөгнөрөл үгүй болно гэсэн үг.

-Хоёр орны нөхцөл байдлаас үүдэж олон улсын иргэний агаарын тээвэрт ямар өөрчлөлт гарах бол?

-Энэ бол хамгийн их санаа зовоож байгаа асуудал. Европын орнуудын Иргэний агаарын тээврийн аюулгүй байдлын агентлагаас гурван сарын хугацаанд Оросын нутаг дэвсгэр дээгүүр нислэг үйлдэхгүй байх. Өөрийнхөө нутаг дэвсгэр дээгүүр Оросын онгоцыг нисгэхгүй байх хориглолтыг авах боллоо. Энэ хориглолтод 35 улс багтаж байна. Энэ нь олон улсын аялал жуулчлал болоод Монголын аялал жуулчлалд хүчтэй нөлөөлнө. Өөрөөр хэлбэл, Монгол руу ирдэг гол нислэгүүдийн дийлэнх нь Европ, Азийг холбосон маршрутаар  Оросын нутгийг нэвтэрдэг. Тэгэхээр энэ үйл ажиллагаанд нөлөөлнө. Хоёрдугаарт, газрын тосны үнэ нэмэгдсэнтэй холбоотойгоор  шатахууны үнэ нэмэгдэнэ. Шатахууны  үнэ нэмэгдсэнээр нислэгийн зардал өснө. Оросын нутаг дэвсгэрийг тойрч  урт удаан нислэг нэмэгдэнэ. Тухайлбал ХБНГУ-ын “Lufthansa” олон улсын агаарын тээврийн компани БНСУ руу нислэг үйлдэхэд 90 минут, Токио руу хоёр цагаар илүү нислэг хийхээр болж байна.  Өөрөөр хэлбэл, хуучин нислэгүүдээсээ илүү цагаар нислэг үргэлжлэхээр болж байна. Япон, Солонгос  европын жуулчдын Монгол руу ирдэг дамжлага цэг гол “ХАБ” нь.  Москвагаар дамжиж ирдэггүй. Эдгээр урт нислэг тутамд жуулчид илүү мөнгө төлөх нь тэдний сонголтод нөлөөлж байна. Дэлхий дахинд аялал жуулчлалын нэг хэлбэр болох круз аяллын төв  нь Санкт-Петербург хот. 2019 онд 10 сая гаруй жуулчин гадаадаас авч 84 сая ам.долларыг эргэлдүүлсэн. Тиймээс Оросоос  Монгол руу, Монголоос- Орос руу аялах манай улсын аяллын хэв маяг хумигдана. Өөрөөр хэлбэл, төмөр замаар холбосон аялал, Байгаль далай ба Монгол- Монгол ба Байгаль далай гэсэн аяллууд энэ зуны тухайд үндсэндээ байхгүй болно.

-Эерэг нөлөөллийн тухайд?

-Шууд нөлөө арай бага ирнэ. Бид Орос, Хятадын голд байгаа гэдгээр агаарын тээврийн эрх чөлөөт нислэг чухал. Ялангуяа манай МИАТ- Франкфурт нислэг саадгүй явна гэж зарлаж байна. Тэгэхээр үүгээр ирэх жуулчдын тоо нэмэгдэх байх. Хэдийгээр Оросын дээгүүр явж байгаа ч гэсэн жуулчдын итгэл, үнэмшил сул гарах болов уу. Хоёрдугаарт, Истанбулаар ирэх жуулчдын тоо эрс нэмэгдэнэ. Барууны жуулчид Туркиш эйрлайнс  нислэгээр ирэх нь тодорхой. Япон, Солонгос тухайд дээр хэлсэн. Хятад ирэх намар хүртэл хилээ нээхгүй шинжтэй байгаа учраас бидний түшиглэх гол цэг Токио, Сөүл, Станбул байна гэж харж байна. Ер нь Монголыг сонирхож ирэх жуулчдад үзүүлэх нөлөө бага. Монголын өөрийн аялал жуулчлалын имидж, зарах гэж буй бүтээгдэхүүний төрөл үүссэн нөхцөл байдлаас хамааралтай биш. Тиймээс энэ чиглэлд анхаарч байгаль, нүүдлийн соёл, органик бүтээгдэхүүн зэрэгт имиждээ компаниуд анхаарлаа хандуулах хэрэгтэй. Ялангуяа хойд Америкийн жуулчид Сөүлээр дамжиж ирэх учраас манай авиа компаниуд энэ чиглэлд нислэгийн маршрут гаргах хэрэгцээ үүснэ. Харин манай компаниуд сурталчилгааны агуулгадаа  Орос, Украины асуудлыг хамааруулсан бичлэг оруулах нь зохимжгүй, хөндлөнгөөс дүгнэлт өгөх хэрэггүй.

-Тэгэхээр  аяллын компаниуд  зардлын шинжилгээгээ шинэчлэх шаардлага үүсэх үү?

-Тийм. Тодруулбал, Монголын аяллын үнэ, зардлын шинжилгээ өснө. Тиймээс компаниуд өсөлтөд тохируулж ашиг үйлдвэрлэх үнийн бодлогоо өөрсдөө тохируулж тооцоолох хэрэгтэй. Түүнчлэн Европоос өмнө нь өмнө нь захиалга авч одоо гүйлгээ хийх гэж байгаа бол гэрээгээ олон улсын гэрээний дагуу, Монголын компаниудаас үл хамаарсан, давагдашгүй хүчин зүйлүүдийг хэрхэн тооцох  төлбөрийнхөө хэдэн хувийг яаж авах уу гэдгээ мэргэжлийн үүднээс хийж, авиа компаниудад нислэгийн уян хатан менежмент хэрэгтэй байна. 

Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин

2022 ОНЫ  ГУРАВДУГААР САРЫН 4. БААСАН ГАРАГ. № 47 (6779)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Ярилцлага   #ММ-ын тодруулга  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Албан тушаалтанд хариуцлага тооцлоо
Н.Энх-Амгалан: Мөрийтэй тоглоомыг хориглосон хууль хэрэгжиж эхэлснээр цахим сайтуудын тоо 90 хувиар буурсан
Дамбадаржаа дулааны цахилгаан станцын барилга угсралтын ажил 20 хувьтай үргэлжилж байна
Төв аймгийн Лүн сумын цахилгаан хангамжийг сэргээлээ
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

Сэтгэгдэл үлдээх
  • Цагаар
  • Таалагдсан
  • Цагаар
    • Цагаар
    • Таалагдсан

Сэтгэгдэл байхгүй байна.
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
7 цагийн өмнө өмнө

Түүхт 100 жилийнхээ ойтой золгож буй Увс аймгийг Сүхбаатарын одонгоор шагналаа

7 цагийн өмнө өмнө

Дуучин С.Жавхланд Ардын жүжигчин, Дархан аварга Н.Батсуурьд Гавьяат тамирчин цол хүртээлээ

9 цагийн өмнө өмнө

Төр, нийгмийн зүтгэлтэн Ю.Цэдэнбалын хөшөөнд хүндэтгэл үзүүллээ

10 цагийн өмнө өмнө

Албан тушаалтанд хариуцлага тооцлоо

10 цагийн өмнө өмнө

Н.Энх-Амгалан: Мөрийтэй тоглоомыг хориглосон хууль хэрэгжиж эхэлснээр цахим сайтуудын тоо 90 хувиар буурсан

10 цагийн өмнө өмнө

Дамбадаржаа дулааны цахилгаан станцын барилга угсралтын ажил 20 хувьтай үргэлжилж байна

12 цагийн өмнө өмнө

Төв аймгийн Лүн сумын цахилгаан хангамжийг сэргээлээ

12 цагийн өмнө өмнө

Тусгай замын автобус төслийн ТЭЗҮ-ийн ажлын даалгавар боловсруулж байна

13 цагийн өмнө өмнө

Монголын жүдочид 11 медальтайгаар Улаанбаатарын их дуулгыг өндөрлүүллээ

13 цагийн өмнө өмнө

The MongolZ баг "IEM Cologne 2025" тэмцээний шигшээ шатанд шалгарлаа

13 цагийн өмнө өмнө

“Тойргийн 15 тэрбум”-аар тогтолцоогоо солих уу?!

14 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч “Алт-3” аяныг хэрэгжүүлэх УИХ-ын тогтоолд хэсэгчилсэн хориг тавилаа

14 цагийн өмнө өмнө

Г.Занданшатар: Оюун санаа нь хүчирхэг өв уламжлалтай үндэстэн сэргэн манддаг

14 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхий сайд “Чойр-Мандалговь-Арвайхээр” төслийн Арвайхээрийн хоёр түвшний уулзвар бүхий автозамын бүтээн байгуулалттай танилцлаа

14 цагийн өмнө өмнө

Үс засуулвал бие эрхтний хүч сайжирна

14 цагийн өмнө өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 23-25 хэм дулаан байна

2025-07-25 өмнө

116 айлын гэр нурж, хашаа, байшингийн дээвэр хууларсан зэрэг дуудлага, мэдээлэл бүртгэгдлээ

2025-07-25 өмнө

Тажикистан-Монголын анхны бизнес форум боллоо

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүхэд Тажикистан Улсын Мажлиси Намояндогон-ы дарга Идизода Файзали бараалхлаа

2025-07-25 өмнө

Нэгдүгээр тойрог замын гүйцэтгэгчийг шалгаруулах нээлттэй тендерийг ирэх сард зарлана

2025-07-25 өмнө

Хот, нийтийн аж ахуйн салбарын парк шинэчлэлтийн хүрээнд CAT олон үйлдэлтэй бага оврын 10 ширхэг ачигч машиныг хүлээн авлаа

2025-07-25 өмнө

Жүдо бөхийн Улаанбаатарын “Их дуулга” тэмцээн өнөөдөр эхэлнэ

2025-07-25 өмнө

“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ

2025-07-25 өмнө

Улаанбаатар Амазонс багийн эмэгтэйчүүд Францын Орлейнс багтай хасагдах шатанд тоглоно

2025-07-25 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 20 дугаар хороонд 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил 85 хувьтай үргэлжилж байна

2025-07-25 өмнө

Эмомали Рахмон: Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн энэ айлчлал харилцаа, хамтын ажиллагааг урагшлуулахад жинтэй хувь нэмэр оруулна гэдэгт итгэлтэй байна

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүх: “Чингис хаан” үндэсний музей болон Тажикистан Улсын Үндэсний музей соёлын өвийг судлан хамгаалах, түгээн дэлгэрүүлэх хамтын ажиллагааны үндсийг тавьсанд сэтгэл хангалуун байна

2025-07-25 өмнө

Монгол, Тажикистаны харилцаа, хамтын ажиллагааны баримт бичгүүдэд гарын үсэг зурлаа

2025-07-25 өмнө

Туулын хурдны замын газар чөлөөлөлтөд 115 нэгж талбараас өнөөдрийн байдлаар 15 нэгж талбарт газар дүйцүүлэн олгоод байна

2025-07-25 өмнө

Зургаан цагаан мэнгэтэй хөхөгчин хонь өдөр

САНАЛ БОЛГОХ
2025-07-25 өмнө

116 айлын гэр нурж, хашаа, байшингийн дээвэр хууларсан зэрэг дуудлага, мэдээлэл бүртгэгдлээ

2025-07-24 өмнө

Нисдэг тэргээр алба хаагчдыг түймрийн голомтод хүргэлээ

2025-07-24 өмнө

Газарчны уулзвараас "Цайз 16"-ийн уулзвар хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

2025-07-25 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 20 дугаар хороонд 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил 85 хувьтай үргэлжилж байна

2025-07-24 өмнө

Газрын ховор элемент ба өрсөлдөөн

2025-07-25 өмнө

Эмомали Рахмон: Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн энэ айлчлал харилцаа, хамтын ажиллагааг урагшлуулахад жинтэй хувь нэмэр оруулна гэдэгт итгэлтэй байна

2025-07-24 өмнө

ТЭЗҮ-ийг холбогдох яамдын мэргэжлийн зөвлөлөөр батлууллаа

2025-07-24 өмнө

Тэмээтэй хөшөөний уулзвараас Зайсангийн гүүр хүртэлх авто замыг хааж, шинэчилнэ

2025-07-25 өмнө

Хот, нийтийн аж ахуйн салбарын парк шинэчлэлтийн хүрээнд CAT олон үйлдэлтэй бага оврын 10 ширхэг ачигч машиныг хүлээн авлаа

2025-07-24 өмнө

Н.Отгонбаяр: Ногоон байгууламж хариуцсан ажилчдын цалинг 3-3.5 сая төгрөг болгоно

2025-07-24 өмнө

Э.Т, Ц.С, Л.А нарыг яллагдагчаар татсан байна

2025-07-24 өмнө

Намьянжугийн гудамжнаас Халдвартын эцэс хүртэлх замыг хааж, шинэчилнэ

2025-07-24 өмнө

Гэр бүлийн хүчирхийллийн улмаас гэрлэлт цуцлуулах нэхэмжлэл гаргасан бол...

2025-07-24 өмнө

Саппорогийн уулзвараас Баруун 4 зам хүртэлх явган замыг шинэчлэх ажил үргэлжилж байна

2025-07-25 өмнө

“…Ухаахудагаас хувь хүртэх үү, Ухаахудагийг хувьд үлдээх үү” гэдгийг УИХ-ын 11 гишүүн шийднэ

2025-07-25 өмнө

Улаанбаатар Амазонс багийн эмэгтэйчүүд Францын Орлейнс багтай хасагдах шатанд тоглоно

2025-07-25 өмнө

Нэгдүгээр тойрог замын гүйцэтгэгчийг шалгаруулах нээлттэй тендерийг ирэх сард зарлана

2025-07-24 өмнө

“FIBA 3x3 Jakarta” тэмцээнд Монгол Улсыг төлөөлж хоёр баг өрсөлдөнө

2025-07-25 өмнө

Зургаан цагаан мэнгэтэй хөхөгчин хонь өдөр

2025-07-24 өмнө

У.Хүрэлсүх, Бүгд Найрамдах Тажикистан Улсын Ерөнхийлөгч Эмомали Рахмон нар албан ёсны хэлэлцээ хийлээ

2025-07-25 өмнө

Туулын хурдны замын газар чөлөөлөлтөд 115 нэгж талбараас өнөөдрийн байдлаар 15 нэгж талбарт газар дүйцүүлэн олгоод байна

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүхэд Тажикистан Улсын Мажлиси Намояндогон-ы дарга Идизода Файзали бараалхлаа

2025-07-25 өмнө

У.Хүрэлсүх: “Чингис хаан” үндэсний музей болон Тажикистан Улсын Үндэсний музей соёлын өвийг судлан хамгаалах, түгээн дэлгэрүүлэх хамтын ажиллагааны үндсийг тавьсанд сэтгэл хангалуун байна

2025-07-24 өмнө

“FIBA 3x3 Jakarta” тэмцээнд Монгол Улсын шигшээ баг хасагдлаа

2025-07-25 өмнө

Жүдо бөхийн Улаанбаатарын “Их дуулга” тэмцээн өнөөдөр эхэлнэ

2025-07-25 өмнө

Тажикистан-Монголын анхны бизнес форум боллоо

2025-07-24 өмнө

COP17 бага хуралд гадаадын 7-10 мянган зочин, төлөөлөгч оролцоно гэж төлөвлөжээ

2025-07-24 өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхийг албан ёсоор угтлаа

2025-07-25 өмнө

Бороо орохгүй, өдөртөө 21-23 хэм дулаан байна

2025-07-23 өмнө

Орон сууцны санхүүжилтийн тусгайлсан банк байгуулна

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.