• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



“Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих ажлын явцтай танилцлаа

Монгол Улсын Засгийн газрын гишүүн, Зам, тээврийн сайд Б.Дэлгэрсайхан өнөөдөр (2025.07.14) Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Төмөр замын газар, “Монголын төмөр зам” ТӨХК-ийн удирдлагууд, инженер техникийн ажилчдаас бүрдсэн Ажлын хэсгийн хамт “Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих төслийн ажлын явцтай биечлэн танилцлаа.

Энэхүү шинээр баригдаж буй “Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам нь “Улаанбаатар төмөр зам” ХНН-ийн “Багахангай” өртөөнөөс салбарлан Төв аймгийн Сэргэлэн сумын урдуур болон  ”Чингис хаан”  нисэх онгоцны буудлын урдуур чиглэн Хөшигийн хөндийд төлөвлөгдөж буй ачаа тээврийн гол зангилаа болох “Тээвэр логистикийн бүс” хүрэх төмөр замын салаа зам юм.

Багахангай өртөөний өргөтгөл хэсэг буюу төмөр зам салаалах хэсгийн ажлыг "Улаанбаатар төмөр зам" ХНН-ийн инженер техникийн ажилтнууд 2025 оны 06 сарын 10-аас 07 сарын 08-ны хооронд хийж гүйцэтгэсэн байна.

Энэ ажлын хүрээнд төмөр замын угсралтын ажил, дохиолол холбооны кабелийг зөөх, гармын хаах дохио, ПАШ хаалт, релен шкаф, удирдах самбар, камерын цамхагийг зөөж байрлуулсан байна. Мөн гармын жижүүрийн байрыг зөөж, буцааж суурилуулсан байна. Эрчим хүчний чиглэлээр хуучин байсан модон тулгууртай агаарын шугамыг сольж шинэчлэн төмөр бетон тулгуураар солих зэрэг ажлыг хийж, барилгын ажлыг хэвийн үйл ажиллагаанд оруулж дууссан байна. 

 

Багахангай өртөөнөөс цааш үргэлжлэх Багахангай Хөшгийн хөндий чиглэлийн салбар төмөр замын шугам нь нийт 102 км урт дан замтай, 2 өртөө, 4 зөрлөгтэй, 2,5 км урт орчим гүүрэн байгууламжтай байхаар төлөвлөгдөж байгаа юм. Төмөр замын барилгын ажлыг өнөөдрийн байдлаар  70 орчим дотоодын ААН, компаниуд уртгасан цагаар буюу 24 цагаар хийж гүйцэтгэж байна.

Төмөр замыг холбогдох хууль тогтоомж, олон улсын стандарт, шаардлагад нийцүүлэн барьж байгуулах ажлыг “Монголын төмөр зам” ТӨХК гардан хариуцаж байна. Бүтээн байгуулалтын ажлыг 2025 оны 9-10 дугаар сард дуусгаж ашиглалтад оруулахаар шахуу төлөвлөгөөтэй ажиллаж байгааг албаныхан хэлж байна.

Багахангай-Хөшигийн хөндий чиглэлийн төмөр зам ашиглалтад орсноор Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулах, дэд бүтцийг тэлэх Засгийн газрын бодлогтой уялдаж байгааг  дурдах нь чухал юм. Тухайлбал, нийслэлийн төмөр зам, автозам огтлолцдог гол гармууд дээр галт тэрэгний хөдөлгөөнд хоногт дунджаар 144 минутыг зарцуулж,  авто замын хөдөлгөөнийг хаадаг бол энэ салбар төмөр зам ашиглалтад орсноор дээрх хугацааг 21-120 минутаар багасгах боломжтой бөгөөд тэр хэрээр  автозамын түгжрэлийг бууруулна хэмээн мэргэжилтнүүд тооцоолж буй юм.  

Мөн Улаанбаатар хот, тээвэр логистикийн гол зангилаа бүс болох Хөшигийн хөндийд баригдах “Тээвэр логистикийн төв” рүү дэд бүтцээ тэлэх, нийслэлийн  иргэд Хөшигийн хөндийн нисэх буудлыг түшиглэсэн анхны дагуул хот  руу  шилжин суурьших, тэнд ажиллаж амьдрах боломж бүрдэнэ хэмээн төлөвлөж байна.   

Бүтээн байгуулалтын ажилд одоогоор 70 орчим дотоодын ААН буюу  дан монгол компаниуд,   3000 орчим инженер техникийн ажилтнууд, 1500 орчим техник хэрэгсэл,  машин механизм ажиллаж байна.  

Энэ удаагийн төсөл нь дан дотоодын ААН буюу 100 хувь монгол компаниудыг оролцуулж,  түр болон байнгын ажлын байраар хангаж байгаа бөгөөд  уул уурхайн компаниудыг тус төслийн тэсэлгээний ажилд гэрээлж оруулснаар төмөр замын доод бүтцийн ажил буюу суурь шорооны ажил, ухмалын ажлыг богино хугацаанд урагшлуулах зэрэг олон давуу  талтай байгааг инженер техникийн ажилтнууд онцолж байлаа.  

Багахангай-Хөшигийн хөндий салбар төмөр замын доод бүтцийн ажлын явц дотроо хэд хэдэн чиглэлд хэрэгжиж байна. Төслийн ажлын явц одоогоор  төлөвлөгөөний дагуу урагшилж байгаа бөгөөд ЗТЯ, Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Төмөр замын газар, Замын хөгжлийн төв, Монголын Төмөр зам ТӨҮГ зэрэг 6 газраас бүрдсэн хяналтын хэсэг хамтран ажиллаж байна. 

Төмөр замын ажлын явц буюу нийт 651.1 у/м дам нуруут гүүрийн ажил 37 хувийн гүйцэтгэлтэй, далан байгуулах ажил 14.2 хувь, газар шорооны ажил буюу ухмал байгуулах ажил 34.3 хувийн гүйцэтгэлтэй явж байна. 

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа
Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө
Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа
Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



“Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих ажлын явцтай танилцлаа

Монгол Улсын Засгийн газрын гишүүн, Зам, тээврийн сайд Б.Дэлгэрсайхан өнөөдөр (2025.07.14) Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Төмөр замын газар, “Монголын төмөр зам” ТӨХК-ийн удирдлагууд, инженер техникийн ажилчдаас бүрдсэн Ажлын хэсгийн хамт “Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих төслийн ажлын явцтай биечлэн танилцлаа.

Энэхүү шинээр баригдаж буй “Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам нь “Улаанбаатар төмөр зам” ХНН-ийн “Багахангай” өртөөнөөс салбарлан Төв аймгийн Сэргэлэн сумын урдуур болон  ”Чингис хаан”  нисэх онгоцны буудлын урдуур чиглэн Хөшигийн хөндийд төлөвлөгдөж буй ачаа тээврийн гол зангилаа болох “Тээвэр логистикийн бүс” хүрэх төмөр замын салаа зам юм.

Багахангай өртөөний өргөтгөл хэсэг буюу төмөр зам салаалах хэсгийн ажлыг "Улаанбаатар төмөр зам" ХНН-ийн инженер техникийн ажилтнууд 2025 оны 06 сарын 10-аас 07 сарын 08-ны хооронд хийж гүйцэтгэсэн байна.

Энэ ажлын хүрээнд төмөр замын угсралтын ажил, дохиолол холбооны кабелийг зөөх, гармын хаах дохио, ПАШ хаалт, релен шкаф, удирдах самбар, камерын цамхагийг зөөж байрлуулсан байна. Мөн гармын жижүүрийн байрыг зөөж, буцааж суурилуулсан байна. Эрчим хүчний чиглэлээр хуучин байсан модон тулгууртай агаарын шугамыг сольж шинэчлэн төмөр бетон тулгуураар солих зэрэг ажлыг хийж, барилгын ажлыг хэвийн үйл ажиллагаанд оруулж дууссан байна. 

 

Багахангай өртөөнөөс цааш үргэлжлэх Багахангай Хөшгийн хөндий чиглэлийн салбар төмөр замын шугам нь нийт 102 км урт дан замтай, 2 өртөө, 4 зөрлөгтэй, 2,5 км урт орчим гүүрэн байгууламжтай байхаар төлөвлөгдөж байгаа юм. Төмөр замын барилгын ажлыг өнөөдрийн байдлаар  70 орчим дотоодын ААН, компаниуд уртгасан цагаар буюу 24 цагаар хийж гүйцэтгэж байна.

Төмөр замыг холбогдох хууль тогтоомж, олон улсын стандарт, шаардлагад нийцүүлэн барьж байгуулах ажлыг “Монголын төмөр зам” ТӨХК гардан хариуцаж байна. Бүтээн байгуулалтын ажлыг 2025 оны 9-10 дугаар сард дуусгаж ашиглалтад оруулахаар шахуу төлөвлөгөөтэй ажиллаж байгааг албаныхан хэлж байна.

Багахангай-Хөшигийн хөндий чиглэлийн төмөр зам ашиглалтад орсноор Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулах, дэд бүтцийг тэлэх Засгийн газрын бодлогтой уялдаж байгааг  дурдах нь чухал юм. Тухайлбал, нийслэлийн төмөр зам, автозам огтлолцдог гол гармууд дээр галт тэрэгний хөдөлгөөнд хоногт дунджаар 144 минутыг зарцуулж,  авто замын хөдөлгөөнийг хаадаг бол энэ салбар төмөр зам ашиглалтад орсноор дээрх хугацааг 21-120 минутаар багасгах боломжтой бөгөөд тэр хэрээр  автозамын түгжрэлийг бууруулна хэмээн мэргэжилтнүүд тооцоолж буй юм.  

Мөн Улаанбаатар хот, тээвэр логистикийн гол зангилаа бүс болох Хөшигийн хөндийд баригдах “Тээвэр логистикийн төв” рүү дэд бүтцээ тэлэх, нийслэлийн  иргэд Хөшигийн хөндийн нисэх буудлыг түшиглэсэн анхны дагуул хот  руу  шилжин суурьших, тэнд ажиллаж амьдрах боломж бүрдэнэ хэмээн төлөвлөж байна.   

Бүтээн байгуулалтын ажилд одоогоор 70 орчим дотоодын ААН буюу  дан монгол компаниуд,   3000 орчим инженер техникийн ажилтнууд, 1500 орчим техник хэрэгсэл,  машин механизм ажиллаж байна.  

Энэ удаагийн төсөл нь дан дотоодын ААН буюу 100 хувь монгол компаниудыг оролцуулж,  түр болон байнгын ажлын байраар хангаж байгаа бөгөөд  уул уурхайн компаниудыг тус төслийн тэсэлгээний ажилд гэрээлж оруулснаар төмөр замын доод бүтцийн ажил буюу суурь шорооны ажил, ухмалын ажлыг богино хугацаанд урагшлуулах зэрэг олон давуу  талтай байгааг инженер техникийн ажилтнууд онцолж байлаа.  

Багахангай-Хөшигийн хөндий салбар төмөр замын доод бүтцийн ажлын явц дотроо хэд хэдэн чиглэлд хэрэгжиж байна. Төслийн ажлын явц одоогоор  төлөвлөгөөний дагуу урагшилж байгаа бөгөөд ЗТЯ, Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Төмөр замын газар, Замын хөгжлийн төв, Монголын Төмөр зам ТӨҮГ зэрэг 6 газраас бүрдсэн хяналтын хэсэг хамтран ажиллаж байна. 

Төмөр замын ажлын явц буюу нийт 651.1 у/м дам нуруут гүүрийн ажил 37 хувийн гүйцэтгэлтэй, далан байгуулах ажил 14.2 хувь, газар шорооны ажил буюу ухмал байгуулах ажил 34.3 хувийн гүйцэтгэлтэй явж байна. 



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Нийтлэл
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Чуулган
  • •Фото мэдээ
  • •Нийслэл
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Уул уурхай
  • •Боловсрол
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Яам, Агентлаг
  • •E-Sport
  • •Ипотекийн зээл
ХУРААХ
Н.Нандинхүслэн 19 оноог авч эхний...
Бороо орохгүй, өдөртөө 27-29 хэм...

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих ажлын явцтай танилцлаа

Kuzmo 2025-07-14
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
“Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих ажлын явцтай танилцлаа

Монгол Улсын Засгийн газрын гишүүн, Зам, тээврийн сайд Б.Дэлгэрсайхан өнөөдөр (2025.07.14) Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Төмөр замын газар, “Монголын төмөр зам” ТӨХК-ийн удирдлагууд, инженер техникийн ажилчдаас бүрдсэн Ажлын хэсгийн хамт “Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам барих төслийн ажлын явцтай биечлэн танилцлаа.

Энэхүү шинээр баригдаж буй “Багахангай-Хөшигийн хөндий” чиглэлийн салбар төмөр зам нь “Улаанбаатар төмөр зам” ХНН-ийн “Багахангай” өртөөнөөс салбарлан Төв аймгийн Сэргэлэн сумын урдуур болон  ”Чингис хаан”  нисэх онгоцны буудлын урдуур чиглэн Хөшигийн хөндийд төлөвлөгдөж буй ачаа тээврийн гол зангилаа болох “Тээвэр логистикийн бүс” хүрэх төмөр замын салаа зам юм.

Багахангай өртөөний өргөтгөл хэсэг буюу төмөр зам салаалах хэсгийн ажлыг "Улаанбаатар төмөр зам" ХНН-ийн инженер техникийн ажилтнууд 2025 оны 06 сарын 10-аас 07 сарын 08-ны хооронд хийж гүйцэтгэсэн байна.

Энэ ажлын хүрээнд төмөр замын угсралтын ажил, дохиолол холбооны кабелийг зөөх, гармын хаах дохио, ПАШ хаалт, релен шкаф, удирдах самбар, камерын цамхагийг зөөж байрлуулсан байна. Мөн гармын жижүүрийн байрыг зөөж, буцааж суурилуулсан байна. Эрчим хүчний чиглэлээр хуучин байсан модон тулгууртай агаарын шугамыг сольж шинэчлэн төмөр бетон тулгуураар солих зэрэг ажлыг хийж, барилгын ажлыг хэвийн үйл ажиллагаанд оруулж дууссан байна. 

 

Багахангай өртөөнөөс цааш үргэлжлэх Багахангай Хөшгийн хөндий чиглэлийн салбар төмөр замын шугам нь нийт 102 км урт дан замтай, 2 өртөө, 4 зөрлөгтэй, 2,5 км урт орчим гүүрэн байгууламжтай байхаар төлөвлөгдөж байгаа юм. Төмөр замын барилгын ажлыг өнөөдрийн байдлаар  70 орчим дотоодын ААН, компаниуд уртгасан цагаар буюу 24 цагаар хийж гүйцэтгэж байна.

Төмөр замыг холбогдох хууль тогтоомж, олон улсын стандарт, шаардлагад нийцүүлэн барьж байгуулах ажлыг “Монголын төмөр зам” ТӨХК гардан хариуцаж байна. Бүтээн байгуулалтын ажлыг 2025 оны 9-10 дугаар сард дуусгаж ашиглалтад оруулахаар шахуу төлөвлөгөөтэй ажиллаж байгааг албаныхан хэлж байна.

Багахангай-Хөшигийн хөндий чиглэлийн төмөр зам ашиглалтад орсноор Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулах, дэд бүтцийг тэлэх Засгийн газрын бодлогтой уялдаж байгааг  дурдах нь чухал юм. Тухайлбал, нийслэлийн төмөр зам, автозам огтлолцдог гол гармууд дээр галт тэрэгний хөдөлгөөнд хоногт дунджаар 144 минутыг зарцуулж,  авто замын хөдөлгөөнийг хаадаг бол энэ салбар төмөр зам ашиглалтад орсноор дээрх хугацааг 21-120 минутаар багасгах боломжтой бөгөөд тэр хэрээр  автозамын түгжрэлийг бууруулна хэмээн мэргэжилтнүүд тооцоолж буй юм.  

Мөн Улаанбаатар хот, тээвэр логистикийн гол зангилаа бүс болох Хөшигийн хөндийд баригдах “Тээвэр логистикийн төв” рүү дэд бүтцээ тэлэх, нийслэлийн  иргэд Хөшигийн хөндийн нисэх буудлыг түшиглэсэн анхны дагуул хот  руу  шилжин суурьших, тэнд ажиллаж амьдрах боломж бүрдэнэ хэмээн төлөвлөж байна.   

Бүтээн байгуулалтын ажилд одоогоор 70 орчим дотоодын ААН буюу  дан монгол компаниуд,   3000 орчим инженер техникийн ажилтнууд, 1500 орчим техник хэрэгсэл,  машин механизм ажиллаж байна.  

Энэ удаагийн төсөл нь дан дотоодын ААН буюу 100 хувь монгол компаниудыг оролцуулж,  түр болон байнгын ажлын байраар хангаж байгаа бөгөөд  уул уурхайн компаниудыг тус төслийн тэсэлгээний ажилд гэрээлж оруулснаар төмөр замын доод бүтцийн ажил буюу суурь шорооны ажил, ухмалын ажлыг богино хугацаанд урагшлуулах зэрэг олон давуу  талтай байгааг инженер техникийн ажилтнууд онцолж байлаа.  

Багахангай-Хөшигийн хөндий салбар төмөр замын доод бүтцийн ажлын явц дотроо хэд хэдэн чиглэлд хэрэгжиж байна. Төслийн ажлын явц одоогоор  төлөвлөгөөний дагуу урагшилж байгаа бөгөөд ЗТЯ, Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Төмөр замын газар, Замын хөгжлийн төв, Монголын Төмөр зам ТӨҮГ зэрэг 6 газраас бүрдсэн хяналтын хэсэг хамтран ажиллаж байна. 

Төмөр замын ажлын явц буюу нийт 651.1 у/м дам нуруут гүүрийн ажил 37 хувийн гүйцэтгэлтэй, далан байгуулах ажил 14.2 хувь, газар шорооны ажил буюу ухмал байгуулах ажил 34.3 хувийн гүйцэтгэлтэй явж байна. 

ФОТО:

Сэдвүүд : #Фото мэдээ  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа
Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө
Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа
Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
10 цагийн өмнө өмнө

А.Миеэгомбо: Эрүүл Мэндийн Яамны тендерийн ажлыг хийж гүйцэтгээд, үлдэгдэл мөнгөө авч чаддаггүй ээ

10 цагийн өмнө өмнө

Б.Энх-Оргил өнөөдөр дэлхийн аварга цолны төлөө тулалдана

11 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа

11 цагийн өмнө өмнө

Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө

11 цагийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний өдөр нэг хожил, нэг хожигдолтой боллоо

11 цагийн өмнө өмнө

Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа

11 цагийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно

11 цагийн өмнө өмнө

Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой

11 цагийн өмнө өмнө

“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?

11 цагийн өмнө өмнө

Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна

11 цагийн өмнө өмнө

Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ

11 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр

12 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” төмөр замын төслийн бүтээн байгуулалт 84 хувьтай байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн Онцгой байдлын газарт ажиллаж, холбогдох үүрэг чиглэлийг өглөө

1 өдрийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний тоглолтоо "Imperial Esports" багтай хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гадаад валютын улсын нөөцийн хэмжээ 6.0 тэрбум ам.долларт буюу түүхэн дээд хэмжээнд хүрлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Энэ онд 3933 нэгж талбар чөлөөлж, орон сууц, дэд бүтцийн төслүүдийг хэрэгжүүлж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Түлш хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвөөс яндан, зуух хөөлөх ажлыг тогтмол хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Зэсийн баяжмал хайлуулах, боловсруулах үйлдвэрийн эрх зүйн орчныг сайжруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахим системд холбогдох мэдээллийг нэгтгэж ажиллахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний хөгжлийн газрыг тохируулагч агентлаг болгох санал

1 өдрийн өмнө өмнө

“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 10-12 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгуулжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын хуралдаанаар үнийн өсөлтийн асуудлаар танилцуулга сонсоно

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

САНАЛ БОЛГОХ
2025-11-28 өмнө

Нийслэлийн сургуулиуд цахимаар хичээллэх хуваарь гаргажээ

2025-11-28 өмнө

Хамтран зээлдэгч ипотекийн зээлд дахин хамрагдах боломжтой юу?

2025-11-28 өмнө

Улаанбаатар метро төслийн бүтээн байгуулалтыг 2026 онд эхлүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Н.Алтанхуяг, Лу.Гантөмөр нар Ерөнхийлөгчид өрсөлдөнө

2025-11-28 өмнө

С.Наранцогтыг тушаал ахиулах нь Д.Амарбаясгалан асуудалгүй гэсэн үг үү?

2025-11-28 өмнө

Өвлийн элсэлтийн шалгалт арванхоёрдугаар сарын 4-нд эхэлнэ

2025-11-30 өмнө

Гандантэгчэнлин хийдийн гэрэлтүүлгийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-11-30 өмнө

Бичил хорооллын таван байрны фасад дулаалгын ажил дууслаа

2025-11-29 өмнө

Тун удахгүй: “SANTA VILLAGE - САНТАГИЙН ТОСГОН”

2025-11-29 өмнө

“Эрдэнэс тавантоглой” ХК-д хийх хөндлөнгийн аудит эхэллээ

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: Орон сууцны шинэ загвар, ухаалаг шийдэл бүхий төсөл, хөтөлбөрүүдийг эрчимтэй хэрэгжүүлж байна

2025-12-02 өмнө

Битүүмжлэх технологийг ашиглан барилга угсралтын ажлыг үргэлжлүүлж байна

2025-11-30 өмнө

Лаг хатааж шатаах үйлдвэр төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн бүрэн шинжилгээ хийнэ

2025-11-28 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2025-11-29 өмнө

СХД-ийн эмнэлэгт эмчлүүлж буй хүүхдийн 81 хувь нь томуугийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдаагүй байна

2025-12-01 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 10-р хорооны өрхийн ЭМТ-ийн барилгын ажил дууслаа

2025-12-02 өмнө

Сүхбаатарын талбайгаас Скай Резорт чиглэлд автобус явна

2025-12-01 өмнө

Х.Нямбаатар: 100-4200 кВт-ын зуухтай ӨЭМТ, хорооны байруудыг ирэх жил хийн болон цахилгаан халаагуурт шилжүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Электрон тамхийг тусгай зөвшөөрөлтэй худалддаг болно

2025-12-01 өмнө

Н.Наранбаатар: Хүүхдийн хэвтэн эмчлүүлэх 1280 орыг нэмлээ

2025-12-01 өмнө

Монголбанкны Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчтэй хийх сонсгол болно

2025-11-28 өмнө

Л.Өлзийсайханы үүрэг хүлээх цаг буюу Цэцээс УИХ руу буцахын учир…

2025-11-29 өмнө

Г.Занданшатар: Төсвийг танаснаар зөв голдиролд нь оруулж чадсан

2025-11-29 өмнө

“Богдхан уулын хишиг” барилдаан өнөөдөр болно

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-3 орчимд агаар бохирдолтой байгаа

2025-12-02 өмнө

СХД-ийн 62 дугаар сургуулийн өргөтгөлийг ашиглалтад орууллаа

2025-12-01 өмнө

Ипотекийн зээлдэгчийн орлогыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

2025-11-30 өмнө

Л.Энхрийлэн Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

2025-12-02 өмнө

“Нэр нь үл мэдэгдэх цэргийн бунхан”-д цэцэг өргөж, хүндэтгэл үзүүллээ

2025-11-29 өмнө

Төрийн өмчит зарим компанийн удирдлагад хариуцлага тооцно

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.