• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий шинэ төрлийн тээврийн төсвийг 2022-2030 онд хэрэгжүүлнэ

НИТХ-ын ээлжит бус VII хуралдаан боллоо. Хуралдаанаар Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл, Шинэ тойрог зам барих төслийн танилцуулга зэрэг асуудлыг хэлэлцэв.

Нийслэл Улаанбаатар хотод нийт хүн амын 47.6 хувь амьдран сууж байна. Автомашины тоо авто замын сүлжээний багтаамжаас хоёр дахин хэтэрсэн гэсэн судалгаа гарчээ. Нийслэлд түгжрэл нэмэгдэхийн хэрээр улс орны эдийн засаг, нийгмийн хөгжил, хүрээлэн буй орчин, иргэний эрүүл мэнд, боловсрол, өрхийн орлогод сөргөөр нөлөөлж буй юм. Тиймээс Улаанбаатар хотын түгжрэлийн сөрөг нөлөөллийг олон улсын судалгааны арга зүйг ашиглан судалсан байна. Энэхүү судалгааг Нийслэлийн Засаг даргын Авто замын түгжрэлийг бууруулах болон зам, тээврийн асуудал хариуцсан орлогч Б.Одсүрэн НИТХ-ын төлөөлөгчдөд танилцууллаа.

Тээврийн хэрэгслээс ялгардаг бохирдлын дийлэнх нь хүний нүдэнд харагддаггүй хийнүүд байдаг. Тэдгээр хийн 80-90 хувь машины яндангаас ялгардагийн дээр дуу чимээний бохирдлын 60 хувь нь  тээврийн хэрэгслээс үүдэлтэй байна. Удаан хугацаанд дуу чимээтэй орчинд амьдарч буй иргэдийн нойрны чанар алдагдаж, нярай, бага насны хүүхдүүд, жирэмсэн эхчүүд, замын цагдаа нар, зам дагуух байранд ажиллаж, амьдардаг иргэд хамгийн ихээр өртөж байгааг судалгаа харуулжээ. Улаанбаатар хотын авто замын түгжрэлийн улмаас алдагдсан боломжийг мөнгөн дүнгээр тооцоход, 2021 оны түгжрэлийн өртөг 3.8 их наяд төгрөг болж, Улаанбаатар хотын ДНБ-ий 16 хувь, Монгол Улсын ДНБ-ий есөн хувийг эзэлсэн байна. Үүнээс гадна мөнгөн дүнгээр тооцох боломжгүй маш олон сөрөг нөлөөлөл байгааг Нийслэлийн Засаг даргын орлогч Б.Одсүрэн тодотгосон.

Төсөл, хөтөлбөр хариуцсан зөвлөх Ч.Батзориг “Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл”-ийг танилцууллаа. Тэрээр хэлэхдээ "Нийслэл Улаанбаатар хотын түгжрэлд үлэмж нөлөө үзүүлэх масс транзит буюу хөнгөн галт тэрэг нэвтрүүлэх тухай асуудлыг 1979 оноос ярьж эхэлсэн байдаг. Түүнээс хойш 2007, 2013, 2017 онд далайцтай судалгаа хийж байжээ. Хамгийн сүүлийн “Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл”-ийг танилцуулж байна. 31 буудал бүхий 49.4 км урттай, үндсэн гурван чиглэлтэй энэхүү төслийг 2022-2030 онд хэрэгжүүлэхээр төлөвлөсөн. Төслийн нэгдүгээр шат болох 18.1 км урттай, 15 буудал бүхий шугамыг 2024 он хүртэл барьж байгуулахаар төлөвлөж байна. Улаанбаатар хотын шинэ бүтээн байгуулалт компанийг байгуулж, төсөл хэрэгжүүлэх бөгөөд ТЭЗҮ боловсруулж, Зам, тээврийн хөгжлийн яамны Шинжлэх ухаан технологийн зөвлөлөөр батлуулсан. Төслийн бүтээн байгуулалт өрнөх үед 6000 орчим, төслийн үйл ажиллагаа жигдэрсэн үед 800 хүнийг ажлын байртай болгоно. Мөн хотын түгжрэлийг 50 хувиар бууруулах бидний зорилт 25 хувьтай хэрэгжинэ. Авто замын хөдөлгөөн тээвэр, ложистик боловсронгуй болж, хүрээлэн байгаа орчны сөрөг нөлөөлөл буурна гэсэн юм.

“Шинэ тойрог зам” төслийг 2022-2026 онд хэрэгжүүлэх бөгөөд 71.5 км замыг хоёр үе шаттай барьж байгуулна. Төслийн нэгдүгээр шатанд Туулын эрэг дагуу 33.5 км авто зам барих юм. Улаанбаатар хотын дэд төвүүдийг холбох энэхүү зам түгжрэл бууруулахад онцгой нөлөөтэй гэж тооцож байгаа бөгөөд төслийн нэгдүгээр үе шатны ТЭЗҮ-ийг боловсруулах шатандаа байна. НИТХ-ын төлөөлөгчид дээрх томоохон төслүүдийг дэмжиж, хэрэгжүүлэх шатандаа алдаа мадаг гаргахгүй байх, хөрөнгө оруулалт болоод бусад төрлийн саатлыг урьдчилан тооцож, богино хугацаанд үр дүнтэй хэрэгжүүлэхийн чухлыг онцоллоо.

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Он гарсаар 61 хүн мотоциклийн ослоор амиа алджээ
"Даншиг наадам-Хүрээ цам 2022" нь Монгол Улсыг дэлхийд сурталчлах аялал жуулчлалын томоохон эвент юм
“Даншиг наадам–Хүрээ цам" эргэн ирлээ
Өдөртөө 19-21 градус дулаан байна



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий шинэ төрлийн тээврийн төсвийг 2022-2030 онд хэрэгжүүлнэ

НИТХ-ын ээлжит бус VII хуралдаан боллоо. Хуралдаанаар Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл, Шинэ тойрог зам барих төслийн танилцуулга зэрэг асуудлыг хэлэлцэв.

Нийслэл Улаанбаатар хотод нийт хүн амын 47.6 хувь амьдран сууж байна. Автомашины тоо авто замын сүлжээний багтаамжаас хоёр дахин хэтэрсэн гэсэн судалгаа гарчээ. Нийслэлд түгжрэл нэмэгдэхийн хэрээр улс орны эдийн засаг, нийгмийн хөгжил, хүрээлэн буй орчин, иргэний эрүүл мэнд, боловсрол, өрхийн орлогод сөргөөр нөлөөлж буй юм. Тиймээс Улаанбаатар хотын түгжрэлийн сөрөг нөлөөллийг олон улсын судалгааны арга зүйг ашиглан судалсан байна. Энэхүү судалгааг Нийслэлийн Засаг даргын Авто замын түгжрэлийг бууруулах болон зам, тээврийн асуудал хариуцсан орлогч Б.Одсүрэн НИТХ-ын төлөөлөгчдөд танилцууллаа.

Тээврийн хэрэгслээс ялгардаг бохирдлын дийлэнх нь хүний нүдэнд харагддаггүй хийнүүд байдаг. Тэдгээр хийн 80-90 хувь машины яндангаас ялгардагийн дээр дуу чимээний бохирдлын 60 хувь нь  тээврийн хэрэгслээс үүдэлтэй байна. Удаан хугацаанд дуу чимээтэй орчинд амьдарч буй иргэдийн нойрны чанар алдагдаж, нярай, бага насны хүүхдүүд, жирэмсэн эхчүүд, замын цагдаа нар, зам дагуух байранд ажиллаж, амьдардаг иргэд хамгийн ихээр өртөж байгааг судалгаа харуулжээ. Улаанбаатар хотын авто замын түгжрэлийн улмаас алдагдсан боломжийг мөнгөн дүнгээр тооцоход, 2021 оны түгжрэлийн өртөг 3.8 их наяд төгрөг болж, Улаанбаатар хотын ДНБ-ий 16 хувь, Монгол Улсын ДНБ-ий есөн хувийг эзэлсэн байна. Үүнээс гадна мөнгөн дүнгээр тооцох боломжгүй маш олон сөрөг нөлөөлөл байгааг Нийслэлийн Засаг даргын орлогч Б.Одсүрэн тодотгосон.

Төсөл, хөтөлбөр хариуцсан зөвлөх Ч.Батзориг “Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл”-ийг танилцууллаа. Тэрээр хэлэхдээ "Нийслэл Улаанбаатар хотын түгжрэлд үлэмж нөлөө үзүүлэх масс транзит буюу хөнгөн галт тэрэг нэвтрүүлэх тухай асуудлыг 1979 оноос ярьж эхэлсэн байдаг. Түүнээс хойш 2007, 2013, 2017 онд далайцтай судалгаа хийж байжээ. Хамгийн сүүлийн “Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл”-ийг танилцуулж байна. 31 буудал бүхий 49.4 км урттай, үндсэн гурван чиглэлтэй энэхүү төслийг 2022-2030 онд хэрэгжүүлэхээр төлөвлөсөн. Төслийн нэгдүгээр шат болох 18.1 км урттай, 15 буудал бүхий шугамыг 2024 он хүртэл барьж байгуулахаар төлөвлөж байна. Улаанбаатар хотын шинэ бүтээн байгуулалт компанийг байгуулж, төсөл хэрэгжүүлэх бөгөөд ТЭЗҮ боловсруулж, Зам, тээврийн хөгжлийн яамны Шинжлэх ухаан технологийн зөвлөлөөр батлуулсан. Төслийн бүтээн байгуулалт өрнөх үед 6000 орчим, төслийн үйл ажиллагаа жигдэрсэн үед 800 хүнийг ажлын байртай болгоно. Мөн хотын түгжрэлийг 50 хувиар бууруулах бидний зорилт 25 хувьтай хэрэгжинэ. Авто замын хөдөлгөөн тээвэр, ложистик боловсронгуй болж, хүрээлэн байгаа орчны сөрөг нөлөөлөл буурна гэсэн юм.

“Шинэ тойрог зам” төслийг 2022-2026 онд хэрэгжүүлэх бөгөөд 71.5 км замыг хоёр үе шаттай барьж байгуулна. Төслийн нэгдүгээр шатанд Туулын эрэг дагуу 33.5 км авто зам барих юм. Улаанбаатар хотын дэд төвүүдийг холбох энэхүү зам түгжрэл бууруулахад онцгой нөлөөтэй гэж тооцож байгаа бөгөөд төслийн нэгдүгээр үе шатны ТЭЗҮ-ийг боловсруулах шатандаа байна. НИТХ-ын төлөөлөгчид дээрх томоохон төслүүдийг дэмжиж, хэрэгжүүлэх шатандаа алдаа мадаг гаргахгүй байх, хөрөнгө оруулалт болоод бусад төрлийн саатлыг урьдчилан тооцож, богино хугацаанд үр дүнтэй хэрэгжүүлэхийн чухлыг онцоллоо.



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Хөлбөмбөг ДАШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Гэмт хэрэг
  • •Сурвалжлага
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Нийслэл
  • •Засгийн газар
  • •Ярилцлага
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Нийтлэл
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Боловсрол
  • •Банк санхүү
  • •Аймгуудын мэдээлэл
  • •Гадаад харилцаа
  • •Эрүүл мэнд
  • •Үндэсний спорт
ХУРААХ
АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбат...
Үндэсний их баяр наадмын...

Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий шинэ төрлийн тээврийн төсвийг 2022-2030 онд хэрэгжүүлнэ

Kuzmo 2022-07-01
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий шинэ төрлийн тээврийн төсвийг 2022-2030 онд хэрэгжүүлнэ

НИТХ-ын ээлжит бус VII хуралдаан боллоо. Хуралдаанаар Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл, Шинэ тойрог зам барих төслийн танилцуулга зэрэг асуудлыг хэлэлцэв.

Нийслэл Улаанбаатар хотод нийт хүн амын 47.6 хувь амьдран сууж байна. Автомашины тоо авто замын сүлжээний багтаамжаас хоёр дахин хэтэрсэн гэсэн судалгаа гарчээ. Нийслэлд түгжрэл нэмэгдэхийн хэрээр улс орны эдийн засаг, нийгмийн хөгжил, хүрээлэн буй орчин, иргэний эрүүл мэнд, боловсрол, өрхийн орлогод сөргөөр нөлөөлж буй юм. Тиймээс Улаанбаатар хотын түгжрэлийн сөрөг нөлөөллийг олон улсын судалгааны арга зүйг ашиглан судалсан байна. Энэхүү судалгааг Нийслэлийн Засаг даргын Авто замын түгжрэлийг бууруулах болон зам, тээврийн асуудал хариуцсан орлогч Б.Одсүрэн НИТХ-ын төлөөлөгчдөд танилцууллаа.

Тээврийн хэрэгслээс ялгардаг бохирдлын дийлэнх нь хүний нүдэнд харагддаггүй хийнүүд байдаг. Тэдгээр хийн 80-90 хувь машины яндангаас ялгардагийн дээр дуу чимээний бохирдлын 60 хувь нь  тээврийн хэрэгслээс үүдэлтэй байна. Удаан хугацаанд дуу чимээтэй орчинд амьдарч буй иргэдийн нойрны чанар алдагдаж, нярай, бага насны хүүхдүүд, жирэмсэн эхчүүд, замын цагдаа нар, зам дагуух байранд ажиллаж, амьдардаг иргэд хамгийн ихээр өртөж байгааг судалгаа харуулжээ. Улаанбаатар хотын авто замын түгжрэлийн улмаас алдагдсан боломжийг мөнгөн дүнгээр тооцоход, 2021 оны түгжрэлийн өртөг 3.8 их наяд төгрөг болж, Улаанбаатар хотын ДНБ-ий 16 хувь, Монгол Улсын ДНБ-ий есөн хувийг эзэлсэн байна. Үүнээс гадна мөнгөн дүнгээр тооцох боломжгүй маш олон сөрөг нөлөөлөл байгааг Нийслэлийн Засаг даргын орлогч Б.Одсүрэн тодотгосон.

Төсөл, хөтөлбөр хариуцсан зөвлөх Ч.Батзориг “Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл”-ийг танилцууллаа. Тэрээр хэлэхдээ "Нийслэл Улаанбаатар хотын түгжрэлд үлэмж нөлөө үзүүлэх масс транзит буюу хөнгөн галт тэрэг нэвтрүүлэх тухай асуудлыг 1979 оноос ярьж эхэлсэн байдаг. Түүнээс хойш 2007, 2013, 2017 онд далайцтай судалгаа хийж байжээ. Хамгийн сүүлийн “Тулгуурт гүүрэн байгууламж бүхий багтаамж ихтэй шинэ төрлийн тээврийн үйлчилгээг нэвтрүүлэх төсөл”-ийг танилцуулж байна. 31 буудал бүхий 49.4 км урттай, үндсэн гурван чиглэлтэй энэхүү төслийг 2022-2030 онд хэрэгжүүлэхээр төлөвлөсөн. Төслийн нэгдүгээр шат болох 18.1 км урттай, 15 буудал бүхий шугамыг 2024 он хүртэл барьж байгуулахаар төлөвлөж байна. Улаанбаатар хотын шинэ бүтээн байгуулалт компанийг байгуулж, төсөл хэрэгжүүлэх бөгөөд ТЭЗҮ боловсруулж, Зам, тээврийн хөгжлийн яамны Шинжлэх ухаан технологийн зөвлөлөөр батлуулсан. Төслийн бүтээн байгуулалт өрнөх үед 6000 орчим, төслийн үйл ажиллагаа жигдэрсэн үед 800 хүнийг ажлын байртай болгоно. Мөн хотын түгжрэлийг 50 хувиар бууруулах бидний зорилт 25 хувьтай хэрэгжинэ. Авто замын хөдөлгөөн тээвэр, ложистик боловсронгуй болж, хүрээлэн байгаа орчны сөрөг нөлөөлөл буурна гэсэн юм.

“Шинэ тойрог зам” төслийг 2022-2026 онд хэрэгжүүлэх бөгөөд 71.5 км замыг хоёр үе шаттай барьж байгуулна. Төслийн нэгдүгээр шатанд Туулын эрэг дагуу 33.5 км авто зам барих юм. Улаанбаатар хотын дэд төвүүдийг холбох энэхүү зам түгжрэл бууруулахад онцгой нөлөөтэй гэж тооцож байгаа бөгөөд төслийн нэгдүгээр үе шатны ТЭЗҮ-ийг боловсруулах шатандаа байна. НИТХ-ын төлөөлөгчид дээрх томоохон төслүүдийг дэмжиж, хэрэгжүүлэх шатандаа алдаа мадаг гаргахгүй байх, хөрөнгө оруулалт болоод бусад төрлийн саатлыг урьдчилан тооцож, богино хугацаанд үр дүнтэй хэрэгжүүлэхийн чухлыг онцоллоо.

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийслэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Он гарсаар 61 хүн мотоциклийн ослоор амиа алджээ
"Даншиг наадам-Хүрээ цам 2022" нь Монгол Улсыг дэлхийд сурталчлах аялал жуулчлалын томоохон эвент юм
“Даншиг наадам–Хүрээ цам" эргэн ирлээ
Өдөртөө 19-21 градус дулаан байна
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
2 өдрийн өмнө өмнө

Он гарсаар 61 хүн мотоциклийн ослоор амиа алджээ

2 өдрийн өмнө өмнө

"Даншиг наадам-Хүрээ цам 2022" нь Монгол Улсыг дэлхийд сурталчлах аялал жуулчлалын томоохон эвент юм

2 өдрийн өмнө өмнө

Б.Ганхайч жүдо бөхийн Азийн аваргад түрүүллээ

2 өдрийн өмнө өмнө

“Даншиг наадам–Хүрээ цам" эргэн ирлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Өдөртөө 19-21 градус дулаан байна

2022-08-05 өмнө

Улиастай, Гачуурт чиглэлийн нийтийн тээврийн чиглэлд өөрчлөлт орно

2022-08-05 өмнө

Яармагийн нүхэн гарцын хойд хэсгийг угсарч дууслаа

2022-08-05 өмнө

Б.Лхагвасүрэн: Монгол улс одоогоор дефолтод орох эрсдэлээс хол байгаа

2022-08-05 өмнө

БНХАУ-ын Гадаад хэргийн сайд Ван И Монгол Улсад айлчилна

2022-08-05 өмнө

Гааль, төмөр замынхны дунд иргэд хохирч байна

2022-08-05 өмнө

“Тусгаар тогтнол” хөдөлгөөн ба А.Гансүх, Б.Баасанцогт хоёр

2022-08-05 өмнө

“Даншиг наадам- Хүрээ цам 2022”-ын өдрүүдэд үйлчлэх нийтийн тээврийн цагийн хуваарь

2022-08-05 өмнө

Эрээн-Замын-Үүдийн боомтоор есдүгээр сарын 1-нээс ачааг 24 цагаар татна

2022-08-05 өмнө

Ё.Басхүү жүдо бөхийн Азийн аварга боллоо

2022-08-05 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2022-08-05 өмнө

Дуу цахилгаантай бага зэргийн аадар бороо орно

2022-08-04 өмнө

БОАЖЯ: ШТС-уудыг түшиглэн боловсон 00 байгуулах төслийг хэрэгжүүлнэ

2022-08-04 өмнө

С.Бямбацогт: Нэгнээ залхтал нь зовоодог Төрийн албан хаагчид өөрсдийгөө нэг дүгнэж бодоосой

2022-08-04 өмнө

МОНГОЛЫН ДОЛООН ЖҮДОЧ ЭХНИЙ ӨДӨР МЕДАЛИЙН ТӨЛӨӨ БАРИЛДАНА

2022-08-04 өмнө

Эрчим хүчний сүлжээнд ашиглах том чадлын хуримтлуур 2023 оны өвлийн оргил ачааллаас өмнө ашиглалтад орно

2022-08-04 өмнө

Наймдугаар сард олгох халамжийн тэтгэвэр, тэтгэмж, хөнгөлөлт, тусламжийн хуваарь

2022-08-04 өмнө

Украинаас хөдөлсөн анхны үр тарианы хөлөг онгоц Ливан руу чиглэлээ

2022-08-04 өмнө

Өчигдөр 123 жолооч согтуу жолоо барьж, 157 хүн эрүүлжүүлэхэд хоножээ

2022-08-04 өмнө

Тоглолт наймаалцсан, мөрий тавьсан зөрчлийг тогтоож, шийтгэл оногдууллаа

2022-08-04 өмнө

Эмч, эмнэлгийн мэргэжилтэн, эрүүл мэндийн ажиллагсдын нийгмийн баталгааг сайжруулах боломж улам бүр нэмэгдэж байна

2022-08-04 өмнө

АТГ: Авлигыг мэдээлэх утсаар 157 дуудлага хүлээн авав

2022-08-04 өмнө

Монголын шатарчид VI өрөгт ялалт байгууллаа

2022-08-04 өмнө

Б.Болор-Эрдэнэ: Ялалт, ялагдал бол бэлтгэлийн үр дүн

2022-08-04 өмнө

Х.Нямбаатар: Хөрөнгө оруулагчидтай харьцах “тоглоомын дүрэм”-ээ тодорхой болгох ёстой

2022-08-04 өмнө

Банкуудын цэвэр ашиг хоёр дахин өсөж, 200 тэрбумд хүрэв

САНАЛ БОЛГОХ
2022-08-01 өмнө

Дэлхийн III дайн эхлэх үү

2022-08-04 өмнө

С.Бямбацогт: Нэгнээ залхтал нь зовоодог Төрийн албан хаагчид өөрсдийгөө нэг дүгнэж бодоосой

2022-08-04 өмнө

Тоглолт наймаалцсан, мөрий тавьсан зөрчлийг тогтоож, шийтгэл оногдууллаа

2022-08-05 өмнө

“Тусгаар тогтнол” хөдөлгөөн ба А.Гансүх, Б.Баасанцогт хоёр

2022-08-04 өмнө

Банкуудын цэвэр ашиг хоёр дахин өсөж, 200 тэрбумд хүрэв

2022-08-01 өмнө

Нэг ч нийтийн “00”-гүй Монголын аялал жуулчлал

2022-08-01 өмнө

“Хүннү молл”-оос “Шинэ өргөө” хороолол хүртэлх замын хөдөлгөөнийг түр хугацаанд өөрчилнө

2022-08-05 өмнө

“Даншиг наадам- Хүрээ цам 2022”-ын өдрүүдэд үйлчлэх нийтийн тээврийн цагийн хуваарь

2022-08-05 өмнө

Яармагийн нүхэн гарцын хойд хэсгийг угсарч дууслаа

2022-08-03 өмнө

Элсэлттэй холбоотой авлигын хяналтыг чангатгахыг Ерөнхий сайд анхааруулжээ

2022-08-03 өмнө

Засгийн газрын тэргүүн Кибер аюулгүй байдлыг хамгаална

2022-08-02 өмнө

Дундговь аймгийнхан 80 жилийн ойгоо сүрлэг тэмдэглэв

2022-08-03 өмнө

Б.Жавхлан: “Чингис” бондын хөрөнгийн 50 гаруй хувь нь Хөгжлийн банкны чанаргүй зээл болсон

2022-08-02 өмнө

Хотын “дулаан” хилийн цаанаас хэзээ орж ирэх вэ

2022-08-05 өмнө

Ё.Басхүү жүдо бөхийн Азийн аварга боллоо

2022-08-03 өмнө

Эрүүл мэндээ хамгаалуулах эрх буюу түлэнхийн төв хэзээ “бүтэн” болох вэ

2022-08-02 өмнө

Хүүхдийг дархлаажуулах гурван эмнэлгийн хоёр нь вакцин хийгээгүй байна

2022-08-05 өмнө

Эрээн-Замын-Үүдийн боомтоор есдүгээр сарын 1-нээс ачааг 24 цагаар татна

2022-08-02 өмнө

Монголын Бүх Ард Түмний XV их наадмын байт харвааны төрлийн аваргууд тодорлоо

2022-08-04 өмнө

БОАЖЯ: ШТС-уудыг түшиглэн боловсон 00 байгуулах төслийг хэрэгжүүлнэ

2022-08-05 өмнө

Гааль, төмөр замынхны дунд иргэд хохирч байна

2022-08-03 өмнө

Өчигдөр 124 жолооч согтуу жолоо барьж, 156 хүн эрүүлжүүлэхэд хоножээ

2022-08-04 өмнө

Энэ амралтын өдрөөр Модны хоёр руу өгсдөг замыг хаана

2022-08-04 өмнө

Б.Болор-Эрдэнэ: Ялалт, ялагдал бол бэлтгэлийн үр дүн

2022-08-01 өмнө

Өдөртөө 29-31 градус дулаан байна

2022-08-02 өмнө

Өдөртөө 29-31 градус дулаан байна

2022-08-04 өмнө

Х.Нямбаатар: Хөрөнгө оруулагчидтай харьцах “тоглоомын дүрэм”-ээ тодорхой болгох ёстой

2022-08-01 өмнө

Үс засуулвал бие эрхтний хүч сайжирна

2022-08-04 өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй шарагчин бар өдөр

2022-08-01 өмнө

АТГ: 12 гомдол, мэдээлэлд хэрэг бүртгэлтийн хэрэг нээв

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.