• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Хот байгуулах, төлөвлөх нь суурь судалгаанд суурилсан, зурж зурагласан инженерийн ажил байдаг. Ингэж байж эмх цэгцтэй, өнгө үзэмжтэй, цэвэр цэмцгэр ёстой л нөгөө “Аз жаргалтай” хот болно.  Тэгвэл Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод 500-600 мянган хүн амьдрах боломжтой хэмээн төлөвлөж байж.  Ийм учраас автозам, байшин барилга гээд дэд бүтцийг нь үүнд тохируулан байгуулсан гэж байгаа. 1990 онд Улаанбаатар хот  550 мянган хүн амтай байж.  Өнөөдөр 1.6 сая хүн ам чихэлдэн амьдарч шийдэх ёстой асуудал шил шилээ даран хуралдаж байна. Зөвхөн авто замыг аваад үзье. 

Нийслэлийн авто замын сүлжээ  өнөөдөр 1135 км. Үүнд  гэр хорооллын гудамжны замаас эхлээд хотыг хөндлөн гулд сүлжсэн хатуу хучилттай  зам бүгд орно. Одоогоос яг 10 жилийн өмнө Улаанбаатар хот 954 км авто замын сүлжээтэй байж. Энэ хоёр тоо баримтыг харьцуулаад харвал авто замын сүлжээ 181 км-ээр нэмэгдсэн байгаа юм. Дээрх  замын сүлжээгээр зорчиж буй  автомашины тоог харвал даруй дөрөв дахин өссөн дүн гарна.

Тодруулбал, 10 жилийн өмнө 234- мянган автомашин нийслэлд бүртгэлтэй байсан бол өнөөдөр 632 мянгад хүржээ.  Ийм болохоор Улаанбаатар хотын авто зам түгжирч оршин суугчид нь бухимдах нь гарцаагүй. Хэдийгээр анх төлөвлөсөн хэмжээнээс хүн амын тоо хэтэрч байсан ч ирээдүйд гарах сөрөг үр дагаврыг  хотын дарга нар тооцоолохыг хүссэнгүй. Шат дараатай ажил ч хийгээгүй. Бүхнийг зөвхөн мөнгө хэмээн харж ирсний гор одоо гарч бөгс эргэх зайгүй ширэнгэн ой сүндэрлэж байна. 

Ийм учраас инженерийн шийдэл гаргаж түгжрэл болон бусад асуудлыг шийдвэрлэхэд нэн бэрх болжээ. Гэхдээ хотын түгжрэлийг бууруулах тооцоо судалгаа хийсэн инженерүүд бий. Даанч тэдний үгийг сонсдог, санал санаачилгыг нь дэмжих дарга нар, иргэд  алга. Үүнийг инженерүүд ч хэлдэг. Тэгсэн хэр нь түгжрэлийг шийдэх гарц гаргалгаа хайж, судалж байна гэдэг. Тэгээд шийдэх арга нь инженерийн тооцоо, судалгаанд бус албадлагын захиран зандарсан, иргэдээ буруутгасан үйлдэлд суурилдаг нь харамсалтай. Харин хэдхэн хоногийн өмнө чихэнд чимэгтэй нэг мэдээ сонстлоо. Тэр нь Япончуудтай манай инженерүүд хамтарч судалгаа хийгээд зарим автозамын хөдөлгөөнийг нэг чигийн урсгалтай болгох болсон гэнэ лээ. Гэвч энэ шийдвэр нь бас хэл ам дагуулав. 

Тодруулбал, “Алтай хотхоны оршин суугчид хүүхдээ хүргэж өгөхийн тулд өглөө, оройн ачааллын үеэр буцаж эргэдэг. Буцаж эргэх үйлдэл нь бусад хөдөлгөөнийг огтлолцуулж, аюулгүй байдал хангахгүйгээс шалтгаалж маш их эрсдэл үүсээд байна. Иймд Алтай хотхонд шинээр замын тэмдэг тэмдэглэгээний ажлууд хийгдэж байгаа. Нарны гүүрний доод талын буцаж эргэх хөдөлгөөнийг нэг чигийн хөдөлгөөнтэй болгож байгаа” гэсэн юм. Харин  үүнийг  нь Нарны хорооллын оршин суугчид эсэргүүцэж буйгаа илэрхийлэв. Тэд “Иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, аюулгүй байдлаар туршилт хийж болохгүй”, “Хүүхдийн зорчих эрх хороолол дотроо аюултай боллоо”, “Машинаа бодсон бол хүнээ бас бодолцож шийдвэрээ гаргана уу”, “Нэг хороолол дундуур нөгөө хорооллын иргэд дамжин өнгөрөх нь зөв шийдэл биш” хэмээн  эсэргүүцлээ илэрхийллээ.

Ингээд  энэ шийдвэр нь хулгана залгисан могой шиг гүлдийвэй хөөрхий. Уг нь хэд хоног туршаад үзвэл болох л асуудал л даа. Үүнээс гадна Механик инженерийн сургуулийн уулзварын хойд талаас буцаж эргэх эргэлтийн маршрутыг өөрчилснөөр тэр орчмын түгжрэл саарах, урагш нэвтрэх хөдөлгөөн 30 хувиар хурдсах тооцоог энэ хавийн түгжрэлийг багасгах загварыг хийсэн инженерүүд амлажээ. 

Мөн “Хөсөг трейд”-ийн баруун уулзварын хөдөлгөөнийг өөрчилснөөр Саппорогийн урд уулзвар, Энхтайваны өргөн чөлөөний баруунаас зүүн, зүүнээс баруун явах хөдөлгөөн, ТЭЦ-IV-ийн зам, Эрчим хүчний гудамжны баруунаас зүүн, зүүнээс баруун чиглэсэн тээврийн хэрэгслийн түгжрэл багасаж, Говийн зам зүүнээс баруун чиглэлдээ ачаалал саарч, Ажилчны гудамжны хөдөлгөөн 34 хувиар сайжирна гэж тооцоолсон байна. Эцэст нь хэлэхэд дарга нь ч, цэрэг нь ч, иргэд нь ч инженерүүдийнхээ үгийг сонсох нь зүйтэй болов уу. Түгжрэлийг талцсан маргаанаар бус инженерийн тооцоо судалгаа, загварчлалаар л шийднэ шүү дээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны гуравдугаар сарын 29. Лхагва. №051 (5779)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Батцэцэг Гадаад харилцааны сайдаар үлдэх “гавьяа”-гаа байгуулав уу?!
Улс төрийн тодорхойгүй байдал эдийн засгийг ч тодорхойгүй болгож байна!
Ордны гурван давхрын АН-ын хоёр “гүйдэл”
Тогтворгүй байдал тогтолцооны өөрчлөлтийг “нэхээд” байна уу?!



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Хот байгуулах, төлөвлөх нь суурь судалгаанд суурилсан, зурж зурагласан инженерийн ажил байдаг. Ингэж байж эмх цэгцтэй, өнгө үзэмжтэй, цэвэр цэмцгэр ёстой л нөгөө “Аз жаргалтай” хот болно.  Тэгвэл Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод 500-600 мянган хүн амьдрах боломжтой хэмээн төлөвлөж байж.  Ийм учраас автозам, байшин барилга гээд дэд бүтцийг нь үүнд тохируулан байгуулсан гэж байгаа. 1990 онд Улаанбаатар хот  550 мянган хүн амтай байж.  Өнөөдөр 1.6 сая хүн ам чихэлдэн амьдарч шийдэх ёстой асуудал шил шилээ даран хуралдаж байна. Зөвхөн авто замыг аваад үзье. 

Нийслэлийн авто замын сүлжээ  өнөөдөр 1135 км. Үүнд  гэр хорооллын гудамжны замаас эхлээд хотыг хөндлөн гулд сүлжсэн хатуу хучилттай  зам бүгд орно. Одоогоос яг 10 жилийн өмнө Улаанбаатар хот 954 км авто замын сүлжээтэй байж. Энэ хоёр тоо баримтыг харьцуулаад харвал авто замын сүлжээ 181 км-ээр нэмэгдсэн байгаа юм. Дээрх  замын сүлжээгээр зорчиж буй  автомашины тоог харвал даруй дөрөв дахин өссөн дүн гарна.

Тодруулбал, 10 жилийн өмнө 234- мянган автомашин нийслэлд бүртгэлтэй байсан бол өнөөдөр 632 мянгад хүржээ.  Ийм болохоор Улаанбаатар хотын авто зам түгжирч оршин суугчид нь бухимдах нь гарцаагүй. Хэдийгээр анх төлөвлөсөн хэмжээнээс хүн амын тоо хэтэрч байсан ч ирээдүйд гарах сөрөг үр дагаврыг  хотын дарга нар тооцоолохыг хүссэнгүй. Шат дараатай ажил ч хийгээгүй. Бүхнийг зөвхөн мөнгө хэмээн харж ирсний гор одоо гарч бөгс эргэх зайгүй ширэнгэн ой сүндэрлэж байна. 

Ийм учраас инженерийн шийдэл гаргаж түгжрэл болон бусад асуудлыг шийдвэрлэхэд нэн бэрх болжээ. Гэхдээ хотын түгжрэлийг бууруулах тооцоо судалгаа хийсэн инженерүүд бий. Даанч тэдний үгийг сонсдог, санал санаачилгыг нь дэмжих дарга нар, иргэд  алга. Үүнийг инженерүүд ч хэлдэг. Тэгсэн хэр нь түгжрэлийг шийдэх гарц гаргалгаа хайж, судалж байна гэдэг. Тэгээд шийдэх арга нь инженерийн тооцоо, судалгаанд бус албадлагын захиран зандарсан, иргэдээ буруутгасан үйлдэлд суурилдаг нь харамсалтай. Харин хэдхэн хоногийн өмнө чихэнд чимэгтэй нэг мэдээ сонстлоо. Тэр нь Япончуудтай манай инженерүүд хамтарч судалгаа хийгээд зарим автозамын хөдөлгөөнийг нэг чигийн урсгалтай болгох болсон гэнэ лээ. Гэвч энэ шийдвэр нь бас хэл ам дагуулав. 

Тодруулбал, “Алтай хотхоны оршин суугчид хүүхдээ хүргэж өгөхийн тулд өглөө, оройн ачааллын үеэр буцаж эргэдэг. Буцаж эргэх үйлдэл нь бусад хөдөлгөөнийг огтлолцуулж, аюулгүй байдал хангахгүйгээс шалтгаалж маш их эрсдэл үүсээд байна. Иймд Алтай хотхонд шинээр замын тэмдэг тэмдэглэгээний ажлууд хийгдэж байгаа. Нарны гүүрний доод талын буцаж эргэх хөдөлгөөнийг нэг чигийн хөдөлгөөнтэй болгож байгаа” гэсэн юм. Харин  үүнийг  нь Нарны хорооллын оршин суугчид эсэргүүцэж буйгаа илэрхийлэв. Тэд “Иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, аюулгүй байдлаар туршилт хийж болохгүй”, “Хүүхдийн зорчих эрх хороолол дотроо аюултай боллоо”, “Машинаа бодсон бол хүнээ бас бодолцож шийдвэрээ гаргана уу”, “Нэг хороолол дундуур нөгөө хорооллын иргэд дамжин өнгөрөх нь зөв шийдэл биш” хэмээн  эсэргүүцлээ илэрхийллээ.

Ингээд  энэ шийдвэр нь хулгана залгисан могой шиг гүлдийвэй хөөрхий. Уг нь хэд хоног туршаад үзвэл болох л асуудал л даа. Үүнээс гадна Механик инженерийн сургуулийн уулзварын хойд талаас буцаж эргэх эргэлтийн маршрутыг өөрчилснөөр тэр орчмын түгжрэл саарах, урагш нэвтрэх хөдөлгөөн 30 хувиар хурдсах тооцоог энэ хавийн түгжрэлийг багасгах загварыг хийсэн инженерүүд амлажээ. 

Мөн “Хөсөг трейд”-ийн баруун уулзварын хөдөлгөөнийг өөрчилснөөр Саппорогийн урд уулзвар, Энхтайваны өргөн чөлөөний баруунаас зүүн, зүүнээс баруун явах хөдөлгөөн, ТЭЦ-IV-ийн зам, Эрчим хүчний гудамжны баруунаас зүүн, зүүнээс баруун чиглэсэн тээврийн хэрэгслийн түгжрэл багасаж, Говийн зам зүүнээс баруун чиглэлдээ ачаалал саарч, Ажилчны гудамжны хөдөлгөөн 34 хувиар сайжирна гэж тооцоолсон байна. Эцэст нь хэлэхэд дарга нь ч, цэрэг нь ч, иргэд нь ч инженерүүдийнхээ үгийг сонсох нь зүйтэй болов уу. Түгжрэлийг талцсан маргаанаар бус инженерийн тооцоо судалгаа, загварчлалаар л шийднэ шүү дээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны гуравдугаар сарын 29. Лхагва. №051 (5779)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Нийслэл
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Нийтлэл
  • •Чуулган
  • •E-Sport
  • •Засгийн газар
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Ипотекийн зээл
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Байнгын хороо
  • •Азийн АШТ
  • •Яам, Агентлаг
  • •Халуун сэдэв
  • •Фото мэдээ
  • •Уул уурхай
ХУРААХ
Шаравжамцын Энхийн-Од NBA-н...
“Мөнгөн мод” наадмын шилдэг...

Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Kuzmo 2023-03-29
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Хот байгуулах, төлөвлөх нь суурь судалгаанд суурилсан, зурж зурагласан инженерийн ажил байдаг. Ингэж байж эмх цэгцтэй, өнгө үзэмжтэй, цэвэр цэмцгэр ёстой л нөгөө “Аз жаргалтай” хот болно.  Тэгвэл Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод 500-600 мянган хүн амьдрах боломжтой хэмээн төлөвлөж байж.  Ийм учраас автозам, байшин барилга гээд дэд бүтцийг нь үүнд тохируулан байгуулсан гэж байгаа. 1990 онд Улаанбаатар хот  550 мянган хүн амтай байж.  Өнөөдөр 1.6 сая хүн ам чихэлдэн амьдарч шийдэх ёстой асуудал шил шилээ даран хуралдаж байна. Зөвхөн авто замыг аваад үзье. 

Нийслэлийн авто замын сүлжээ  өнөөдөр 1135 км. Үүнд  гэр хорооллын гудамжны замаас эхлээд хотыг хөндлөн гулд сүлжсэн хатуу хучилттай  зам бүгд орно. Одоогоос яг 10 жилийн өмнө Улаанбаатар хот 954 км авто замын сүлжээтэй байж. Энэ хоёр тоо баримтыг харьцуулаад харвал авто замын сүлжээ 181 км-ээр нэмэгдсэн байгаа юм. Дээрх  замын сүлжээгээр зорчиж буй  автомашины тоог харвал даруй дөрөв дахин өссөн дүн гарна.

Тодруулбал, 10 жилийн өмнө 234- мянган автомашин нийслэлд бүртгэлтэй байсан бол өнөөдөр 632 мянгад хүржээ.  Ийм болохоор Улаанбаатар хотын авто зам түгжирч оршин суугчид нь бухимдах нь гарцаагүй. Хэдийгээр анх төлөвлөсөн хэмжээнээс хүн амын тоо хэтэрч байсан ч ирээдүйд гарах сөрөг үр дагаврыг  хотын дарга нар тооцоолохыг хүссэнгүй. Шат дараатай ажил ч хийгээгүй. Бүхнийг зөвхөн мөнгө хэмээн харж ирсний гор одоо гарч бөгс эргэх зайгүй ширэнгэн ой сүндэрлэж байна. 

Ийм учраас инженерийн шийдэл гаргаж түгжрэл болон бусад асуудлыг шийдвэрлэхэд нэн бэрх болжээ. Гэхдээ хотын түгжрэлийг бууруулах тооцоо судалгаа хийсэн инженерүүд бий. Даанч тэдний үгийг сонсдог, санал санаачилгыг нь дэмжих дарга нар, иргэд  алга. Үүнийг инженерүүд ч хэлдэг. Тэгсэн хэр нь түгжрэлийг шийдэх гарц гаргалгаа хайж, судалж байна гэдэг. Тэгээд шийдэх арга нь инженерийн тооцоо, судалгаанд бус албадлагын захиран зандарсан, иргэдээ буруутгасан үйлдэлд суурилдаг нь харамсалтай. Харин хэдхэн хоногийн өмнө чихэнд чимэгтэй нэг мэдээ сонстлоо. Тэр нь Япончуудтай манай инженерүүд хамтарч судалгаа хийгээд зарим автозамын хөдөлгөөнийг нэг чигийн урсгалтай болгох болсон гэнэ лээ. Гэвч энэ шийдвэр нь бас хэл ам дагуулав. 

Тодруулбал, “Алтай хотхоны оршин суугчид хүүхдээ хүргэж өгөхийн тулд өглөө, оройн ачааллын үеэр буцаж эргэдэг. Буцаж эргэх үйлдэл нь бусад хөдөлгөөнийг огтлолцуулж, аюулгүй байдал хангахгүйгээс шалтгаалж маш их эрсдэл үүсээд байна. Иймд Алтай хотхонд шинээр замын тэмдэг тэмдэглэгээний ажлууд хийгдэж байгаа. Нарны гүүрний доод талын буцаж эргэх хөдөлгөөнийг нэг чигийн хөдөлгөөнтэй болгож байгаа” гэсэн юм. Харин  үүнийг  нь Нарны хорооллын оршин суугчид эсэргүүцэж буйгаа илэрхийлэв. Тэд “Иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, аюулгүй байдлаар туршилт хийж болохгүй”, “Хүүхдийн зорчих эрх хороолол дотроо аюултай боллоо”, “Машинаа бодсон бол хүнээ бас бодолцож шийдвэрээ гаргана уу”, “Нэг хороолол дундуур нөгөө хорооллын иргэд дамжин өнгөрөх нь зөв шийдэл биш” хэмээн  эсэргүүцлээ илэрхийллээ.

Ингээд  энэ шийдвэр нь хулгана залгисан могой шиг гүлдийвэй хөөрхий. Уг нь хэд хоног туршаад үзвэл болох л асуудал л даа. Үүнээс гадна Механик инженерийн сургуулийн уулзварын хойд талаас буцаж эргэх эргэлтийн маршрутыг өөрчилснөөр тэр орчмын түгжрэл саарах, урагш нэвтрэх хөдөлгөөн 30 хувиар хурдсах тооцоог энэ хавийн түгжрэлийг багасгах загварыг хийсэн инженерүүд амлажээ. 

Мөн “Хөсөг трейд”-ийн баруун уулзварын хөдөлгөөнийг өөрчилснөөр Саппорогийн урд уулзвар, Энхтайваны өргөн чөлөөний баруунаас зүүн, зүүнээс баруун явах хөдөлгөөн, ТЭЦ-IV-ийн зам, Эрчим хүчний гудамжны баруунаас зүүн, зүүнээс баруун чиглэсэн тээврийн хэрэгслийн түгжрэл багасаж, Говийн зам зүүнээс баруун чиглэлдээ ачаалал саарч, Ажилчны гудамжны хөдөлгөөн 34 хувиар сайжирна гэж тооцоолсон байна. Эцэст нь хэлэхэд дарга нь ч, цэрэг нь ч, иргэд нь ч инженерүүдийнхээ үгийг сонсох нь зүйтэй болов уу. Түгжрэлийг талцсан маргаанаар бус инженерийн тооцоо судалгаа, загварчлалаар л шийднэ шүү дээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны гуравдугаар сарын 29. Лхагва. №051 (5779)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Батцэцэг Гадаад харилцааны сайдаар үлдэх “гавьяа”-гаа байгуулав уу?!
Улс төрийн тодорхойгүй байдал эдийн засгийг ч тодорхойгүй болгож байна!
Ордны гурван давхрын АН-ын хоёр “гүйдэл”
Тогтворгүй байдал тогтолцооны өөрчлөлтийг “нэхээд” байна уу?!
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
10 цагийн өмнө өмнө

Оклахома Сити Тандер хожиж, цувралыг тэргүүлж эхэллээ

10 цагийн өмнө өмнө

Ар гүнтийн давааны 780 метр замыг 10 см зузаан асфальтбетоноор хучиж дууслаа

10 цагийн өмнө өмнө

Энэ жилээс нийслэлийн өдөр, даншиг наадмыг хамт зохион байгуулна

10 цагийн өмнө өмнө

Жүдо ДАШТ: Өнөөдөр Д.Есүй, Б.Ням-Эрдэнэ нар барилдана

11 цагийн өмнө өмнө

Гурван дүүрэгт дахин төлөвлөлтийн төсөл хэрэгжүүлэх ААН-үүдийг шалгаруулжээ

12 цагийн өмнө өмнө

АН-ынхан төмөр зам, тэрбум мод, бас алдсан тамганыхаа ардах учрыг “сонсоно”

12 цагийн өмнө өмнө

Б.Батцэцэг Гадаад харилцааны сайдаар үлдэх “гавьяа”-гаа байгуулав уу?!

12 цагийн өмнө өмнө

Улс төрийн тодорхойгүй байдал эдийн засгийг ч тодорхойгүй болгож байна!

12 цагийн өмнө өмнө

Толгойт-Ард Аюушийн авто замын хөдөлгөөнийг есдүгээр сард нээнэ

13 цагийн өмнө өмнө

Б.Ганхайч хүрэл медаль хүртлээ

13 цагийн өмнө өмнө

Э.Батшугар: Хариуцлагатай иргэнээ урамшуулдаг олон улсын сайн жишгийг Монголдоо нэвтрүүлж байна

13 цагийн өмнө өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.17/

13 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй улаагчин могой өдөр

13 цагийн өмнө өмнө

Дуу цахилгаантай аадар бороо орно

1 өдрийн өмнө өмнө

Өнөөдөр 22:00 цагаас 10-р хороолол-25-р эмийн сангийн уулзварыг хаана

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн иргэдийн баяр “Хүрээ цам-Даншиг наадам 2025" энэ сарын 28, 29-нд болно

1 өдрийн өмнө өмнө

Урсгал сөрсөн гэж цахимаар мэдээлэгдсэн жолоочид хариуцлага тооцлоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Ордны гурван давхрын АН-ын хоёр “гүйдэл”

1 өдрийн өмнө өмнө

Улс төрийн тогтворгүй байдлаас болж том төслүүд гацаад эхэллээ

1 өдрийн өмнө өмнө

The MongolZ мажорын хасагдах шатанд шалгарлаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Шинэ Хархорум хотын бүтээн байгуулалттай танилцлаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Сэлбэ голын үерийн хамгаалалтын далангийн ажил 90 хувьтай

1 өдрийн өмнө өмнө

Явган хүний замыг шинэчлэхдээ суурийн үе, холбоос хэсгүүдийг чанаржуулахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Бөөрөлжүүтийн цахилгаан станцын II блокийг 12-р сард ашиглалтад оруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.16/

1 өдрийн өмнө өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаан луу өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Өдөртөө 27-29 хэм дулаан байна

2 өдрийн өмнө өмнө

The MongolZ өнөөдөр шөнө G2 Esports багтай тоглоно

2025-06-14 өмнө

А.Үйлстөгөлдөрийг Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаар томиллоо

2025-06-14 өмнө

К.Ёолк жүдо бөхийн ДАШТ-ээс хүрэл медаль хүртжээ

САНАЛ БОЛГОХ
2025-06-10 өмнө

А.Мөнхбат: Энтрепренерүүдээ хамгаалсан улс л хөгждөг

2025-06-13 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.13/

2025-06-11 өмнө

Арилжааны банкны олгосон ипотекийн зээл МИК-д хэрхэн шилждэг вэ

2025-06-11 өмнө

Монгол Улсын нутаг дэвсгэрээс анх удаа мөнгөн гэрэгэ олдлоо

2025-06-13 өмнө

“Boeing 787 Dreamliner” онгоц осолдлоо

2025-06-10 өмнө

Нийцлийн менежментийн ISO 37301:2021 олон улсын стандартыг 3 дахь жилдээ амжилттай баталгаажууллаа

2025-06-10 өмнө

Өнөөдрөөс 12 хоног халуун ус тасалж, засвар хийх байршлууд

2025-06-10 өмнө

Ерөнхий сайдад нэр дэвшигч Г.Занданшатар Засгийн газраа дангаараа байгуулна гэжээ

2025-06-12 өмнө

Маршалын гүүрнээс Централ тауэрын уулзвар хүртэлх /баруун тал/ явган хүний замыг шинэчилж байна

2025-06-11 өмнө

Сонгинохайрханд 12 байршилд 35700 ш гоёлын цэцэг тарьж байна

2025-06-11 өмнө

Төв шуудангийн уулзварыг хааж, шинэчилнэ

2025-06-12 өмнө

Г.Занданшатарын Засгийн газрын “нас” хэн хэн сайд болохоос хамаарна

2025-06-10 өмнө

“Улаанбаатар биенналь 2025”-ын хүрээнд “Монгол кино өдөрлөг” зохион байгуулж байна

2025-06-10 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.10/

2025-06-10 өмнө

Трампын цагаачлалын бодлогыг эсэргүүцсэн жагсаал бослого болон өргөжсөн үү?

2025-06-13 өмнө

Бага зэргийн бороо орно

2025-06-12 өмнө

Эх оронч худалдан авалтад уриалсан “Дэлхийн жижиг, дунд үйлдвэрийн өдөр -2025” үзэсгэлэн төв талбайд эхэллээ

2025-06-13 өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй харагчин үхэр өдөр

2025-06-12 өмнө

Америк хуульч Т.Батаарыг “эргэв”

2025-06-12 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.06.12/

2025-06-11 өмнө

Цагдаагийн академийн өргөн чөлөөнөөс урагш Төмөр замын нүхэн гарцын уулзвар хүртэлх замыг хааж шинэчилнэ

2025-06-12 өмнө

Дөрвөн ногоон мэнгэтэй хар хулгана өдөр

2025-06-12 өмнө

Бага зэргийн бороо орно, өдөртөө 20-22 хэм дулаан байна

2025-06-12 өмнө

Барилгын түр хашаа, орчны аюулгүй байдалд хяналт шалгалт хийж, зөрчлийг арилгуулж байна

2025-06-12 өмнө

Э.Бат-Үүл:Хүмүүсийн шүүмжлэлийг хэрүүлээр бус удирдах соёлоор хариул

2025-06-13 өмнө

Хасын Хүлэгүүд баг “BCL Asia” тэмцээний хүрэл медалийн төлөө тоглохоор боллоо

2025-06-12 өмнө

Хасын Хүлэгүүд баг “BCL Asia” тэмцээний шилдэг дөрөвт үлдлээ

2025-06-12 өмнө

The MongolZ мажорын эхний тоглолтоо Бразилийн FURIA багтай тоглоно

2025-06-12 өмнө

Азийн хотуудын ардын урлаг, гар урлалын наадам Улаанбаатар хотноо болно

2025-06-14 өмнө

10 дугаар хорооллын уулзвараас 25 дугаар эмийн сангийн уулзвар хүртэлх замыг хааж, шинэчилнэ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.